FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
AssyriskaFF Wrote:Hmm ik ken ook maar weinig negers die van tennis houden trouwens.

Dan ben je zeker de tennisfinale van krajitjek vergeten
En er is nu weer een topper james blake oid


En hij vergeet zeker ook even de zusjes williams #-o
eeeej Tukkers, Huub is terug.
Had het al ff niet gezien, maar hij schijnt het alweer goed bont gemaakt te hebben. Ving iets op over kotsen, mensen wakker houden, dingen kapot gooien :lol: . Zijn medebewoners kotsen hem iig al uit =D>
Ekslem Wrote:eeeej Tukkers, Huub is terug.
Had het al ff niet gezien, maar hij schijnt het alweer goed bont gemaakt te hebben. Ving iets op over kotsen, mensen wakker houden, dingen kapot gooien :lol: . Zijn medebewoners kotsen hem iig al uit =D>


ik heb het vanavond voor het eerst gezien, en ze zijn hem idd kots zat :lol:


Zo kennen we huubje
De meest verliesgevende barman ooit is back :lol:
Ik zag net dat Huubje een temeier heeft gepaald.
Hij wordt genaaid daar, letterlijk en figuurlijk. Morgen maar weer kijken, het wordt steeds leuker en interessanter.
Mogen ze nu ook al hoeren het huis in halen?
Gisteren een interview met Natasia gelezen in het AD, heb toch wel een ander beeld van haar gekregen. Ze vertelde haar fouten uit het verleden achter zich te willen laten en eventueel met het gewonnen geld haar kinderen een betere toekomst te geven. Cru misschien, maar in het verleden zijn er zoveel mensen geweest die hun gezinnen verlieten om ze elders van een betere toekomst te verzekeren. Ze blijft in het huis natuurlijk een vals kreng, maar uiteindelijk doet ze het voor de goede zaak (en een beetje voor zichzelf Wink)...
Dat belooft wat voor 2007 als het AD begin januari al apen gaat interviewen
Een een oerang oetang nog wel !
Door Huub willen er nu drie het huis gaan verlaten :lol: .
Stelletje zielepoten zijn het. Ze lopen dat jong continue te zieken en als ie dan een keer terug ziekt, is het huilen met de pet op! Huichelaars, maar op zich wel vermakelijke televisie :razz:
hele tijd niet meer gekeken, maar met Huub(de beste barman ooit) ga ik denk ik wel een keer langs zappen
Ik had em als ik die nathanael ofzo was echt allang een klap op zn smoel gegeven.
Maar ja ik heb dan ook een erg kort lontje
Bocaloca Wrote:Ik had em als ik die nathanael ofzo was echt allang een klap op zn smoel gegeven.
Maar ja ik heb dan ook een erg kort lontje

Ik had dieNathanael al lang een tik op zijn kanus gegeven. Wat een schijnheilige zak hooi is dat!
Dan hadden we in ieder geval samen nog in het huis gzeten Tongue
Ekslem Wrote:Door Huub willen er nu drie het huis gaan verlaten :lol: .
Stelletje zielepoten zijn het. Ze lopen dat jong continue te zieken en als ie dan een keer terug ziekt, is het huilen met de pet op! Huichelaars, maar op zich wel vermakelijke televisie :razz:


Hoe krijgt hij (de ultra sukkel) het voor elkaar om ze het huis uit te jagen dan?
Mwah face to face mensen diep beledigen en duwen en trekken, en dreigen met kop eraf trekken en slaan, en dan teksten als : ik spuug op je moeder en je moeder is dit en dat, en nog wel meer

Trok degene tegen wie het gericht was niet, en ook een andere kerel vindt dit voor zijn "normen" te ver gaan, en wil niet in/door een programma met dit soort dingen geassocieerd worden
gaat dit dan ook niet een beetje te ver voor op tv?

Ik kan me herinneren dat ze een tijdje geleden nog de bond tegen het vloeken hadden beloofd om zich te gedragen :!:
Tjah wat ik zeg, als hij zo voor mijn gezicht had staan tieren en me staan uitdagen had ik em echt een klap op zn smoel gegeven
Bocaloca Wrote:Tjah wat ik zeg, als hij zo voor mijn gezicht had staan tieren en me staan uitdagen had ik em echt een klap op zn smoel gegeven

Niet alleen jij, ik zou precies hetzelfde doen zeker als die idioot mijn moeder zou beledigen.
Ach die gast lopen ze constant te zieken en als ie dan zelf een keer uit zijn slof schiet tegen die gasten, is het janken geblazen. Stelletje mietjes, jankerds zijn het.
Die Bart gaat er gewoon uit voor zijn chick, die Brain is 1 grote meelopen en die Nattelean is een grote hypocriet!
Ricochan Wrote:gaat dit dan ook niet een beetje te ver voor op tv?

Ik kan me herinneren dat ze een tijdje geleden nog de bond tegen het vloeken hadden beloofd om zich te gedragen :!:

het is nu wachten op een reactie van de bond tegen het poepen op de hoofden van moeders. :wink:

ik volg het af en toe eens, en ik weet alleen dat ik schurft krijg als ik te lang naar die negerin kijk. wat een irritante blaag is dat zeg.
Mannen, Huub gaat over lijken. Niks is hem te gek. Al zijn woorden en acties zijn met voorbedachte rade. Hij zoekt de momenten uit om die anderen te zieken. Hij is een vreselijke etter, altijd al geweest. Hij wordt getreiterd en genegeerd, maar hij komt hard terug.
Dit gaat nog mooi worden, zeer vermakelijke tv.
Voor de gein binnenkort ook maar weer een keer kijken dan
Ik zie net online dat de zwarte diva eruit gaat vrijwillig, Huubje leeft nog :lol:
Huubje geeft haar niet 12uur, hahaha. Hij flikt het gewoon.
Vret Mien Gras Wrote:Ik zie net online dat de zwarte diva eruit gaat vrijwillig, Huubje leeft nog :lol:
Huubje geeft haar niet 12uur, hahaha. Hij flikt het gewoon.

Huub rules :lol:
Die gorilla gaat heus niet weg, die bedenkt zich wel weer want ze wil geld zien...
Ricochan Wrote:Die gorilla

zozo, en dat voor iemand die boos wordt als je een chinees een pinda noemt.... :razz:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Die gorilla

zozo, en dat voor iemand die boos wordt als je een chinees een pinda noemt.... :razz:


Ik pas me aan.
Ricochan Wrote:
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Die gorilla

zozo, en dat voor iemand die boos wordt als je een chinees een pinda noemt.... :razz:


Ik pas me aan.

Deden die pinda's dat ook maar eens :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24