FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Peter Wrote:Nathanael heeft een vriendin in Paramaribo maar pakt nu de kapster van die negerin. En dan hangt hij tegenover Huub de moraalridder uit. #-o

Die vriendin hoorde je ook de stem van bij het voorlezen van die brief, dus die gaan ze natuurlijk binnenkort even langs sturen bij de villa om weer wat stennis te veroorzaken...
Huubs dubbelspel
Huubs dubbelspelDe deadline van de aanvraag van de ontslagronde nadert; tijd voor actie dus. Nathanael en Bart hebben hun pijlen gericht op Nena, aangezien Ilona niet meer weggestemd kan worden aanstaande donderdag. Natasia en Brian staan vierkant achter het plan, maar hoe zit het nu met Huub, Sylvia en Ilona? Ze nemen Huub apart en vragen de Oldenzaler hoe hij er tegenover staat om Nena weg te spelen.

Nathanael geeft Nena aan...
Dan geeft Huub de acteerprestatie van zijn leven en Bart en Nathanael trappen met open ogen in Huubs val. De Oldenzaler zegt er geen probleem mee te hebben om Nena naar huis te sturen en zal zelfs zijn best doen om Sylvia en Ilona te bewerken. Bart denkt dat Nena wel aanvoelt dat er een stemming tegen haar wordt aangevraagd. En geeft Huub aan dat hij dit gegeven kan gebruiken als ammunitie tegen de blondine: “Dat zou je kunnen gebruiken tegen Sylvia en Ilona.
Dan zeg je ‘ja maar luister ze is ervan op de hoogte, maar doet er niks tegen.'” Huub zegt dit een goed idee te vinden en bedenkt hardop nog een aantal manieren die hij kan gebruiken om de vrouwen te bespelen. Zodra de bespreking rond is, onderneemt Nathanael meteen actie en belt om de ontslagronde aan te vragen.

Nathanael en Bart worden keihard uitgelachen.
Ondertussen loopt Huub naar de relaxruimte waar zijn maatje Sylvia en ‘slachtoffer' Nena zitten. “Haha, ze hebben de ontslagronde aangevraagd”, verkondigt Huub. De Oldenzaler doet uit de doeken hoe hij de Amsterdammers bespeeld heeft. De drie lachen in hun vuistje en vinden het prachtig dat Nathanael, Bart en de rest denken dat het ze gaat lukken. ze zullen de komende uren hun uiterste best doen om de tegenpartij in de waan te laten, dat Nena's uren in de Villa geteld zijn. Nena is totaal niet onder de indruk van de aanval van haar ‘vroegere vrienden’. “Nou woehoew, spannend!”, lacht ze. Het moge duidelijk zijn dat de blondine niks te vrezen heeft, maar of het haar echt niks doet dat ze haar maatje Bart kwijt is, is nog maar de vraag.

-
Strakke aktie van Huub om Nathanael op ludieke wijze weer eens te pakken. :lol:
Huub wil Nena neuken, dat komt misschien nog wel zover.
Vret Mien Gras Wrote:Huub wil Nena neuken

quatro ook.
Quatro Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Huub wil Nena neuken

quatro ook.
ikke nie!!! Puke
de nieuwe Wrote:
Quatro Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Huub wil Nena neuken

quatro ook.
ikke nie!!! Puke

Tis maar een dom afgeragd voetbal sletje, die gaat eerdaags ook gewoon het huis uit en doet dan een pleeboy shoot en pakt zo toch nog een leuk centje mee en laat zich dan weer naaien door een bekende voetballer, waarschijnlijk patrick kluivert....dat is haar leven in een notedop :wink:
hoho beetje respect voor Nena, dankzij haar zaten Tree, EJR, Bumme en ik bij HSV vorig jaar Smile
gittermaster Wrote:hoho beetje respect voor Nena, dankzij haar zaten Tree, EJR, Bumme en ik bij HSV vorig jaar Smile

Sloebers. :waf:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:hoho beetje respect voor Nena, dankzij haar zaten Tree, EJR, Bumme en ik bij HSV vorig jaar Smile

Sloebers. :waf:


nena en sylvie, het zijn allebei voetbal sloeries :wink:
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Quatro Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Huub wil Nena neuken

quatro ook.
ikke nie!!! Puke

Tis maar een dom afgeragd voetbal sletje, die gaat eerdaags ook gewoon het huis uit en doet dan een pleeboy shoot en pakt zo toch nog een leuk centje mee en laat zich dan weer naaien door een bekende voetballer, waarschijnlijk quatro....dat is haar leven in een notedop :wink:

ok...super!
Quatro Wrote:
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Quatro Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Huub wil Nena neuken

quatro ook.
ikke nie!!! Puke

Tis maar een dom afgeragd voetbal sletje, die gaat eerdaags ook gewoon het huis uit en doet dan een pleeboy shoot en pakt zo toch nog een leuk centje mee en laat zich dan weer naaien door een bekende voetballer, waarschijnlijk quatro....dat is haar leven in een notedop :wink:

ok...super!

Kun je goed voetballen dan? Nathanael is trouwens een homo met een kind. :Big Grin

Het geheim
Het geheimDan is het de beurt aan Nathanael. Welke boodschap krijgt de Amsterdammer. Nathanael moet plaatsnemen in de gameroom. De rest van de Miljonairs wacht geduldig in de woonkamer. “Het is wel showtime”, reageert Ilona. Dan verschijnt Zoji in beeld. Het zoontje van de 34-jarige vader zit vol verhalen. Ook laat de kleine jongen zien hoe goed hij kan skaten. Nathanaels ex vertelt Zoji over de verliefdheid van ‘papa’ met kapster Patricia. “Met een meisje!”, roept Zoji. Maar Nathanaels ex geeft nog een kleine steek onder water: “Het kan een meisje zijn of een jongen!”

In de woonkamer zitten de andere Miljonairs vol vragen, maar Nathanael praat er mooi omheen. Toch is dit de tweede keer dat er openlijk wordt getwijfeld aan de seksuele geaardheid van de Amsterdammer. Waarom doet Nathanael zo geheimzinnig?
Die is gewoon bi.

Gisteren wel weer een leuke ruzie tussen de gorilla en de sloerie.
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:hoho beetje respect voor Nena, dankzij haar zaten Tree, EJR, Bumme en ik bij HSV vorig jaar Smile

Sloebers. :waf:

Zeker veel sloebers in Hamburg, vooral in die aftandse tent waar we door Treesong eindigden! :waf:
Huub heeft gisteren een drietal dames van lichte zeden op bezoek gehad. Ze wouden wel met "Huub Heffner" gratis rampetampen. Dames van begin 20.
Die Huub heeft echt overal schijt aan.. prachtig om te zien hoe eerst niemand wat van hem wilde hebben maar nu alle vrouwen (Natasia noem ik geen vrouw) achter zicht heeft...

Vind het ondertussen wel een grappig programma worden... betrap mezelf erop dat ik toch elke dag (s'avonds of de herhaling) wel even kijk...
.....Dan kletsen ze nog even over Huubs winkansen en de zelfverzekerde Oldenzaler denkt dat hij 98% procent kans maakt om het spel te winnen. ....

:lol:
Hij dacht ook dat ie ging pokeren maar dat ging ook niet door :razz:
Volgens mij is de uitzending dadelijk dusdanig spectaculair, sex sells......
Een boer die sex heeft vind ik nou niet echt iets om naar uit te kijken :roll:
Spectaculair wast ook nie
Dan komt het nog, Huub heeft afgelopen vrijdag drie temeijers op bezoek gehad.
En Brian heeft ondertussen Nena geneukt in de buitenlucht. Dan gaat Huub ook nog wel over Nena heen, dat zal niet lang meer duren.
Vret Mien Gras Wrote:Dan komt het nog, Huub heeft afgelopen vrijdag drie temeijers op bezoek gehad.
En Brian heeft ondertussen Nena geneukt in de buitenlucht. Dan gaat Huub ook nog wel over Nena heen, dat zal niet lang meer duren.

Wat is dat voor achterlijk wijf die Nena, ze moest helemaal niks meer hebben van die Brian, ze schelden elkaar zelfs helemaal verrot en nu laat ze zich naaien? Dus toch een ordinaire sloerie zoals ik al eerder zei.
Het programma heet ook eigenlijk De Gouden Lichtekooi.
Berend Botje Wrote:Het programma heet ook eigenlijk De Gouden Lichtekooi.

Dus binnenkort kunnen we ook sexscenes van die gorilla verwachten :eeeek:
Er lag gister nog ijs op de vijver dus ze lopen wel een paar dagen achter daar.....
Ik zag gister idd het gebeuren wat hier een week geleden al verteld werd....
Was weer een mooie aflevering gisteren. Gaan ze elkaar een beetje stil lopen zwijgen, stelletje kinderen.
En die Natasia, alles wat ze zegt ergert me, echt ongelooflijk! Altijd die loze dreigementen die nooit waargemaakt worden Puke
Maar in de aflevering van vanavond schijnen ze het weer helemaal goed te maken tijdens een party, heel gek. Hypocriete bende daar. Behalve Huub, die is mooi!

Ze lopen inderdaad flink achter met die uitzendingen. Als je nieuwtjes op de site leest, kom je die pas dagen later op beeld tegen, beetje jammer.
Nena is uit de Kooi gegooid, dan weten jullie dat maar alvast.
Quote:Karatetrap in Gouden Kooi
door Wilma Nanninga


AMSTERDAM - De blonde vamp uit tv-programma De Gouden Kooi, Nena, is gisteravond door de productieleiding van het programma definitief uit de villa verwijderd. De 19-jarige blondine heeft medebewoner Brian een karatetrap in de maag gegeven.


Nena het kickboxmeisje

Producent Debora Flens: "Fysiek geweld in de miljonairsvilla is uit den boze. We moeten in zo'n geval de spelregels strikt toepassen. We hebben Nena onmiddellijk gediskwalificeerd." Nena, die door haar ouders is opgehaald, trapte Brian nadat hij had aangegeven iets met haar te willen uitpraten.
http://www.telegraaf.nl/prive/57996001/K...html?p=7,1



Het filmpje is ook wel grappig... :lol:
Die blonde hoer heeft dus inderdaad na die brian een paar dagen later met die huub ook liggen neuken, wie had dat ook alweer voorspeld :lol:
En ze wilde ook nog met die vriend van die andere bewonener....ik voorspel iig dat ze binnen 2 maanden in de pleeboy staat en daarna de snol van een andere hoerenloper wordt.. wrs een voetballer.


Maar ze is vervangen door haar beste vriendin, dat klinkt dan weer als vooropgezet spel....
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24