FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
zak melk
Treesong Wrote:zak melk

van-de-trap-vallertje
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:zak melk

van-de-trap-vallertje

quasi-pseudo-querulant
IK WIL OOK WEEKEND!!! Icon_evil :angry:
Lamme Lennie Wrote:IK WIL OOK WEEKEND!!! Icon_evil :angry:
Bocaloca Wrote:
Lamme Lennie Wrote:IK WIL OOK WEEKEND!!! Icon_evil :angry:
Xtragaap4de .... wat een heerlijk weekend, dit weekend :wink:
Ekslem Wrote:Xtragaap4de .... wat een heerlijk weekend, dit weekend :wink:
:a:
Heb al sinds woensdag weekend :lol:
Gebruik dit topic er maar even voor....

Ik overnacht volgende week donderdag in Amsterdam. Nou vroeg ik me af wat een beetje de leuke kroegen in de buurt van de Dam zijn? Ik denk hierbij niet direct aan de wallen. Iemand tips?
Ekslem Wrote:Gebruik dit topic er maar even voor....

Ik overnacht volgende week donderdag in Amsterdam. Nou vroeg ik me af wat een beetje de leuke kroegen in de buurt van de Dam zijn? Ik denk hierbij niet direct aan de wallen. Iemand tips?

Zat... maar wat voor soort kroegen zit je graag in? Bruine ouwehoerkroegen, Belgiese Bierkroegen, dansendewijvenopdebarkroegen Icon_question
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Gebruik dit topic er maar even voor....

Ik overnacht volgende week donderdag in Amsterdam. Nou vroeg ik me af wat een beetje de leuke kroegen in de buurt van de Dam zijn? Ik denk hierbij niet direct aan de wallen. Iemand tips?

Zat... maar wat voor soort kroegen zit je graag in? Bruine ouwehoerkroegen, Belgiese Bierkroegen, dansendewijvenopdebarkroegen Icon_question

Tsja... we zijn met internationaal gezelschap dat wel van een drankje houdt, maar al wel iets ouder is dan ik gemiddeld. Dus een gezellig drukke kroeg waar je nog wel met elkaar kan ouwehoeren.
Ekslem Wrote:Tsja... we zijn met internationaal gezelschap dat wel van een drankje houdt, maar al wel iets ouder is dan ik gemiddeld. Dus een gezellig drukke kroeg waar je nog wel met elkaar kan ouwehoeren.

Tja, dan lijkt me een Ierse Pub de beste optie. Je hebt 'O Reilly's op spuugafstand van de Dam (achter het Paleis) en The Tara op het Rokin (3 minuten lopen). Als je nog een afzakker wilt, moet je gewoon even de Warmoesstraat inlopen (linksachter het Monument)... kan je gezellig Karaoke zingen in de Casablanca Hakkuh
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Gebruik dit topic er maar even voor....

Ik overnacht volgende week donderdag in Amsterdam. Nou vroeg ik me af wat een beetje de leuke kroegen in de buurt van de Dam zijn? Ik denk hierbij niet direct aan de wallen. Iemand tips?

Zat... maar wat voor soort kroegen zit je graag in? Bruine ouwehoerkroegen, Belgiese Bierkroegen, dansendewijvenopdebarkroegen Icon_question

Tsja... we zijn met internationaal gezelschap dat wel van een drankje houdt, maar al wel iets ouder is dan ik gemiddeld. Dus een gezellig drukke kroeg waar je nog wel met elkaar kan ouwehoeren.

typisch iets voor de pilserij in de gravenstraat. gewoon een oud hollandsche bruine kroeg, vinden buitenlanders leuk en het is om de hoek
Linksachter het monument is volgens mij vlakbij hotel dus dat is idd prima voor een afzakker en aangezien er ook Engelsen bij zijn zullen ze wel in zijn voor karaoke :8:
Ach, in de Warmoesstraat zijn plenty tenten... de een wat gepaster dan de ander, maar dat vogelen jullie zelf maar uit
Bep of Diep op de Nieuwezijds zijn best ok.

[Image: 205563506445a3cb90cf64c.jpg]
Stukje verder lopen naar de Nieuwmarkt, daar heb je ook een aantal leuke tenten, iig beter dan de Winston en de Casablanca :wink:
Ad Wim Wrote:Stukje verder lopen naar de Nieuwmarkt, daar heb je ook een aantal leuke tenten.

Dan komen ze nooit meer thuis...
Ik vind de Nieuwmarkt eigenlijk geen zak aan omdat die hele buurt vernaggeld is door de Engelsen en hun vrijgezellenuitjes.

Dan heb ik liever gewoon weer de junks terug :Big Grin
goa Wrote:Ik vind de Nieuwmarkt eigenlijk geen zak aan omdat die hele buurt vernaggeld is door de Engelsen en hun vrijgezellenuitjes.

Dan heb ik liever gewoon weer de junks terug :Big Grin

Zolang de beste Sjinezen van Amsterdam daar gelokaliseerd zijn, zal ik er toch regelmatig langsmoeten :|

En daar zitten toch ook de goeie terrassen
goa Wrote:Ik vind de Nieuwmarkt eigenlijk geen zak aan omdat die hele buurt vernaggeld is door de Engelsen en hun vrijgezellenuitjes.

Dan heb ik liever gewoon weer de junks terug :Big Grin

ik ben er een keer geweest omdat treesong daar zo nodig heen moest en toen stond werkelijk waar de sp te folderen op het plein. Puke kutplein (en een kutavond uiteraard, behalve toen treesong van het afstapje viel...)
waf Wrote:
goa Wrote:Ik vind de Nieuwmarkt eigenlijk geen zak aan omdat die hele buurt vernaggeld is door de Engelsen en hun vrijgezellenuitjes.

Dan heb ik liever gewoon weer de junks terug :Big Grin

ik ben er een keer geweest omdat treesong daar zo nodig heen moest en toen stond werkelijk waar de sp te folderen op het plein. Puke kutplein (en een kutavond uiteraard, behalve toen treesong van het afstapje viel...)

Pfff, je hebt de halve Nam Kee leeggevreten, ouwe bamibakker :razz:
Treesong Wrote:Pfff, je hebt de halve Nam Kee leeggevreten, ouwe bamibakker :razz:

nou en? dat was louter om indruk te maken op een iraanse slet zonder hoofddoek. ook tevergeefs. kutavond.
waf Wrote:
Treesong Wrote:Pfff, je hebt de halve Nam Kee leeggevreten, ouwe bamibakker :razz:

nou en? dat was louter om indruk te maken op een iraanse slet zonder hoofddoek. ook tevergeefs. kutavond.

Jammer Sad Maar speciaal voor jou zal ik morgen weer van een afstapje vallen! Hakkuh
Over chinees vreten gesproken.... ik kan de golden chopsticks wel eens voorstellen voor de vrijdagmiddaglunch :8: . Is ook alweer een tijdje geleden.
Kan iemand een bak Jupiler en een pizza voor me meenemen bij de supermarkt? Bvd
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26