FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
[Image: salbi-9069747588.jpg]

Ik snap nog altijd niet wat hier nou zo verwerpelijk aan is...
Vret Mien Gras Wrote:Ex Gouden Kooier "Huub" weer terug in Oldenzaal :wink:

[Image: 1102524.jpg]


tering wat een mongolen lopen er daar rond zeg !
er word genoeg gedronken kan je ook zeggen :wink:
Ik hoop niet dat die kleine gay onze vret is.....
Die linker lijkt wel de verstandelijk gehandicapte broer van Cees Geel.
ja en die rechter is huub
gittermaster Wrote:ik denk dat jij beter niet kunt denken voor het gedeelte van de bevolking die naar de gouden kooi kijkt.
Jij veronderstelt nl. dat mensen die hiernaar kijken, alle acties kunnen waarderen en goedkeuren. Ook ik kijk weleens naar dit programma en een hoop mensen in dit topic hebben het ook weleens gezien, maar ik kan bij niemand iets bespeuren in de richting van "het ermee eens zijn of kunnen begrijpen"

Oeffffff
jaja, dat krijg je als je je post aanpast als je m al geplaatst hebt.
Balthazar Wrote:ja en die rechter is huub

Ik dacht dat hij barman was?
Gaybar
Bocaloca Wrote:Gaybar

Wel een gay-niale videoclip trouwens...
Ik kan toch niet anders zeggen dan dat ik t vermakelijke televisie vind. Leuker dan BB, de bus etc. Hoe ver gaan mensen voor geld. Prachtig.. En goe gecaste groep.
In het begin dacht ik weer zo'n waardeloos programma, maar ik neem t terug...
Ik kijk geen Talpa, maar ik hoorde vanavond dat die domme negerin de show steelt
Die negerin heehct toch een huwelijksaanzoek gedaan vanuit die kooi? :crazy:
Ik volg het niet echt, maar hoor wel dat een geile media snol zou zijn.
het wordt leuker en leuker.
Echt triest dat ik dit zeg, maar het is gewoon niet anders...
ik zat vanavond ook weer eens te kijken... was inderdaad echt lache... die negerin is echt te lachwekkend voor woorden! :lol:
hmmm toch maar weer eens kijken dan...
Ekslem Wrote:een geile media snol .
Het ligt er aan hoe je het leest. Geil vind ik haar niet. Een geile-media snol wel.
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:een geile media snol .
Het ligt er aan hoe je het leest. Geil vind ik haar niet. Een geile-media snol wel.

lijkt me logisch wat ik bedoel.
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:een geile media snol .
Het ligt er aan hoe je het leest. Geil vind ik haar niet. Een geile-media snol wel.

lijkt me logisch wat ik bedoel.
nee, zo goed ken ik je niet.
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:een geile media snol .
Het ligt er aan hoe je het leest. Geil vind ik haar niet. Een geile-media snol wel.

lijkt me logisch wat ik bedoel.
nee, zo goed ken ik je niet.

Ik moet toegeven dat ik ooit nog een dikke negerin met roze binnenbanden wil doen!
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:een geile media snol .
Het ligt er aan hoe je het leest. Geil vind ik haar niet. Een geile-media snol wel.

lijkt me logisch wat ik bedoel.
nee, zo goed ken ik je niet.

Ik moet toegeven dat ik ooit nog een dikke negerin met roze binnenbanden wil doen!
Zie je wel! By the way, ik kan het je aanraden.
Treesong Wrote:Ik kijk geen Talpa, maar ik hoorde vanavond dat die domme negerin de show steelt

Vrijdag voor het eerst (afgezien van wedstrijden van NL11) bewust Talpa aangezet: eerst het mij onbekende maar zeer vermakelijke Nieuw Dier en dan Smack the Pony!!! Ze hebben toch ergens nog wel verstand van programmeren bij Talpa! =D>
Marshall Wrote:Smack the Pony

Die serie is toch al van een paar jaar terug?
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Smack the Pony

Die serie is toch al van een paar jaar terug?

Ja, was altijd te zien in het pre-netcoördinator-tijdperk op Ned. 3. Ik vind/vond het trouwens bij vlagen wel aardig, maar tis soms ook on-engels flauw.
Inderdaad, tijdens mijn 'studententijd' al specifiek de tv ervoor gereserveerd. Waren we meestal nog met 2 of 3 man over. Dacht dat het zo rond iets van 23.30 ofzo werd uitgezonden toen...
Blijf het wel lachen vinden. Soms zijn de sketches wel heeeel flauw maar dat heeft elk programma dat draait op sketches (ook Jiskefet heeft soms heeeeeele flauwe stukjes) maar overall heeft Smack the Pony wel hele goede humor. In die periode werd echter ook Kids in the Hall (oid) uitgezonden. Dat is toch nog net een fractie betere humor...
Smack the Pony werd door de VPRO uitgezonden, nou dan weet ik van te voren al dat het niet leuk is.
Berend Botje Wrote:Smack the Pony werd door de VPRO uitgezonden. nou dan weten we van te voren al dat het niet leuk is.

Precies. Net zoals Jiskefet, Blackadder, Monthy Python, 30 en 25 minuten, enz... ook allemaal kutseries.
[Image: foto_oekel.jpeg]

Hakkuh
Dat waren andere tijden. Bovendien heb ik het over het aankoopbeleid van komische Engelse series, dat is de laatste jaren bedroevend.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24