FTM Forum

Full Version: Zweeler Tennis games
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
1.500 bedoel je? Wink
Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen, gelijk met 2 teams. Ben benieuwd Smile
Hoe langer je naar de lijst kijkt, hoe moeilijker het wordt. Vooral bij die kleine rukkers.
Even een vraagje, zijn top 5 spelers eigenlijk te duur om rendabel te zijn?
Wat is dat dan? Ik wil in de subleague maar er zit een max aan van 10?
(06-01-2013, 10:03 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Even een vraagje, zijn top 5 spelers eigenlijk te duur om rendabel te zijn?

Djoko en federer wel te duur vind ik
(06-01-2013, 10:03 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Even een vraagje, zijn top 5 spelers eigenlijk te duur om rendabel te zijn?

Vind ik niet. Djoko en Murray moet je imo hebben als je kijkt naar welke toernooien meetellen.
Ik heb trouwens de subleague verwijderd.
Om een of andere rare reden kan ik niet in een andere subleague als ik zelf beheerder ben.
Dus iemand anders moet even subleague aanmaken.
Top 10 van vorig jaar bij Zweeler ATP jaarspel hadden allemaal geen top 5 spelers. Is er veel veranderd ten opzichte van dit jaar?

Ik heb een FTM subleague gemaakt, wachtwoord: stille
Je kan maar in 1 subleague, en als jij de beheerder was, en de SL heb verwijderd is iedereen er inderdaad uitgezet. Er is nu geen FTM subleague meer. Icon_cry

Ik weet niet of iemand die nog vlug op kan zetten? En dan moet de rest er weer in voor 1.00 uur deze nacht.

(06-01-2013, 11:52 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Top 10 van vorig jaar bij Zweeler ATP jaarspel hadden allemaal geen top 5 spelers. Is er veel veranderd ten opzichte van dit jaar?

Klopt, we hebben de waardes wat anders aangepakt. Pas op met vergelijken :-)

(06-01-2013, 03:46 PM)Haggie Wrote: [ -> ]1.500 bedoel je? Wink

Sorry, 1.700 :-)
(06-01-2013, 11:52 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Top 10 van vorig jaar bij Zweeler ATP jaarspel hadden allemaal geen top 5 spelers. Is er veel veranderd ten opzichte van dit jaar?

Ik heb een FTM subleague gemaakt, wachtwoord: stille

Weet jij nog wie er al in zaten, dan zet ik ze er even bij voordat we sluiten om 1.00 uur.
Ik heb me net ingeschreven. Wie er ook zeker in zaten: stille adwim mindlight yoeri kester Buurs scholtenwanderers. Mss haggie?
Okay, daar kan ik wat mee. Adwim is verhuisd naar een ander. Dus die laat ik daar maar staan, dan zal ik kijken of deze ook dezelfde naam bij Zweeler hebben en erbij zetten.

Stille heb ik net gedaan.. Smile

Buurs zit ook bij een ander. En Cruijff, die hoort toch ook bij FTM?
Avfermk ook
Deze heb ik nu:

1 rhubarb 1
2 CC 1
3 stille 1
4 mindlight 1
5 Scholten Wanderers 1
6 AVFERMK 1
7 Joeri Kester 1

Buurs en Adwim zitten in een andere. Haggie heeft geen team gemaakt.

En Cruijff?
Super, ik moet er inderdaad in!
Ik heb er nog 3 gevonden en dan zitten jullie vol.

Cruijff, Kooltje en MVU United zaten er ook in.

FTM
Spelersnaam Teams
1 rhubarb 1
2 CC 1
3 stille 1
4 mindlight 1
5 Scholten Wanderers 1
6 AVFERMK 1
7 Joeri Kester 1
8 Kooltje 1
9 cruijff 1
10 MVU United 1

Klaar!!

Veel succes allemaalBig Grin
Excuus, ik wist niet dat due subleague voor 1 uur bekend moest zijn.
Maar nu zit CC er in ipv, dus dat is prima. Vind het wel gek dat je als beheerder niet in 2 subleagues mag zitten.
Thanks Zweeler!
Bedankt Zweeler!

(07-01-2013, 08:58 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Excuus, ik wist niet dat due subleague voor 1 uur bekend moest zijn.
Maar nu zit CC er in ipv, dus dat is prima. Vind het wel gek dat je als beheerder niet in 2 subleagues mag zitten.

Dat is vrij logisch, je mag sowieso maar aan 1 subleague meedoen omdat er ook een prijs aan is verbonden.
Zou wat zijn, als je aan meerdere subleagues mocht meedoen...

Ik baal hier nu wel flink van zeg door dat geëtter van Adje.

Ik heb maar een subleague aangeklikt voor de vorm, maar had natuurlijk graag in de FTM subleague gezeten...
(07-01-2013, 12:11 AM)zweeler Wrote: [ -> ]Okay, daar kan ik wat mee. Adwim is verhuisd naar een ander. Dus die laat ik daar maar staan, dan zal ik kijken of deze ook dezelfde naam bij Zweeler hebben en erbij zetten.

Stille heb ik net gedaan.. Smile

Buurs zit ook bij een ander. En Cruijff, die hoort toch ook bij FTM?

Ik ben bij een andere subleague gegaan, omdat Ad onze subleague had verwijderd...

Nu zit ik in een subleague die niet voldoende deelnemers heeft...kan ik nog in een subleague die wel meespeelt?
(07-01-2013, 09:44 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Bedankt Zweeler!

(07-01-2013, 08:58 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Excuus, ik wist niet dat due subleague voor 1 uur bekend moest zijn.
Maar nu zit CC er in ipv, dus dat is prima. Vind het wel gek dat je als beheerder niet in 2 subleagues mag zitten.

Dat is vrij logisch, je mag sowieso maar aan 1 subleague meedoen omdat er ook een prijs aan is verbonden.

Ik wist niet dat er ook een prijs aan verbonden zat.
Anyway, ik ben blij dat het goed opgelost is.
Die Ad....wat is het toch een ei
Top Zweeler. Benieuwd naar de teams, vanavond ff kijken.
@Buurs

Ik zag het ook, dat is wel heel jammer. Helaas mogen we na de start niets meer wijzigen, daar worden we op gecontroleerd. Elke maand leveren wij een bestand aan waarin staat dat er niet gewijzigd is na de start. Wanneer dat onverhoopt wel gebeurd is, dan zit er een fout in de software of we zijn gehacked Nog niet voor gekomen overigens Icon_mrgreen)

In beide gevallen hebben we wat uit te leggen aan onze vergunningverstrekker. En terecht want het gaat om veel te veel geld, om hier mee te marchanderen.

Alles standen zijn geupdate overigens, als iemand nog iets raars ziet, dan hoor ik het graag. Er zitten soms wat kleine dingetjes in die niet 100% zijn, omdat we best veel hebben gewijzigd.

Op naar het FTM spel :-), wij zullen ook weer een goede vertegenwoordiging afvaardigen naar dit spel.
Begrijpelijk, maar jammer.

Nu ben ik de dupe van het late handelen van Ad...
Als ik er gisteravond niet was achter gekomen, had ik nog gewoon in de subleague gezeten...
Ik vind het lullig hoe het gelopen is, maar ik ging er dus ten eerste vanuit dat het niet om geld ging. Het zijn trouwens grijpstuivers dus dat lijkt me het probleem niet.
Verder ging ik er ook vanuit dat die subleagues later altijd nog gemaakt en gevuld konden worden, zoals dat ook kan bij ftm, cm etc.
Maar aangezien tien de max is, zijn er nu mensen in die er eerder niet in zaten, dus ik zie het probleem niet zo. Je kunt toch alsnog aan de stand zien hoe je scoort tov de rest?
Als er aan het eind van het jaar een prijs gewonnen wordt, maak ik die paar euro wel over Nasr buurs.

Zijn we dan klaar met deze onzin?
Qua financiën gaat het nergens over idd.

Heb jij buurs van de ignore gehaald want hij is de enige die er een punt van maakt volgens mij?
€3,- pp voor de beste subleague Bier
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18