FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Scumpie Wrote:
Treesong Wrote:Bier in het cafee en wijn bij het eten. En als de avond vordert mag ik gaarne aan het sterkere werk... maar dat hangt van m'n goesting en het gezelschap af (grappa, whisky, tequila...) Qua mixen drink ik alleen Bourbon-Ginger Ale.

en wat was die bocht ook weer met dat vleugje koffiemelk erin :wink:

Dat is natuurlijk de onnavolgbare White Russian! :wink:
Ach ja als en maar alcohol in zit he :wink:
Treesong Wrote:
Scumpie Wrote:
Treesong Wrote:Bier in het cafee en wijn bij het eten. En als de avond vordert mag ik gaarne aan het sterkere werk... maar dat hangt van m'n goesting en het gezelschap af (grappa, whisky, tequila...) Qua mixen drink ik alleen Bourbon-Ginger Ale.

en wat was die bocht ook weer met dat vleugje koffiemelk erin :wink:

Dat is natuurlijk de onnavolgbare White Russian! :wink:

Juistem, doe mij nog eens dat recept.. Ben toch nieuwsgierig naar de smaak!
2 delen vodka - 1 deel Khalua (of Tia Maria) + een scheutje melk
mm onthouden dus
Over cocktails gesproken... wat natuurlijk het allerlekkerste wegslobbert is de Long Island Ice Tea... praktisch alle witte alcohol in een glas donderen met een flinke scheut cola en wat limejuice... you never know what hit you :wink:
=D> =D> =D> toppertje =D> =D> =D>
Absinth :Big Grin
Balthazar Wrote:Absinth :Big Grin

maar dan wel het echte spul heh? :wink:
Treesong Wrote:
Balthazar Wrote:Absinth :Big Grin

maar dan wel het echte spul heh? :wink:

jeps de echte 80% ?

laatst 2 shotjes van gehad meteen op de foto's gezet hadden ze nog nooit mee gemaakt. Rest van de avond ook gewoon bier gedronken en weinig gevoeld. Word op het eind van de avond een meisje naar buiten gedragen bleek ook 1 glaasje te hebben gehad :oops:
heheh dat zijn leuke dingen als je zelf redelijk tot goed tegen alcohol kan en mensen om je heen totaal niet Big Grin
Balthazar Wrote:laatst 2 shotjes van gehad meteen op de foto's gezet hadden ze nog nooit mee gemaakt. Rest van de avond ook gewoon bier gedronken en weinig gevoeld. Word op het eind van de avond een meisje naar buiten gedragen bleek ook 1 glaasje te hebben gehad :oops:

Preciiies... niks mis met dat spul. Dat een manisch-depressieve Brabantse kladderaar er nu gek van is geworden zegt natuurlijk niks...

Ze hebben het in m'n stamcafee en ik ben geloof ik de enige die het af en toe drinkt :roll:
Ekslem Wrote:Ik raak altijd helemaal vd wereld als ik van die borreltjes ga zuipen. Probeer het meestal bij bier te houden. Als dat er echt niet meer in kan (niet vaak), stap ik over op bacardi lemon cola light.

Schrobbelaartje pakken :wink: ?
Ik heb laatst toen ik uitging zo gelachen. Mn vriendin is een wijdrinkster. En ik had aan een collega een B52 voor mn vriendin gevraagd. EN binnen 2 minuten nadat het drankje naar binnen gewerkt was stond ze nekkend boven de plee :Big Grin
Bocaloca Wrote:Ik heb laatst toen ik uitging zo gelachen. Mn vriendin is een wijdrinkster. En ik had aan een collega een B52 voor mn vriendin gevraagd. EN binnen 2 minuten nadat het drankje naar binnen gewerkt was stond ze nekkend boven de plee :Big Grin

Als ik dat bij mijn vriendin zou doen, lag ik zelf in die plee met die B52 in m'n reet... :|
Ach de ene vriendin is wat milder dan de andere zeg maar :wink:
Komisch is het iig niet...
Neej ik had ook niet verwacht dat ze over dr nek zou gaan. Maar daarna kon ik er de humor wel van inzien Smile Gelukkig verder de avond alleen maar wijn gedronken Smile
harry_bierdop Wrote:
Ekslem Wrote:Ik raak altijd helemaal vd wereld als ik van die borreltjes ga zuipen. Probeer het meestal bij bier te houden. Als dat er echt niet meer in kan (niet vaak), stap ik over op bacardi lemon cola light.

Schrobbelaartje pakken :wink: ?

Die wil ik nog weleens eentje pakken. Mijn ervaring met een carnaval om bij ieder biertje een schrobbelertje te nemen, heeft me wel doen minderen. Om 2 uur begonnen en ik lag volgens mij om 9 uur te bed :oops:
Dit kan wel hier... Wat betekent de (msn) afkorting b4n?
zonder n is t gewoon before (befour) toch? met n zou ik t niet weten
Mac Wrote:zonder n is t gewoon before (befour) toch? met n zou ik t niet weten

ja b4 ken ik wel, maar ik kreeg net via reuters messenger de term b4n op het einde ve gesprek naar me toe geworpen. Toen dacht ik, uhm....
Bye for now?

Zie het voor het eerst trouwens
jup denk dat lennie gelijk heeft Smile
zou weleens kunnen inderdaad want ik zou met die persoon vandaag nog contact hebben, bye for now it is, i guess.
ekslem je weet dat onder de 16 illegaal is he?
Mac Wrote:ekslem je weet dat onder de 16 illegaal is he?

Ik schat hem eind 30 :wink: . Reuters is de zakelijke messenger he!
Ja die afkorting snap ik dus soms echt niks van!!
Balthazar Wrote:Ja die afkorting snap ik dus soms echt niks van!!

Maar soms ook wel?
Damn, weekend kom op! Heb nog geen rooie cent binnengehaald vandaag en heb toch echt totaal geen puf meer...
Moet zondag ook nog eens op de beurs staan... blegh, kort weekend...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26