FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:
de nieuwe Wrote:
Kleine Jan Wrote:Dancevalley was ook gezellig... :8:
Ook veel heerlijke vrouwen gezien :wink:

Leuke dames gezien ja... muziek viel een klein beetje tegen (m.u.v Carl Cox) maar het weer maakte een hoop goed...
Ik neem aan dat je hetzelfde weer had als ik in mijn achtertuin( of in je eigen achtertuin), dus om daar nou voor naar dance valley te gaan........

Geloof het of niet, nieuwe.. maar er zijn echt mensen die het leuk vinden om naar dans-festivals te gaan.... misschien word je echt oud :wink:
Ik ga ook graag naar een festival, maar dan met echte muziek........ :wink:
Ekslem Wrote:Niet opgepakt???
Muziek zal wel tegengevallen zijn, omdat alle toppers op Extrema stonden :razz: . Zonder gekheid ik vond de muziek op Extrema ook lichtelijk tegenvallen, maar zoals gezegd heb ik me prima vermaakt!

Nee niet opgepakt, ik ben natuurlijk een hele brave Jan OSmile

Ik vond de line-up van Extrema er ook iets beter uitzien ja maar al mijn vrienden gingen allebei naar dancevalley dus tja... :wink:
de nieuwe Wrote:Ik ga ook graag naar een festival, maar dan met echte muziek........ :wink:

Groot gelijk! Ik kan haast niet wachten op het Prinsengrachtconcert op 19 Augustus met een optreden van de virtuoos Lang Lang! Hakkuh

[Image: 4a.jpg]
Veel plezier !
Treesong Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik ga ook graag naar een festival, maar dan met echte muziek........ :wink:

Groot gelijk! Ik kan haast niet wachten op het Prinsengrachtconcert op 19 Augustus met een optreden van de virtuoos Lang Lang! Hakkuh

[Image: 4a.jpg]

Hmmm....ik zie een piano en de woorden 'virtuoos' en 'Lang'. Hij houdt toch wel zijn broek aan tijdens het optreden of niet?
Hmm, kep em afgelopen winter in het Concertgebouw gezien en daar hield ie z'n broek netjes aan :roll:

North Sea Jazz laat ik dit jaar overieguns wederom schieten... vanaf het moment dat jazzsloebers als Candy Dulfer, David Sanborn en Kenny G. daar mochten optreden heb ik de handdoek in de ring gegooid... Xtragaap4de
Treesong Wrote:Hmm, kep em afgelopen winter in het Concertgebouw gezien en daar hield ie z'n broek netjes aan :roll:

Gelukkig maar, voordat ie met zijn mini-loempiaatje de piano staat te bespelen. Dát zou ik pas virtuoos vinden!
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Hmm, kep em afgelopen winter in het Concertgebouw gezien en daar hield ie z'n broek netjes aan :roll:

Gelukkig maar, voordat ie met zijn mini-loempiaatje de piano staat te bespelen. Dát zou ik pas virtuoos vinden!

Voor zulk soort uitwassen suggereer ik een concert van Wiebie Soerjadie
Kleine Jan Wrote:al mijn vrienden gingen allebei
cry
Treesong Wrote:Hmm, kep em afgelopen winter in het Concertgebouw gezien en daar hield ie z'n broek netjes aan :roll:

North Sea Jazz laat ik dit jaar overieguns wederom schieten... vanaf het moment dat jazzsloebers als Candy Dulfer, David Sanborn en Kenny G. daar mochten optreden heb ik de handdoek in de ring gegooid... Xtragaap4de

Ik zag gisteren op Ned. 3 in de samenvatting nog wat stukjes Leela James, Irma Tomas en Paul Weller en had al eerder wat Till Brönner en Sergio Mendes gezien. Best leuk als je ondertussen wat anders aan het doen bent.
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Hmm, kep em afgelopen winter in het Concertgebouw gezien en daar hield ie z'n broek netjes aan :roll:

North Sea Jazz laat ik dit jaar overieguns wederom schieten... vanaf het moment dat jazzsloebers als Candy Dulfer, David Sanborn en Kenny G. daar mochten optreden heb ik de handdoek in de ring gegooid... Xtragaap4de

Ik zag gisteren op Ned. 3 in de samenvatting nog wat stukjes Leela James, Irma Tomas en Paul Weller en had al eerder wat Till Brönner en Sergio Mendes gezien. Best leuk als je ondertussen wat anders aan het doen bent.

Noem me een purist, maar bovengenoemde lieden hebben weinig te zoeken op een jazz-festival... (m.u.v. Brönner, maar die plaats ik in de categorie Kenny G., Sanborn etc. Xtragaap4de )
Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Hmm, kep em afgelopen winter in het Concertgebouw gezien en daar hield ie z'n broek netjes aan :roll:

North Sea Jazz laat ik dit jaar overieguns wederom schieten... vanaf het moment dat jazzsloebers als Candy Dulfer, David Sanborn en Kenny G. daar mochten optreden heb ik de handdoek in de ring gegooid... Xtragaap4de

Ik zag gisteren op Ned. 3 in de samenvatting nog wat stukjes Leela James, Irma Tomas en Paul Weller en had al eerder wat Till Brönner en Sergio Mendes gezien. Best leuk als je ondertussen wat anders aan het doen bent.

Noem me een purist, maar bovengenoemde lieden hebben weinig te zoeken op een jazz-festival... (m.u.v. Brönner, maar die plaats ik in de categorie Kenny G., Sanborn etc. Xtragaap4de )

Tsja, 't wordt allemaal mainstream, daarom hoef ik er ook niet heen en kijk/luister ik er tijdens het opvouwen van de was naar. Het ergste vond ik nog wel die negerrapper met zijn scheve bek aan het eind. :-&
Op dancevalley speelt ook voor ieder wat wils hoor.. dit was bijvoorbeeld 1 van de artietsen in de hardstyle tent... echt wat voor Tree, dacht ik zo..

[Image: dancevalley2006_10.JPG]
DJ Proteus
The prodigy !
Hahahaha, dat was ook mijn eerste reactie .
Heeft die vent een vuurpijl in zijn reet dat hij zo omhoog schiet?
Als dat zo is , wil ik het niet weten.
Kleine Jan Wrote:echt wat voor Tree, dacht ik zo..

[Image: dancevalley2006_10.JPG]
DJ Proteus

Ik heb al een Artis jaarkaart hoor :waf:
thuiswerken =D>
Morgen (met de gisteren geleverde nieuwe auto) naar Gent, zondag terug.
Bumme Wrote:Morgen (met de gisteren geleverde nieuwe auto) naar Gent, zondag terug.

Zijn de Gentse feesten nog bezig dan?
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:Morgen (met de gisteren geleverde nieuwe auto) naar Gent, zondag terug.

Zijn de Gentse feesten nog bezig dan?

Jep! Duren tot 24e........
http://www.gentsefeesten.be/
relaxed Bum....
Trouwens nog een VK team gezien op spiering festival?
gittermaster Wrote:relaxed Bum....
Trouwens nog een VK team gezien op spiering festival?

Ja, inderdaad!
Stonden op mooie plek (naast Ome Ko).
Hebben jullie goed verkocht of was het te warm?
ja ging prima... was een top suggestie, dank daarvoor, moeten we toch eens vaker naar het durp gaan....
Bumme Wrote:Morgen (met de gisteren geleverde nieuwe auto) naar Gent, zondag terug.

Wat voor eentje ist?
Bumme Wrote:Morgen (met de gisteren geleverde nieuwe auto) naar Gent, zondag terug.

Ik zou maar op tijd weggaan, het wordt een helletje op de wegen in Belgie dit weekend.
Kleine Jan Wrote:Op dancevalley speelt ook voor ieder wat wils hoor.. dit was bijvoorbeeld 1 van de artietsen in de hardstyle tent... echt wat voor Tree, dacht ik zo..

[Image: dancevalley2006_10.JPG]
DJ Proteus



Haha die kerel heb ik een jaar geleden live gezien. hij draaide echt snoeihard.

Het is niet mijn muziek smaak maar ik ben wel fan van hem :lol:
Gaan vrijdag 4 augustus stappen in Utreg. Ben er nog nooit uit geweest. Wat is een beetje lachuh daaro?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26