FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
DOmmelsch pilsje 4 gaat nu naar binnen. Heerlijk met wat goede muziek van The White Stripes op de voorgrond. Mijn Sixpakje DOmmelsch Ice staat in de vriezer, voor morgen onder Huntelaar - PSV
waf Wrote:mijn 'best of italo cd's'

Kun je die nog afspelen dan na al dat gemorste studentenbier? :wink:

En ik heb ooit eens een zomer in een Franse bar gewerkt heh... daar draaiden ze alleen maar ellende, en ik onthoud dat dan tegen wil en dank Icon_evil
Over tot de orde van de dag, bijna weekend :razz:
Precies, pilsjes teften en nog even een derby bezoeken aanstaande zaterdag....

En wel The Merseysidederby.....!
Ekslem Wrote:Over tot de orde van de dag, bijna weekend :razz:

Ik hoop voor je dat je morgen vrij bent anders is deze opmerking best wel sneu :|
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag Belgische biertjes kantelen in Brussel =D>
Heeeeeerlijk, PILS!!!
Dugarry Wrote:Precies, pilsjes teften en nog even een derby bezoeken aanstaande zaterdag....

En wel The Merseysidederby.....!


Everton, Everton,
We're Forever Everton,
Everton, Everton,
We're Forever Everton
All for one
One for all
Everton's the team that plays beautiful football
We've got the best supporter's
On any football ground
And as long as they're behind us
We'll never let them down
The men who go from Merseyside
To sail the seven sea's
Will hear the call of Everton
Come riding on the green

Everton, Everton
We're Forever Everton
All for one
One for all
Everton's the team that plays beautiful football

We're the kings of Goodison
We play in Royal Blue
On the ball the Toffeemen
Will play it sweet for you
We play it on the carpet
We play it in the air
Whichever way we play it
We play it fair and square

Everton, Everton
We're Forever Everton
One for all
All for one
Everton's the team that plays beautiful football

The story that is Everton
From the days of Dixie Dean
The story we will carry on
The glory of our team
In every land and continent
Wherever football goes
We'll play the game that's Everton
And bring the honours home

Everton, Everton
We're forever Everton
All for one
One for all
Everton's the team that plays beautiful football
Once a blue, always a wanck
Pure nostalgie!

[Image: DSCF0050.JPG]
Everton en Liverpool staan zaterdag tegenover elkaar voor een nieuwe editie van de Merseyside Derby. Everton is de ploeg in vorm.
De ploeg van coach David Moyes was het seizoen dramatisch begonnen met slechts twintig punten in de eerste twintig duels. Maar sinds de jaarwisseling zijn The Toffees bezig met een enorme opmars. In tien wedstrijden pakte de club al meer punten dan in 2005: 23. Sterker, geen enkele ploeg pakte zoveel punten in 2006 als Everton.

Andy van der Meyde is een van de drie Nederlanders die in actie kunnen komen, net als ploeggenoot Sander Westerveld en tegenstander Jan Kromkamp. Tot nu toe kwam de aanvaller sinds hij hersteld is van zijn blessure slechts tien minuten in actie.

'Ik ben fit en wil spelen en wil van invloed zijn op het duel, maar dat geldt voor alle spelers', kijkt Van der Meyde vooruit naar het treffen op Anfield. De Arnhemmer zegt zich niet druk te maken om de supporters van Liverpool. 'Ik heb de derby van Milaan gespeeld voor tachtigduizend toeschouwers, dus veertigduizend betekent niet zoveel voor mij!'
Precies, iemand met zoooooooo'n grote staat van dienst als Andy maak je niks meer wijs.
Dugarry Wrote:Precies, iemand met zoooooooo'n grote staat van dienst als Andy maak je niks meer wijs.

haha Andy is wel wat gewend :wink:

Maar dat wordt dus geen makkie voor Liverpool en ik heb dus maar even 10 foepies ingezet op Everton :wink:
ik 50 echte euro's op liverpool, helaas krijg ik er maar 75 terug als ze winnen.

ALs Fowler scoort komen daar nog eens 80 bij!

ik praat ff in ponden nu hè, sloebers :wink:
Davydoff Wrote:
Dugarry Wrote:Precies, iemand met zoooooooo'n grote staat van dienst als Andy maak je niks meer wijs.

haha Andy is wel wat gewend :wink:

Maar dat wordt dus geen makkie voor Liverpool en ik heb dus maar even 10 foepies ingezet op Everton :wink:

Meyde hep een rooie kaart en Everton staat vlak voor tijd nog met 2-1 achter. Hakkuh
3-1. Oh wat ben ik blij met Sport 1.... vooral dat ze consequent de microfoons van die kale en Kieft uit- ipv aanzetten in de rust.
Davydoff Wrote:
Dugarry Wrote:Precies, pilsjes teften en nog even een derby bezoeken aanstaande zaterdag....

En wel The Merseysidederby.....!


Everton, Everton,
We're Forever Everton,
Everton, Everton,
We're Forever Everton
All for one
One for all
Everton's the team that plays beautiful football
We've got the best supporter's
On any football ground
And as long as they're behind us
We'll never let them down
The men who go from Merseyside
To sail the seven sea's
Will hear the call of Everton
Come riding on the green

Everton, Everton
We're Forever Everton
All for one
One for all
Everton's the team that plays beautiful football

We're the kings of Goodison
We play in Royal Blue
On the ball the Toffeemen
Will play it sweet for you
We play it on the carpet
We play it in the air
Whichever way we play it
We play it fair and square

Everton, Everton
We're Forever Everton
One for all
All for one
Everton's the team that plays beautiful football

The story that is Everton
From the days of Dixie Dean
The story we will carry on
The glory of our team
In every land and continent
Wherever football goes
We'll play the game that's Everton
And bring the honours home

Everton, Everton
We're forever Everton
All for one
One for all
Everton's the team that plays beautiful football
.


andy "lamlul" van der meyde kwam erin.....en na 5 minuten al weer eraf met rood hahahahahaha!!!
Dugarry Wrote:ik 50 echte euro's op liverpool, helaas krijg ik er maar 75 terug als ze winnen.

ALs Fowler scoort komen daar nog eens 80 bij!

ik praat ff in ponden nu hè, sloebers :wink:

Je Visa card werkt dus? Wink
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:
Dugarry Wrote:Precies, iemand met zoooooooo'n grote staat van dienst als Andy maak je niks meer wijs.

haha Andy is wel wat gewend :wink:

Maar dat wordt dus geen makkie voor Liverpool en ik heb dus maar even 10 foepies ingezet op Everton :wink:

Meyde hep een rooie kaart en Everton staat vlak voor tijd nog met 2-1 achter. Hakkuh

dan heeft ie wel woord gehouden met het feit dat ie van invloed wil zijn in de wedstrijd :razz:
Bor de Wolf Wrote:3-1. Oh wat ben ik blij met Sport 1.... vooral dat ze consequent de microfoons van die kale en Kieft uit- ipv aanzetten in de rust.

Maar tussen de wedstrijden door vind ik het wel vermakelijk.....nu chelsea bijna afgelopen en op naar de volgende wedstrijd, nog een stuk of 5 te gaan geloof ik :Big Grin
Ricochan Wrote:
Bor de Wolf Wrote:3-1. Oh wat ben ik blij met Sport 1.... vooral dat ze consequent de microfoons van die kale en Kieft uit- ipv aanzetten in de rust.

Maar tussen de wedstrijden door vind ik het wel vermakelijk.....nu chelsea bijna afgelopen en op naar de volgende wedstrijd, nog een stuk of 5 te gaan geloof ik :Big Grin
Komt Twente er ook op :razz:
Kennedy Wrote:
Ricochan Wrote:
Bor de Wolf Wrote:3-1. Oh wat ben ik blij met Sport 1.... vooral dat ze consequent de microfoons van die kale en Kieft uit- ipv aanzetten in de rust.

Maar tussen de wedstrijden door vind ik het wel vermakelijk.....nu chelsea bijna afgelopen en op naar de volgende wedstrijd, nog een stuk of 5 te gaan geloof ik :Big Grin
Komt Twente er ook op :razz:

Nee de nederlandse potjes zijn helaas van jantje de Mol...
Ach so.Kheb me er nog niet in verdiept maare hoe kom je aan Sport 1 Icon_question

EditBig Grinat moet ik ook hebben :lol:
Kennedy Wrote:Ach so.Kheb me er nog niet in verdiept maare hoe kom je aan Sport 1 Icon_question

Dat is het oude canal+....is nu film1 en sport 1...en je hebt dan 8 kanalen voor sport, zo is er n u ook tennis, en ze zenden dus altijd alle engelse wedstrijden uit, en die zijn leuker om te zien dan de nederlandse...en verder de spaanse/italiaans/duitse.. en bijvoorbeeld ook de premier league darts :wink:
Heb het bestelt maandag moet ik een kastje ophalen en dan moet het goed komen :Big Grin
Kennedy Wrote:Heb het bestelt maandag moet ik een kastje ophalen en dan moet het goed komen :Big Grin


Dan kan je binnenkort ook van heeeel veeeel voetbal en andere sporten (en films) genieten !
Ricochan Wrote:
Kennedy Wrote:Heb het bestelt maandag moet ik een kastje ophalen en dan moet het goed komen :Big Grin


Dan kan je binnenkort ook van heeeel veeeel voetbal en andere sporten (en films) genieten !

Ophalen? Die sukkels van UPC kwamen het gewoon brengen.... En al maanden film1-3/sport 1-8 gratis......
In het enge bos hoeven ze niet te betalen?
Bor de Wolf Wrote:Ophalen? Die sukkels van UPC kwamen het gewoon brengen.... En al maanden film1-3/sport 1-8 gratis......

Da's nou het voordeel van kickboksneger zijn :8:

(of mag je dat nu ook niet meer zeggen :roll: )
Heren, alsof er niks anders dan televisie op de wereld is :roll:

(een pc bijvoorbeeld)
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26