FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Beef was geweldig =D> . Ik ben echter wel helemaal naar de tering Dead
Nog immer in Riga. Vanavond naar Nautilus en La Rocca, tenzij iemand andere tips heeft natuurlijk :8:
steegje pissen en geen legitimatie, 2 bonnen :letitallout:
Het Stendhal-syndroom is een psychische aandoening die optreedt als iemand volledig overrompeld wordt door de schoonheid van kunst. Lichamelijke verschijnselen zijn een versnelde hartslag, duizeligheid, verwarring en flauwvallen. In ernstige gevallen treden soms zelfs vormen van manie, hallucinaties of andere psychotische verschijnselen op.

De aandoening is genoemd naar de 19e-eeuwse Franse schrijver Stendhal (pseudoniem van Marie-Henri Beyle), die in zijn werk gedetailleerd beschreef hoe hij in 1817 tijdens een bezoek aan Florence emotioneel werd aangegrepen door het artistieke karakter van de stad. Er zijn door de jaren heen meerdere gevallen bekend van toeristen die duizelig worden of flauwvallen bij het aanschouwen van kunst in Florence, met name in het Uffizi-museum.


Nu heb ik gisteren in Riga een dame ontmoet die bij mij vergelijkbare gevoelens wist los te maken, wat een ongekende schoonheid =P~ :8: =D> :eeeek:

Het mooie van zo'n ervaring is toch vooral dat je weer eens een lesje nederigheid krijgt op je ouwe dag. Ondanks het feit dat je denkt op je 34e een geslepen vos te zijn blijk je in het aangezicht van dergelijke schoonheid ineens weer de helft van die leeftijd :wink:
Wat dan? Kwamen de puisten opzetten, pistte je in je broek en had je een erg fout t-shirt aan?

Of verklap ik nu teveel? Wink
Hahaha nee meer dat ik me geheel betoverd voelde, iets wat ik op mijn leeftijd toch betrekkelijk zelden meemaak
goa Wrote:Hahaha nee meer dat ik me geheel betoverd voelde, iets wat ik op mijn leeftijd toch betrekkelijk zelden meemaak

Dus stond je toen te stamelen van "ekskjoes mie doe joe com hier often?" terwijl het zweet je uitbrak waarop zij zoiets had van 'wat een rare snijboon?' of heb je volledig volgens de wetten der hoofsche liefde op een afstand staan genieten, denkend aan je vrouw thuis en het prachtige nieuwe huis dat jullie samen voor heel veel centjes hebben gekocht? :waf:
goa Wrote:Het Stendhal-syndroom is een psychische aandoening die optreedt als iemand volledig overrompeld wordt door de schoonheid van kunst. Lichamelijke verschijnselen zijn een versnelde hartslag, duizeligheid, verwarring en flauwvallen. In ernstige gevallen treden soms zelfs vormen van manie, hallucinaties of andere psychotische verschijnselen op.

De aandoening is genoemd naar de 19e-eeuwse Franse schrijver Stendhal (pseudoniem van Marie-Henri Beyle), die in zijn werk gedetailleerd beschreef hoe hij in 1817 tijdens een bezoek aan Florence emotioneel werd aangegrepen door het artistieke karakter van de stad. Er zijn door de jaren heen meerdere gevallen bekend van toeristen die duizelig worden of flauwvallen bij het aanschouwen van kunst in Florence, met name in het Uffizi-museum.


Nu heb ik gisteren in Riga een dame ontmoet die bij mij vergelijkbare gevoelens wist los te maken, wat een ongekende schoonheid =P~ :8: =D> :eeeek:

Het mooie van zo'n ervaring is toch vooral dat je weer eens een lesje nederigheid krijgt op je ouwe dag. Ondanks het feit dat je denkt op je 34e een geslepen vos te zijn blijk je in het aangezicht van dergelijke schoonheid ineens weer de helft van die leeftijd :wink:

[Image: Beer_for_ugly4.jpg]
Ik heb wat met haar gepraat en gezien haar gebrek aan adequate beheersing van het Engels vooral zalig gedanst. Vervolgens inderdaad braaf alleen naar huis, helemaal bedwelmd.

Bor gelooft dat laatste trouwens vast niet :wink:
Bor de Wolf Wrote:
goa Wrote:Het Stendhal-syndroom is een psychische aandoening die optreedt als iemand volledig overrompeld wordt door de schoonheid van kunst. Lichamelijke verschijnselen zijn een versnelde hartslag, duizeligheid, verwarring en flauwvallen. In ernstige gevallen treden soms zelfs vormen van manie, hallucinaties of andere psychotische verschijnselen op.

De aandoening is genoemd naar de 19e-eeuwse Franse schrijver Stendhal (pseudoniem van Marie-Henri Beyle), die in zijn werk gedetailleerd beschreef hoe hij in 1817 tijdens een bezoek aan Florence emotioneel werd aangegrepen door het artistieke karakter van de stad. Er zijn door de jaren heen meerdere gevallen bekend van toeristen die duizelig worden of flauwvallen bij het aanschouwen van kunst in Florence, met name in het Uffizi-museum.


Nu heb ik gisteren in Riga een dame ontmoet die bij mij vergelijkbare gevoelens wist los te maken, wat een ongekende schoonheid =P~ :8: =D> :eeeek:

Het mooie van zo'n ervaring is toch vooral dat je weer eens een lesje nederigheid krijgt op je ouwe dag. Ondanks het feit dat je denkt op je 34e een geslepen vos te zijn blijk je in het aangezicht van dergelijke schoonheid ineens weer de helft van die leeftijd :wink:

[Image: Beer_for_ugly4.jpg]

Ik heb een foto oh naarling, je mag wel een keer komen kijken Icon_twisted
goa Wrote:Ik heb een foto oh naarling, je mag wel een keer komen kijken Icon_twisted

Valt daar nog wat op te zien dan door het licht kleverige waas? :razz:

Overigens: De taal der liefde kent geen spraakverwarring, maar wel knap dat je het bij dansie-dansie hebt gehouden ondanks de 100 mile rule :wink:

Zie het maar als een test van g*d als je ooit weer eens weemoedig naar die foto poogt te staren...
goa Wrote:Ik heb wat met haar gepraat en gezien haar gebrek aan adequate beheersing van het Engels vooral zalig gedanst. Vervolgens inderdaad braaf alleen naar huis, helemaal bedwelmd.

Bor gelooft dat laatste trouwens vast niet :wink:

Drie maal raden met wie je moppie aan t drinken was...
http://my.tbaytel.net/wolfseye/kira_beer.JPG
Treesong Wrote:
goa Wrote:Ik heb een foto oh naarling, je mag wel een keer komen kijken Icon_twisted

Valt daar nog wat op te zien dan door het licht kleverige waas? :razz:

Overigens: De taal der liefde kent geen spraakverwarring, maar wel knap dat je het bij dansie-dansie hebt gehouden ondanks de 100 mile rule :wink:

Zie het maar als een test van g*d als je ooit weer eens weemoedig naar die foto poogt te staren...

In principe was ik natuurlijk best bereid enkele ledematen, mijn academische titels en zelfs mijn zwemdiploma op te offeren voor dit wonder der natuur maar tussen droom en daad staan zoals je weet wetten in de weg en praktische bezwaren en weemoedigheid die niemand kan verklaren. Sad
goa Wrote:
Treesong Wrote:
goa Wrote:Ik heb een foto oh naarling, je mag wel een keer komen kijken Icon_twisted

Valt daar nog wat op te zien dan door het licht kleverige waas? :razz:

Overigens: De taal der liefde kent geen spraakverwarring, maar wel knap dat je het bij dansie-dansie hebt gehouden ondanks de 100 mile rule :wink:

Zie het maar als een test van g*d als je ooit weer eens weemoedig naar die foto poogt te staren...

In principe was ik natuurlijk best bereid enkele ledematen, mijn academische titels en zelfs mijn zwemdiploma op te offeren voor dit wonder der natuur maar tussen droom en daad staan zoals je weet wetten in de weg en praktische bezwaren en weemoedigheid die niemand kan verklaren. Sad

Vrij vertaald: Ik had een boner van hier tot Oezbekistan, had de kans om de mooiste vrouw van Riga en wijde omtrek te neuken, maar ik heb het niet gedaan en daar heb ik spijt van?
Ach hoe het met die neukkansen precies gesteld was is in Riga iets moeilijker in te schatten dan elders aangezien cock-teasen voor gratis drank daar tot een kunst verheven is. Maar buitengewoon onderhoudend is het wel =D>
Nu moet je ons natuurlijk wel even die foto laten zien... =P~
Die staat op mijn mobiel maar ik mis hier even de technische middelen om die eraf te krijgen. Je begrijpt dat ik hier zelf ook wel werk van ga maken morgen dus dan zet ik em er wel even op..... :8:
Overigens zijn die schoften van de KLM mijn koffer kwijtgeraakt. Ik kan jullie verklappen dat het de aandelenkoers van onze nationale trots geen goed zal doen als ze de inhoud daarvan moeten vergoeden Icon_evil
Zo te horen was het miss Letland:
[Image: latvia.jpg]
ik denk niet dat ze je coke gaan vergoeden
vandaar nieuwe avatar?

last van een 'beperkte frustratie tolerantie'? :waf:
Mac Wrote:ik denk niet dat ze je coke gaan vergoeden

Die coke had ik in Letland natuurlijk allang verkocht
waf Wrote:vandaar nieuwe avatar?

last van een 'beperkte frustratie tolerantie'? :waf:

We hebben in ons landje vaak een kort lontje Icon_twisted
Bor de Wolf Wrote:Zo te horen was het miss Letland:
[Image: latvia.jpg]

Het zou jou wel aanspreken daar met al dat blond
goa Wrote:
waf Wrote:vandaar nieuwe avatar?

last van een 'beperkte frustratie tolerantie'? :waf:

We hebben in ons landje vaak een kort lontje Icon_twisted

ik dacht, ik gooi er ook ff een psychologenterm door. :wink:
Ach ja psychologen zijn natuurlijk meestal psychologie gaan studeren omdat ze meer wilden weten van hun eigen zielekronkels. Of om de lekkere wijven...

Jezus je hoeft geen Freud te heten om te zien waar het hart vol van is momenteel he :waf:
goa Wrote:Ach ja psychologen zijn natuurlijk meestal psychologie gaan studeren omdat ze meer wilden weten van hun eigen zielekronkels. Of om de lekkere wijven...

Jezus je hoeft geen Freud te heten om te zien waar het hart vol van is momenteel he :waf:

[Freud-modus]Overlopende monden in Riga :-k[/Freud-modus]
God wat een haat nu toch weer. Straks kan ik die foto niet uploaden omdat de batterij van mijn mobiele telefoon leeg is. Die kan ik niet opladen omdat de oplader in mijn koffer zit. Die koffer staat naar verluidt nu ergens in Berlijn met dank aan de herniabrigade van de KLM. Wat is het leven soms toch een ontzettend smal en doornig pad, geplaveid met bananenschillen :letitallout:
goa Wrote:God wat een haat nu toch weer. Straks kan ik die foto niet uploaden omdat de batterij van mijn mobiele telefoon leeg is. Die kan ik niet opladen omdat de oplader in mijn koffer zit. Die koffer staat naar verluidt nu ergens in Berlijn met dank aan de herniabrigade van de KLM. Wat is het leven soms toch een ontzettend smal en doornig pad, geplaveid met bananenschillen :letitallout:

Opladertje is zo gekocht/geleend... wij hebben geduld :wink:
Ik moet zeggen, dat ik betere smoezen gehoord heb.... :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26