FTM Forum

Full Version: (OT) De Gouden Kooi
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Frits open een poll, of start een onderzoek #-o
gittermaster Wrote:
Mukkus Wrote:
gittermaster Wrote:dinsdag wordt t volgens mij helemaal top!

gittermaster Wrote:O men

gittermaster Wrote:ik voel me echt een nicht, maar dit is gewoon zo leuk...

gittermaster Wrote:vriendjes...


[Image: gay.gif]

:lol: :lol: :lol:

Ik voel me ook een nicht. Wat een topprogramma is dit zeg. Dinsdag zeker weer kijken
Misschien kunnen jullie samen kijken?
Mukkus Wrote:Misschien kunnen jullie samen kijken?

[Image: gay.gif]
Legion Wrote:Ik voel me ook een nicht.

Legion Wrote:Dinsdag zeker weer

[Image: gay.gif]
Peter Wrote:
Legion Wrote:Ik voel me ook een nicht.

Legion Wrote:Dinsdag zeker weer

[Image: gay.gif]

Heb je de smiley ook eindelijk gevonden? =D>
Legion Wrote:eindelijk gevonden

[Image: gay.gif]
Zelfs voor flauwe humor heb je al geen talent :roll:
Treesong Wrote:Zelfs voor flauwe humor heb je al geen talent :roll:

:cry:
Peter Wrote::cry:

[Image: gay.gif]
[Image: gay3.gif][Image: gay3.gif][Image: gay3.gif]
Homo's
Peter Wrote:
Legion Wrote:eindelijk gevonden

[Image: gay.gif]

:notfunny:
Go Jaap!
Gitter, ga je de komende 2 dagen wel doorkomen?
Kleine Jan Wrote:Gitter, ga je de komende 2 dagen wel doorkomen?

vrijdag wordt het weer knokken, dus met dat vooruitzicht in gedachten lukt het vast wel..


Maar Jantje kom jij de zomer wel door zonder CM ?
Kleine Jan Wrote:Gitter, ga je de komende 2 dagen wel doorkomen?

Het wordt lastig, maar als Rico zegt... Vrijdag wordt het weer top!
gittermaster Wrote:
Kleine Jan Wrote:Gitter, ga je de komende 2 dagen wel doorkomen?

Het wordt lastig, maar als Rico zegt... Vrijdag wordt het weer top!

vanwege het gemis aan zondaguitzendingen had ik het een tijdje niet meer gezien. ik stond gister te kijken op de cross trainer, maar ik vond het echt tenenkrommend. die gasten worden helemaal waus. ik ben maar weggezapt bij de reclame, ik vind er echt weinig aan.
Gisteren maar ff de herhaling gekeken om 23.45. Wat een stelletje idioten weer haha. Die blonde was wel erg zielig zeg, toen ze wat drank in haar ogen had gekregen. Als het een kwakje van Huub was geweest had je haar niet gehoord waarschijnlijk.
De combinatie Huub, Jaap, Brian, Amanda, Lieke vind ik prachtig.
Motherfucking Brian, die Terror Jaap loopt uit te dagen, Sneaky Huub die er bovenop duikt en een date van Erik die t niet leuk heeft. Dat kan alleen in de Gouden Kooi.
Vind t zeer vermakelijk
Ik vind het zo'n triest zooitje bij elkaar dat het gewoon weer grappig is om naar te kijken, en die Brian aka pokito wordt echt langzaam krankzinnig =D>
Ricochan Wrote:pokito

wiesda? :lol:
Ricochan Wrote:Maar Jantje kom jij de zomer wel door zonder CM ?

Moeilijk.. heel moeilijk..... want t gaat nog wel even duren...... :x
[Image: _1821.jpg]
:lol: :lol:
Erasmus Universiteit Rotterdam
Op 6 juni ging ik naar mijn universiteitje Erasmus te Rotterdam. Ik moest fftjes wat informatie halen hoe ik en mijn juristenteam (of is het nou 'mijn juristenteam en ik'?? pleur op, IK ben belangrijker!) het geschil tussen mij en de examencommissie bij de rechter tot het bot gaan uitvechten.

Zoals jullie weten voel ik me nog harder anaal genaaid door de Erasmus universiteit dan dat ik me soms door Eric voel als hij naast me slaapt. Ik kon het oordeel van de examencommissie niet geloven, helaas drong de pijnlijke realiteit tot me door. AAAARGHHHH ik wil zo graag mijn docent gaan afzeiken, ik wil zo graag alles wat er mis is met de Erasmus in geuren en kleuren benadrukken. Ik zou zo graag een oproep willen doen aan alle 6 VWO'ers om vooral NIET naar de Erasmus te gaan. Ik heb verhalen, redenen en argumenten genoeg.

Toch adviseert de woordvoerder van mijn juristenteam om het voorlopig nog niet via mijn booming weblog te spelen. Dat is iets wat de rechter me niet in dank zal afnamen namelijk. Nou als ik verlies kunnen ze de tering krijgen, dan publiceer ik alle documenten die ik in bezit heb. Dan komt er een verbaal nucleaire oorlog tegen de Erasmus en zal ik mijn trouwe volgelingen van orders voorzien, die heel Nederland nog lang zal heugen.

In een notendop: Ik krijg niet mijn 10 studiepunten voor een vak dat ik met een voldoende heb afgesloten. De argumenten hiervoor zijn dat mijn docent in twijfel trekt dat ik evenredig en volledig heb deelgenomen aan groepsopdrachten. (ondanks dat mijn teamgenoten schriftelijk bevestigd hebben bij de examencommissie dat dit wel het geval is!!!) Het 2e argument is dat ik 2 colleges heb gemist, doordat ik in de kooi zit.

Bizar of niet?!?!

Ik heb er veeeeeeel over te zeggen. Het gaat komen, tenzij ik alsnog mijn 10 studiepunten krijg. Dan is de Erasmus cool natuurlijk en zal ik er alles aandoen om alle 6 VWO'ers op te roepen naar de Erasmus te gaan en zal ik alle goede kanten van de universiteit benadrukken.

Kies wijs......wie mij tart, krijgt problemen....zoals al zovelen hebben ondervonden!!!

Om alvast mijn overwinning op Mister Erasmus te vieren, maakte ik een overwinningsgebaar naast de grote man himself! Zie fotoboek.

--
Go Jaap! cry
Jaap ik had je graag tegen gekomen Icon_twisted
Bocaloca Wrote:Jaap ik had je graag tegen gekomen Icon_twisted

[Image: gay.gif]
Kleine Jan Wrote:
Bocaloca Wrote:Jaap ik had je graag tegen gekomen Icon_twisted

[Image: gay.gif]
Xtragaap4de
Bocaloca Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Bocaloca Wrote:Jaap ik had je graag tegen gekomen Icon_twisted

[Image: gay.gif]
Xtragaap4de

[Image: 302327554466c5866dfc2b.jpg]

[Image: gay.gif]

Xtragaap4de
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24