FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ricochan Wrote:2 uur, dan 1.5 uur pauze, dan nog 3 uur

Oh ja, ik was m'n 90 min lunchbreak vergeten :waf:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:2 uur, dan 1.5 uur pauze, dan nog 3 uur

Oh ja, ik was m'n 90 min lunchbreak vergeten :waf:

Zie je dat scheelt al weer :8: Misschien plak ik er nog een half uur aan vast.
Stelletje ambtenaren!
Stelletje sloebers!
Nothing better then a sloeberday :-({|=
Jullie zijn gewoon jaloers Hakkuh
Ik heb altijd weekend dus jaloers? Nee!
goa Wrote:Ik heb altijd weekend dus jaloers? Nee!

Jawel, want je wil dus ook een baan :wink:
Oh ik heb wel een baan hoor maar zit niet vast aan die enge kantoortijden...
Ja heel eng bah !
goa Wrote:Oh ik heb wel een baan hoor

Still in denial, I see :8:
Vandaag voor het eerst dit jaar opgestaan terwijl het nog donker was buiten, i.v.m. een interview voor een sufferdje. Lijkt me heel naar als je dat elke dag moet doen. Ik wens wakker te worden door een overdaad aan licht door de verduisteringsgordijnen, niet door een piepende wekker.
Werk je bij/voor Maison Pretty boy ?

(Jacobse & v es)
:Big Grin
Bor de Wolf Wrote:Vandaag voor het eerst dit jaar opgestaan terwijl het nog donker was buiten, i.v.m. een interview voor een sufferdje. Lijkt me heel naar als je dat elke dag moet doen. Ik wens wakker te worden door een overdaad aan licht door de verduisteringsgordijnen, niet door een piepende wekker.

sufferd !
Dat heb je met dat vroege opstaan. Ik ben niet helemaal in orde. Ik stond ook net met mn creditcard in de chipknipsleuf te porren. Ik ga maar snel naar huis en onder mn dekbed... :oops:
Gelukkig maar, want chippen is voor sloebers
wat is dat chippen?

Ik heb wel een neteller card...
Treesong Wrote:Gelukkig maar, want chippen is voor sloebers

Die sloeber-automaten hier accepteren geen munten of flappen. Ik word gedwongen mn dagelijkse zak wine-gum te chippen. Waar gaat het heen met deze wereld als er geen respect meer is voor keiharde roebels?
Roebels zijn voor sloebers, dollars en ponden voor de echte man.
goa Wrote:Oh ik heb wel een baan hoor maar zit niet vast aan die enge kantoortijden...

Consultant/onderzoeker?

BTW: chippen rules, heerlijk om alleen je chipknip nodig te hebben in een parkeergarage ipv heel de dag met zo'n kaartje rond zeulen en die dan op het einde van de dag nergens meer kunnen vinden!
Ik hou het op keiharde dukaten die ik over een half uur ga inruilen voor een overheerlijke uitsmijter de luxe =P~

En nu zie ik opeens dat het weekend al om 15:00 begint wegens een borrel alhier! =D>
Tis vanwege de lancering van ons nieuwste prentenboek "Classic Cartoon Figures of the '70's" dus ik hoop dat er Snor is... :wink:

[Image: snornieuw.jpg]
Dugarry Wrote:Roebels zijn voor sloebers, dollars en ponden voor de echte man.

Als het zou rijmen of als je een mooi plaatje had toegevoegd, dan was het een mooie uitspraak geweest. Nu is het niks.
Ekslem Wrote:BTW: chippen rules, heerlijk om alleen je chipknip nodig te hebben in een parkeergarage ipv heel de dag met zo'n kaartje rond zeulen en die dan op het einde van de dag nergens meer kunnen vinden!

Chippen in een Parkeergarage? Da's goed voor de dubbele sloeberbonus!
Dat chippen uit automaten doet me trouwens weer aan mijn studententijd denken. Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg!

Doet me trouwens denken aan die gast in ik geloof Japan baanbrekende ontdekkingen heeft gedaan op het gebied van klonen. De lul bleek alles verzonnen te hebben :lol:
Ekslem Wrote:Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg!

Dat hebben ze dan prima geregeld!

Ekslem Wrote:Doet me trouwens denken aan die gast in ik geloof Japan baanbrekende ontdekkingen heeft gedaan op het gebied van klonen. De lul bleek alles verzonnen te hebben :lol:

Da's weer es wat anders dan de butler
Ekslem Wrote:Dat chippen uit automaten doet me trouwens weer aan mijn studententijd denken. Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg!

Doet me trouwens denken aan die gast in ik geloof Japan baanbrekende ontdekkingen heeft gedaan op het gebied van klonen. De lul bleek alles verzonnen te hebben :lol:

Ik ontken alles
Bor de Wolf Wrote:
Ekslem Wrote:Dat chippen uit automaten doet me trouwens weer aan mijn studententijd denken. Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg!

Doet me trouwens denken aan die gast in ik geloof Japan baanbrekende ontdekkingen heeft gedaan op het gebied van klonen. De lul bleek alles verzonnen te hebben :lol:

Ik ontken alles

hehe, I'm right Hakkuh
Terig jantje wat heb ik zin in bier. ff hier voorstellen om van onze vrijdagmiddag slogan 4 uur bier uur, 2 uur bier uur te maken!
Bor de Wolf Wrote:
Ekslem Wrote:Dat chippen uit automaten doet me trouwens weer aan mijn studententijd denken. Goa en Bor zijn dus werkzaam op een uni als onderzoekers die 10 uurtjes per week pretenderen iets te onderzoeken en alleen maar met lulverhalen komen die ze verzinnen in de kroeg!

Doet me trouwens denken aan die gast in ik geloof Japan baanbrekende ontdekkingen heeft gedaan op het gebied van klonen. De lul bleek alles verzonnen te hebben :lol:

Ik ontken alles

Ik ook. Hoewel ik ook dat weer bereid ben te ontkennen. :Big Grin
Ik wil voor psv begint lam zijn...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26