FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Nog een uur, maar al wel lekker aan een hoegie :razz:
hier ook, om bier uur ging de bar open !!
D'r wordt ook niet meer gewerkt he, tegenwoordig... :roll:
Nog een half uur bikkelen...
heerlijk tot 5 uur receptioniste spelen :wink: Daarna een half uurtje werken (biertjes drinken) en dan pas naar huis.
Zeg, het zweet staat op m'n rug hoor !!
PLOP!!!!!!!! :eeeek: hmmmmm lekker koud 7 graden!!!!!
Ja, van het voorover gebukt staan de hele middag zeker Saartje...


davydoff Wrote:heerlijk tot 5 uur receptioniste spelen
Wat een heerlijke ambities heb je toch Davy...l Wink
Marshall Wrote:Ja, van het voorover gebukt staan de hele middag zeker Saartje...


davydoff Wrote:heerlijk tot 5 uur receptioniste spelen
Wat een heerlijke ambities heb je toch Davy...l Wink

Ik, staan? Ik kijk wel uit !!
En de tweede hoegie zit er alweer in :razz:
zuiperttttt :wink:
Kennedy Wrote:zuiperttttt :wink:

Zo eerst naar huis rijden voordat ik verder ga zuupen :wink:
Ik sta al een week droog... zou ik daarom maar niet beter worden? Confused
Vanavond Oktober Feste in de voetbalkantine, oftewel pullen vullen =D>
Ekslem Wrote:Vanavond Oktober Feste in de voetbalkantine, oftewel pullen vullen =D>

Zonde dat je achter de bar moet staan :razz:
Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:Vanavond Oktober Feste in de voetbalkantine, oftewel pullen vullen =D>

Zonde dat je achter de bar moet staan :razz:

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik sta aan de goeie kant vd bar vanavond :razz:
Waar blijven al die homo's die over een uur alweer weekend hebben? :8:
hehe dacht precies hetzelfde toen dit topic ineens bovenaan stond! Kdacht: Zal die moker wel weer zijn :wink:
Geen idee, maar ik ga zo voor mijn eerste alcoholische versnapering in twee ( :!: ) weken... =P~
Zo, ik "werk" morgen thuis en ga nu is een lekkere koude klats bier naar binnen werken. Wederom met dank aan jullie belastingcenten.
[Image: beer.gif]
Ik heb binnenkort contractonderhandelingen en dan ga ik ook eens voorstellen om op vrijdag thuis te forummen uhhhhh werken!
Bor de Wolf Wrote:Zo, ik "werk" morgen thuis en ga nu is een lekkere koude klats bier naar binnen werken. Wederom met dank aan jullie belastingcenten.

ik veronderstel dat je aio of universitair medewerker bent, naar verluidt in een of andere geitenwollensokkenstudie, dus een vetpot zal het niet wezen wat je maandelijks toebedeeld krijgt.

maar het is je gegund. geniet ervan, van de belasting die ik betaal kunnen er een stuk of 5 van jouw soort van de straat gehouden worden en dat vind ik een fijne gedachte. :wink:
Vandaag m'n laatste tentamen van de week gehad, nu ff rustig aan en dan maandag weer aant leren voor het tentamen van woensdag :|
waf Wrote:
Bor de Wolf Wrote:Zo, ik "werk" morgen thuis en ga nu is een lekkere koude klats bier naar binnen werken. Wederom met dank aan jullie belastingcenten.

ik veronderstel dat je aio of universitair medewerker bent, naar verluidt in een of andere geitenwollensokkenstudie, dus een vetpot zal het niet wezen wat je maandelijks toebedeeld krijgt.

maar het is je gegund. geniet ervan, van de belasting die ik betaal kunnen er een stuk of 5 van jouw soort van de straat gehouden worden en dat vind ik een fijne gedachte. :wink:

Bedankt Waf, u woord is een licht op mijn pad.

En dan nu......











Weekend! MOrgenvroeg om 10.00 naar Oberhausen voor een concertje van Coldplay, nadat we eerst die mooie grote Ierse pub even onveilig gemaakt hebben met 10 personen!

Allen gegroet en ook een fijn weekend!
Dugarry Wrote:Weekend! MOrgenvroeg om 10.00 naar Oberhausen voor een concertje van Coldplay, nadat we eerst die mooie grote Ierse pub even onveilig gemaakt hebben met 10 personen!

Allen gegroet en ook een fijn weekend!

Waarom gaan 10 Nederlanders in Duitsland naar een Ierse pub?
Zo wat zal het lekker rustig zijn op het forum morgen :Big Grin
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:Vanavond Oktober Feste in de voetbalkantine, oftewel pullen vullen =D>

Zonde dat je achter de bar moet staan :razz:

Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ik sta aan de goeie kant vd bar vanavond :razz:

Fijn dat je ze dan zelf mag vullen :razz:
Davydoff Wrote:
Dugarry Wrote:Weekend! MOrgenvroeg om 10.00 naar Oberhausen voor een concertje van Coldplay, nadat we eerst die mooie grote Ierse pub even onveilig gemaakt hebben met 10 personen!

Allen gegroet en ook een fijn weekend!

Waarom gaan 10 Nederlanders in Duitsland naar een Ierse pub?

Prangender: Waarom gaan ze naar Coldplay? :roll:
Maar niet aan het bier, ik heb koppijn Icon_evil Zal wel van te weinig forummen zijn!
Ekslem Wrote:Maar niet aan het bier, ik heb koppijn Icon_evil Zal wel van te weinig forummen zijn!

[Image: biergedachte01.gif]
Vanvond maar eens genieten van mn vriendin :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26