FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Kleine Jan Wrote:Hellen Helmink en Mickey schijnen ook weer terug te komen...

als ze roos terug weten te halen dan ga k weer kijken...
Quatro Wrote:
Kleine Jan Wrote:Hellen Helmink en Mickey schijnen ook weer terug te komen...

als ze roos terug weten te halen dan ga k weer kijken...

:lol: :lol: :lol: Denk dat er niet veel van Roos over is
Depor Wrote:
Quatro Wrote:
Kleine Jan Wrote:Hellen Helmink en Mickey schijnen ook weer terug te komen...

als ze roos terug weten te halen dan ga k weer kijken...

:lol: :lol: :lol: Denk dat er niet veel van Roos over is


[-X
Hij was op t randje, maar moet zeggen dat ik m toch ook wel geestig vond Smile
gittermaster Wrote:Hij was op t randje

[gay]
mooie rake klap !!!


<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=7T-44EiW35U">http://www.youtube.com/watch?v=7T-44EiW35U</a><!-- m -->
Big Grin
Ricochan Wrote:mooie rake klap !!!

Dat mag ze de volgende keer bij doe Palma-hoer doen..
Dit zal ook wel niet worden uitgezonden....

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/23007/b5ae58a0/index.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/23007/b ... index.html</a><!-- m -->
wat een takkehoer, het zou je dochter maar wezen...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nadiaderbane.web-log.nl/goudenkooi/2007/07/spuiten_en_slik.html">http://nadiaderbane.web-log.nl/goudenko ... _slik.html</a><!-- m -->
Het zou je zoon maar wezen..

[Image: kingjaap.jpg]
ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Natasia berooid achtergelaten door vriend!
door onze redactie
AMSTERDAM - De Gouden Kooi heeft Natasia alles behalve rijkdom gebracht. Eerst werd de Almeerse verguisd omdat ze haar kinderen Yairo en Cheyenne voor het programma in de steek liet. Toen ze tien maanden later weer huiswaarts keerde, wachtte haar een onaangename verrassing: vriend Wilgo had haar verlaten en liet haar achter met een lege bankrekening en torenhoge schulden...




Natasia had met haar vriend afgesproken dat hij haar huishouden en gezinnetje draaiende zou houden tijdens haar afwezigheid. Maar eenmaal thuisgekomen, bleek volgens Natasia dat Wilgo zich niet aan de afspraken had gehouden. "Vol vertrouwen had ik mijn pinpasjes bij hem achtergelaten. Maar meneer is met al mijn geld vertrokken naar Suriname, waar hij, als ik de verhalen mag geloven, een vriendin heeft met een kind van hem", fulmineert Natasia in Weekblad Privé.

Ze vervolgt: "Alle bankafschriften waren weg, maar inmiddels heb ik kopieën gekregen en kan ik precies zien wat hij heeft gedaan: het geld van de kinderbijslag, het persoonsgebonden budget voor Yairo, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma... Alles heeft hij ingepikt. Bij elkaar veertigduizend euro!"

Al langer hadden Wilgo en Natasia problemen. "Hij hield niet van de publiciteit rondom De Gouden Kooi en daarom bleef hij ook steeds meer weg. Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg, liep hij te 'klootviolen' met andere vrouwen."

Wilgo lijkt nog lang niet af van Natasia, die nu zegt beter af te zijn zonder hem. "Door De Gouden Kooi ben ik sterker dan ooit geworden. Ik heb mezelf kunnen ontwikkelen. Ik weet nu wat ik kan en wil. En ik weet dat ik Wilgo nooit meer wil zien of spreken. Tenzij voor het gerecht..."
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Hup Wilgo
Ik hoop ZO dat het waar is... :eten:
Treesong Wrote:Ik hoop ZO dat het waar is... :eten:
Helemaal mee eens!!!! :lol:
Vieze aap Wrote:Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg

Dit ook... hahahaha cry
Haha, dit is wel mooi natuurlijk.
Die gast heeft dit vantevoren al helemaal uitgedokterd denk ik. Er waren al roddels toen ze nog in het huis zat en het lijkt dus de waarheid te zijn :lol:
Eigen schuld, beetje een Surinamer met je doodzieke kinderen en AL je geld opzadelen...das vragen om problemen natuurlijk.
\Big Grin/ =D> WILGO 4 PRESIDENT !
Whahahaha Wilgo the man!
En ook nog die kinderen achterlaten =D>

[Image: 600929_610_1161166590550natasiaenwilgo_2.jpg]
Ik ben benieuwd of jullie nog steeds lachen als die kinderen over een jaar of tien door gebrek aan opvoeding en door verwaarlozing crimineeltjes zijn geworden en bij jullie komen inbreken, of je op straat met een mes bedreigen. Ik begin nu ook te begrijpen waarom Treesong een 'hond' heeft aangeschaft.
Berend Botje Wrote:'hond'

[Image: Sammagnetweb-777745.jpg]
Ik ben benieuwd hoe hoog die vergoeding is die die ze krijgen om in dat huis te zitten, zogenaamd krijgen ze niks maar als ze nu zegt dat ze 40.000 euri kwijt is zal dat toch wel een leuk bedrag zijn dat ze krijgen...Huub en Consorten lopen dus ook aardig binnen in dat huis terwijl ze er niks voor hoeven te doen...
ze krijgen toch 1000 euro per dag dat ze er langer in zitten dan een jaar? of is dat concept alweer overboord gegooid?
Het feit dat ze eens tartvergoeding kreeg is al triest natuurlijk.
Dacht dat in het begin die lui 10000 euro moesten ophoesten om het huis in te komen?
De regels veranderen daar wekelijks, dus die vergoedingen zullen ook wel vaak wijzigen, en daarom krijgt die jaap ook zoveel extra geld voor al die rare streken die hij uithaalt...
Mac Wrote:ze krijgen toch 1000 euro per dag dat ze er langer in zitten dan een jaar? of is dat concept alweer overboord gegooid?

10000 euri moesten ze aan het begin ophoesten en ze kregen 1750 euri per maand aan het begin voor zover ik weet...

Wat dat nu is weet ik eerlijk gezegd niet...
'Natasia wordt bedreigd door ex'
Uitgegeven: 22 augustus 2007 13:40
Laatst gewijzigd: 22 augustus 2007 13:47

AMSTERDAM - Gouden Kooi-ster Natasia Blank wordt bedreigd door haar ex-vriend Wilgo. Dat schrijft ze in haar column op de website witheet.nl.

Maandag stond een interview met de Surinaamse in weekblad Privé, waarin ze Wilgo ervan beschuldigde haar te hebben bestolen.

Wilgo zou onder meer al het geld van de kinderbijslag voor de twee kinderen van Natasia en de vergoeding van Tien voor haar deelname aan het realityprogramma hebben ingepikt.


Nieuwe vriendin

Van het geld, meer dan veertigduizend euro, zou hij een huis bouwen in Suriname, waar hij volgens Natasia een nieuwe vriendin en een kind heeft.

Dreigementen

In haar column vertelt de Gouden Kooi-ster, die eind juli na tien maanden uit het programma werd gestemd, dat ze na het verschijnen van Privé dreigementen 'per telefoon, sms en op internet' heeft ontvangen.

Ook haar familie zou worden bedreigd. "Wilgo en zijn kringetje hebben de kreukelzone van een auto van een familielid van mij uitgetest", schrijft ze.

Siliconenborsten

Al tijdens haar verblijf in de Gouden Kooi ging het volgens Natasia achteruit met de relatie tussen haar en Wilgo. Hij zou het niet kunnen verkroppen dat zij haar nieuwe siliconenborsten op televisie liet zien, steeds slanker werd en veel in de publiciteit kwam.

"Hij kwam steeds minder naar me toe in De Kooi en hij schreef me nog amper", vertelde Natasia daarover in Privé. "Achteraf weet ik dat hij met heel andere dingen bezig was. Terwijl ik me keurig heb gedragen, was hij gewoon aan het klootviolen met andere vrouwen."
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24