FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Nu is hij alleen bevoordeeld. Even paar dagen naar huis willen ze allemaal wel. Klasse Huub. Icon_twisted
Hoorde vandaag trouwens een oproepje voorbij komen op radio 538 om je aan te melden om in de kooi te gaan. Ze zoeken dus nog mensen zelfs. :|
Huub, goeie binnenkomer zag ik gister online =D>
Ik vind het wel grappig dat zoveel mensen die huub supporten en hem zo leuk vinden, terwijl ik denk dat als ze (de meeste) hem in het dagelijkse leven tegen zouden komen hem zouden haten en ook gelijk ruzie met hem zouden krijgen...
Ricochan Wrote:Ik vind het wel grappig dat zoveel mensen die huub supporten en hem zo leuk vinden, terwijl ik denk dat als ze (de meeste) hem in het dagelijkse leven tegen zouden komen hem zouden haten en ook gelijk ruzie met hem zouden krijgen...

Als je hem kent dan lach je om hem, het is een grappig mannetje. Hij kan zeker het bloed onder je nagels vandaan halen, maar als je hem kent valt het reuze mee. Nu heeft hij wel in die paar dagen (verlof zeg maar) alles kunnen horen, zien en bestuderen over de medebewoners. Die vriendin van Nena pakt hij nog wel, let maar op. Dat wijf scheld hem uit en vindt hem eng, een freak. En gisteravond lekker met hem lullen en plezier maken, wat een secreet. Huub heeft wel hier in Oldenzaal aan de bar verkondigd dat hij geen hoeren meer laat aanrukken. Vandaar dat hij hoogstwaarschijnlijk die Amanda probeert te naaien.
Go Huub!
ik vind het ook wel een mooi ventje!
waf Wrote:ik vind het ook wel een mooi ventje!
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:ik vind het ook wel een mooi ventje!

Sad) :/\
dr komt een travo in :|
Bocaloca Wrote:dr komt een travo in :|

Joh :roll:
SLOERIE TE HUUR

---------------------



POWERPLAY AGENCY


NIEUWSBRIEF / februari 2007



Nena

uit ‘De Gouden Kooi’







Nena is een van de meest besproken mensen uit het programma De Gouden Kooi op Tien.

Tijdens haar verblijf in De Gouden Kooi, slaat Nena de aanvraag voor een fotoreportage van Playboy af en vervolgens doet ze een uitdagende reportage voor de FHM.

Vanaf deze week is Nena beschikbaar voor Meet & Greet. U kunt deze veelbesproken schoonheid nu voor uw discotheek of uitgaanscentrum boeken.



Duur Meet & Greet: 120 minuten

Uitkoopgage: € 1.275,-- excl. B.T.W.



Voor meer informatie en boekingen kunt u contact opnemen met:



Tel: 035 – 631 94 44 // Fax: 035 – 631 96 49
Ricochan Wrote:Dure Meet & Greet: 120 minuten

Uitkoopgage: € 1.275,-- excl. B.T.W.
Misschien een idee voor een Forummeeting

Blijft de vraag....wat moet je in die 120 minuten in godsnaam allemaal aan haar vragen?? :roll:
[Image: imggifkn1.gif]
Kleine Jan Wrote:Misschien een idee voor een Forummeeting

Blijft de vraag....wat moet je in die 120 minuten in godsnaam allemaal aan haar vragen?? :roll:

Waarom droegen kamikazepiloten in WO II een helm?
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:Misschien een idee voor een Forummeeting

Blijft de vraag....wat moet je in die 120 minuten in godsnaam allemaal aan haar vragen?? :roll:

Waarom droegen kamikazepiloten in WO II een helm?

Als je bij het instappen keihard je hoofd stoot tegen de rand van je vleugel, waarbij het bloed uit de gapende wond gutst, kan je niet vliegen lijkt me.
EJR Wrote:
Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:Misschien een idee voor een Forummeeting

Blijft de vraag....wat moet je in die 120 minuten in godsnaam allemaal aan haar vragen?? :roll:

Waarom droegen kamikazepiloten in WO II een helm?

Als je bij het instappen keihard je hoofd stoot tegen de rand van je vleugel, waarbij het bloed uit de gapende wond gutst, kan je niet vliegen lijkt me.

Eindelijk antwoord op de vraag die me al 10 jaar bezighoudt! :cry:
Even gegoogled; een helm kun je het niet eens noemen. Eerder een wollen muts:

Quote:The helmet that time was made by a leather wool cap that would keep their head warm from winds or the cold at high altitudes.
Nog een vraag voor Nena: Als een man midden in een bos staat en er is geen vrouw in de buurt die hem hoort... heeft hij dan nog steeds ongelijk?
Nee, een man heeft altijd gelijk. Vrouwen zitten genetisch zo in elkaar dat ze elk woord van een man in twijfel trekken en daarover gaan zitten zeuren......

Begon vroeger al, man was jager, vrouw houdt de grot schoon, kookt eten, wast berevellen etc.etc.:
Man komt terug na een zeer geslaagd dagje jagen met 3 waterbuffels. Hartstikke goed, zou je zeggen. De komende tijd voldoende eten, zo denkt de man.
De vrouw: "Ja, godver, nu eten we de komende maand alleen waterbuffel...."

Dus een man alleen heeft altijd gelijk.
Hete nacht!

Jawel, de ontluikende liefde tussen Amanda en Brian is tot een hoogtepunt gekomen. Afgelopen nacht zijn de twee intiem ( lees; ze hebben gesekst) geweest. Was het pure ontlading voor beide kanten of bloeit er echt wat tussen die twee? We zullen het vandaag merken.

:roll:
Dan is er ook nog de klassieke vraag of Adam en Eva een navel hadden.
Denk het niet, geen navelstreng is geen navel uiteraard
Berend Botje Wrote:Dan is er ook nog de klassieke vraag of Adam en Eva een navel hadden.

God schiep Adam en Eva. Als God een beetje kan 'schapen' pleurt ie er ook een navel op....denk niet dat God een beunhaas was.

Aanvullende vraag: Waarom gaf ie dan Adam tepels?
Mukkus Wrote:
Berend Botje Wrote:Dan is er ook nog de klassieke vraag of Adam en Eva een navel hadden.

God schiep Adam en Eva. Als God een beetje kan 'schapen' pleurt ie er ook een navel op....denk niet dat God een beunhaas was.

Aanvullende vraag: Waarom gaf ie dan Adam tepels?

Zucht....ben jij soms nooit aan je tepel gelikt? :|
Zou God zo'n viespeuk zijn geweest?

We geven een vrouw tepels zodat ze haar kinderen kan voeden....en hup die mannen ook maar een paar! Vinden ze wel lekker als er aan gelikt wordt... :-k
God loves sex!!! Hakkuh
Ja omdat er potentiele geldschieters voor de kerk uitkomen...
FC Petr Wrote:God loves sex!!! Hakkuh

Welke 60 dingen zou ie dan verteld hebben?
[Image: 60%20things%20God%20said%20about%20sex.jpg]
Veel drinken betekent vaak plassen, zo ook bij Huub. De vraag is alleen...waar? De Oldenzaler is zo van de wereld dat de WC zelfs een stap te ver is. De wijnkoeling biedt uitkomst en Huub laat alles ongegeneerd lopen. “Hij weet niet eens dat hij tegen dat ding heeft staan zeiken”, laat Sylvia weten. De wijn smaakt er in ieder geval niet minder om!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24