FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
zooooooooooo de tyfusssssssss Dead Dead
Je zou zodadelijk maar weggaan om een weekendje te gaan zuipen in Maastricht.

Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Ga je samen met EB en good old Dommel?
ik moet op vrijdagen als deze na donderdagen als gisteren niet denken aan bier Dead
Nog drie uur, maar ik ben nu al helemaal klaar. Ben toe aan het onderwerp van dit topic!
Ekslem Wrote:Nog drie uur, maar ik ben nu al helemaal klaar. Ben toe aan het onderwerp van dit topic!

Ot?

[Image: 29NEDF36.jpg]
:lol:
[Image: 9055445525.jpg]
Van het weekend voetballen en naar Everton - Chelski! Ik ben in principe tegen Everton, maar op een leuke FA-Cup dag tegen die gays van Mourihno hoop ik dat Davies boys weer boven zichzelf uit gaan stijgen.

Dinsdag Wigan - Everton en woensdag Liverpool - Birmingham. Gelukkig ligt dat WIgan op fietsafstand van Liverpool en mijn hotel aldaar!
Wigan heeft nu die Mellor van Liverpool, die maakte gelijk de winnende vorige week :8:
Neil Mellor.... Van met Steven G. en Florent Sinama P. de held tegen Olympiakos afg. jaar. Men moest met 1-0 winnen, die gasten maakten 0-1, RIvaldo...

Laatste 10 minuten Sinama, Neil en Stevie id de 92e...... Champions League knock-out stage, here we come!
Dugarry Wrote:Neil Mellor.... Van met Steven G. en Florent Sinama P. de held tegen Olympiakos afg. jaar. Men moest met 1-0 winnen, die gasten maakten 0-1, RIvaldo...

Laatste 10 minuten Sinama, Neil en Stevie id de 92e...... Champions League knock-out stage, here we come!

Dat viel wel mee, was ergens in de 85e minuut die 3e goal. Nog live in een pub in Brussel gezien, die Engelsen sloopten de hele boel daar van 'vreugde' :roll:
tsst, :cheers:
Matador! Wrote:
Dugarry Wrote:Neil Mellor.... Van met Steven G. en Florent Sinama P. de held tegen Olympiakos afg. jaar. Men moest met 1-0 winnen, die gasten maakten 0-1, RIvaldo...

Laatste 10 minuten Sinama, Neil en Stevie id de 92e...... Champions League knock-out stage, here we come!

Dat viel wel mee, was ergens in de 85e minuut die 3e goal. Nog live in een pub in Brussel gezien, die Engelsen sloopten de hele boel daar van 'vreugde' :roll:

Kwas dr bij..... heerlijke pot!

Voor mn gevoel deden die laatste 45 minuten dan wel een eeuw!

Mooiste overwinnign van de CL vorig jaar, al waren Juve en Chelsea thuis ook erg mooi en de finale ook natuurlijk.

Hopelijk komen die krakers dit seizoen nog!
Nog 8 uurtjes mijn snor drukken en dan weer weekend Hakkuh

Heb er zin an. Vriendin van me komt na een half jaartje stage Parimaribo vandaag terug dus dat wordt :cheers: tot we omvallen :8:
NU al weekend Big Grin
nog 7 minuten en dan is het weekend voor moi...
Dat is het leuke van school. smiddags vrij Hakkuh
boeskoolcity Wrote:nog 7 minuten en dan is het weekend voor moi...
Dat is het leuke van school. smiddags vrij Hakkuh

Mag je van je mammie nu in de zandbak spelen of moet je eerst je kamer opruimen en dan meteen in bad? :wink:
[Image: offspace.jpg]

Ik moet nog een TPS-rapport afmaken...
[Image: officespace_lumbergh.jpg]

I'm gonna need you to come in tomorrow, so if you could be here around niiiiiine that would be great.

O...Oh and I almost forgot... I'm also gonna need you to go ahead and come in on Suuuuundaaayy. We lost a few people and we kinda have to play catchup. Hmmmkaaaay thaaaaanks!!
Lang leve het studentenleven, mijn weekend begon om kwart voor één vanmiddag!! Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Voyou Wrote:Lang leve het studentenleven, mijn weekend begon om kwart voor één vanmiddag!! Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Prima, kun je fijn tentamens gaan leren...
Treesong Wrote:Prima, kun je fijn tentamens gaan leren...

..die ik niet heb.
Begin dan aan je scriptie...
Treesong Wrote:Begin dan aan je scriptie...

...en maak em ook af. OSmile
Weekend is er voor mij pas vrijdagmiddag Sad (volgens mij heb ik de verkeerde studie gekozen)
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Begin dan aan je scriptie...

...en maak em ook af. OSmile

waarom zou je er anders aan beginnen? :razz:
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Treesong Wrote:Begin dan aan je scriptie...

...en maak em ook af. OSmile

waarom zou je er anders aan beginnen? :razz:

Dan heb je wat te doen tijdens al die vrije uren. Tis ook geen weer om naar buiten te gaan en alle herhalingen van Snikkelodeon heb je ook al gezien.
Hier staat anders een gezellig winterzonnetje aan de hemel...
Treesong Wrote:Begin dan aan je scriptie...

Hmm dat moet ik binnenkort maar eens gaan doen ja.. :-k

Weet er iemand nog een leuk onderwerp voor me? :razz:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26