FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
IK heb gisteren die week voorbij zien komen in de herhalingen, en die brian is toch wel het schoolvoorbeeld van een psychopaat :eeeek:
Ricochan Wrote:IK heb gisteren die week voorbij zien komen in de herhalingen, en die brian is toch wel het schoolvoorbeeld van een psychopaat :eeeek:

beaam. kijk, dat hij die kleine pokkehoer doorsaust is begrijpelijk, hij is immers het prototype van een primaat, maar dat iemand met het iq van een poffertje dan ook allemaal levenslessen gaat geven en de psycholoog gaat uithangen, dat trek ik slecht. hoewel het me na 5 minuten al weer in hoge mate zal jeuken.
Net online, Huub maakt gehakt van Amanda; schreeuwen en uitlokken.
Huub neust in de spullen van Amanda waarop zij reageert met zijn spullen bijna in de vijver te gooien. Het gaat over een of andere bontjas van Amanda en zij beweert dat er dadelijk of na de Gouden Kooi allemaal gekke marokkanen op Huubje wachten om hem te pakken.
Whahaha, ze wordt volgens mij gepimped in het dagelijkse leven.....
Ik zag gisteren ook de herhaling en heb echt gelachen.
Die nieuwe gast die erin is gekomen, ook zo'n psycho.
Moet mijn eerdere woorden terugnemen, dit is echt vermakelijke televisie.
Weet iemand hoe het eigenlijk is afgelopen met die actie van Brian die Huub zn spullen over de schutting flikkerde? Heeft Huub die teruggekregen van de programmaleiding ofzo of Huub die van Brian ook weggegooid? Heb de afloop daarvan gemist..
Vret Mien Gras Wrote:Net online, Huub maakt gehakt van Amanda; schreeuwen en uitlokken.
Huub neust in de spullen van Amanda waarop zij reageert met zijn spullen bijna in de vijver te gooien. Het gaat over een of andere bontjas van Amanda en zij beweert dat er dadelijk of na de Gouden Kooi allemaal gekke marokkanen op Huubje wachten om hem te pakken.
Whahaha, ze wordt volgens mij gepimped in het dagelijkse leven.....


ik denk dat die brian haar straks gaat pimpen, hij gedroeg zich iig gisteren al als haar pooier in die scene


MEEKOMEN JIJ !!!!
Ik kan mijn lol niet meer op. OMG, had niet gedacht dat ik zo verslaafd zou raken aan een talpa programma van dit niveau.
Die relnicht erbij, Huub die zich t mannetje voelt; echt fantastische TV. Vanavond om 00:25 weer genieten.
Echt een aanrader voor de mensen die (uit principe) nog niet hiernaar gekeken hebben
Peter Wrote:Weet iemand hoe het eigenlijk is afgelopen met die actie van Brian die Huub zn spullen over de schutting flikkerde? Heeft Huub die teruggekregen van de programmaleiding ofzo of Huub die van Brian ook weggegooid? Heb de afloop daarvan gemist..

Niemand? :cry:
sorry Peter, heb de actie van Brian wel gezien, maar die dag erna niet...
Hub heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden. Die kerel zit er pas 2 dagen in ofzo. beetje gezet figuur die wil afvallen.
Davidoff??
morgen ochtend de herhalingen maar weer eens bekijken van de afgelopen week
echt lachen die herhalingen op de zondagochtend, wat een stelletje morons bij elkaar daar in die apenkooi =D>
Heb net ook het laatste gedeelte gezien. Huub kreeg een bak koffie over zich heen en alle kleren verdwijnen in de vijver. Stelletje Rukkers zijn het :lol:

Is dat feestje met die danseressen al voorbij gekomen?
Wat een geweldige tv. Huubje voert die dikke Jaap knuppeldik en propt hem ook nog vol met chips en Haagen dazs ijs tot hij een plaat legt over de complete wc, hahaha.
Alleen jammer dat Jaap Huub er uit laat zetten door Sylvia immuniteit te geven.
Matador! Wrote:Alleen jammer dat Jaap Huub er uit laat zetten door Sylvia immuniteit te geven.

Maar dat gebeurt niet hoor, Huub zit er nog steeds in.
Vret Mien Gras Wrote:
Matador! Wrote:Alleen jammer dat Jaap Huub er uit laat zetten door Sylvia immuniteit te geven.

Maar dat gebeurt niet hoor, Huub zit er nog steeds in.

Klopt, maar die stemronde is pas deze week geloof ik.
Matador! Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Matador! Wrote:Alleen jammer dat Jaap Huub er uit laat zetten door Sylvia immuniteit te geven.

Maar dat gebeurt niet hoor, Huub zit er nog steeds in.

Klopt, maar die stemronde is pas deze week geloof ik.

Quote:Eric gilt en klapt, zo geweldig vindt hij het. Als het feestje is afgelopen, verschijnt plotseling de plasmaboy. 'Beste Eric en Huub, u heeft zojuist een wild feestje gezien buiten De Gouden Kooi. Vanaf volgende week zaterdag mag u wekelijks een Gouden Kooi feest organiseren. Het is aan u, Eric en Huub, om daar inhoudelijk invulling aan te geven. Via de website van De Gouden Kooi heeft u de mogelijkheid om twintig mensen uit te nodigen. Miljonairs, veel succes!'

Eric en Huub vallen elkaar juichend in de armen! "Super dit", gilt Eric. "Wat is het nummer van Yap Yum?", roept Huub. Ook Sylvia en Amanda zijn blij verrast. "Mag ik ook mee organiseren?", oppert Sylvia. "Ik zie allemaal hele leuke mogelijkheden op diverse gebieden", zegt Eric geheimzinnig. Natasia en Brian houden zich wijselijk stil. "Kijk Natasia bang kijken”, gilt Eric.

De twee kunnen hun lol niet op.

Als Amanda en Eric nog even snel hun uiterlijk checken en zich klaarmaken om te vertrekken, maakt Huub van de gelegheid gebruik om de 19-jarige een interessant voorstel te doen. "Als jij in het geheim de stemming intrekt, mag jij acht mensen uitnodigen", zegt Huub. Maar dat mogen geen bekenden zijn. "Hmm, I will think about it", reageert Amanda. Dit aanbod is natuurlijk heel verleidelijk voor de 19-jarige. Maar het zijn zorgen voor morgen: nu eerst op naar de première!

En zo blijft Huub langer en langer en langer in de Gouden kooi. Hij heeft ondertussen al met Amanda lopen bekken (douchen, in bad, aaien en tietenvoelen), tevens relnicht Erik ook al met Amanda. Het loopt echt de spuigaten uit in de Gouden Kooi.
walgelijk
Ik voel me net een wijf trouwens, en ik heb vandaaag niet eens mijn minirokje aan.....
Pffff... echt zielig gedoe, De Gouden Kooi. :roll:
Vret Mien Gras Wrote:Wat een geweldige tv. Huubje voert die dikke Jaap knuppeldik en propt hem ook nog vol met chips en Haagen dazs ijs tot hij een plaat legt over de complete wc, hahaha.



jabba the hut :eeeek:
Smile Waar hebben ze die rotterdamse imbeciel vandaan?
Als je denkt dat je de grootste idioten in een hok hebt, komt dit er nog eens bij.
gittermaster Wrote:Smile Waar hebben ze die rotterdamse imbeciel vandaan?
Als je denkt dat je de grootste idioten in een hok hebt, komt dit er nog eens bij.


ik denk dat iedereen die daarin zit eigenlijk TBS heeft, en daar zijn straf mag uitzitten ?
Ekslem Wrote:Is dat feestje met die danseressen al voorbij gekomen?

Ja net afgelopen :wink:
Wat een hoerebende.....
Ja lijkt wel een bordeeeeel!! Nu nog mukkus en zijn schapen en het feest is compleet daar Wink
Riep iemand mij of mijn schaap?
Vandaag is de stemronde die zal beslissen over het lot van Huub
op tv of in het echt?

ps is jabba the hut al dood?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24