FTM Forum

Full Version: FTM teams 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De punten voor de qualies worden altijd na de 1e ronde handmatig aangepast geloof ik he?
Nee, na de eerste ronde gebeurt dat automatisch
Ah klasse ML. Hup Nadal.
Hup Murray
De quali-punten van uitgeschakelde quali's worden pas toegekend nadat ze uitgeschakeld zijn. Althans, ik denk dat hij dat bedoelt...
Waar de gem. manager nog 3 spelers over heeft, heeft Lazio er nog 8. Undecided =D>
Uiteraard heeft ie geen nadal maar tot zover is het erg knap nog 8 man in de 3e ronde te hebben.
Als hij er vanavond net als de rest nog maar 2 of 3 heeft heb ik niks gezegd. Icon_twisted
Kuiper, Cornholio en ik zijn nog in de race voor het goud zie ik.

De Nadal-Djoko combo gaat toch niet werken voor goud. Indien Gonzo van Monaco wint vandaag en Nadal het toernooi wint, denk ik dat het goud naar Kuiper/Cornholio/mij gaat. Zverev moet er dan ook wel vanaf vandaag.
Nadal gaat of verliezen van Verdasco of van Gonzo [-o<
_Tampie Wrote:Kuiper, Cornholio en ik zijn nog in de race voor het goud zie ik.

De Nadal-Djoko combo gaat toch niet werken voor goud. Indien Gonzo van Monaco wint vandaag en Nadal het toernooi wint, denk ik dat het goud naar Kuiper/Cornholio/mij gaat. Zverev moet er dan ook wel vanaf vandaag.
Als Monaco wint vandaag, dan heb ik volgens mij het goud, ook al haalt Djokovic de finale. Dat wordt dus een vrij cruciale pot. Want als dat niet gebeurt, pakken jullie drie het goud en pak ik niet eens een medaille. Maar dan nog wel een prima week natuurlijk.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kuiper, Cornholio en ik zijn nog in de race voor het goud zie ik.

De Nadal-Djoko combo gaat toch niet werken voor goud. Indien Gonzo van Monaco wint vandaag en Nadal het toernooi wint, denk ik dat het goud naar Kuiper/Cornholio/mij gaat. Zverev moet er dan ook wel vanaf vandaag.
Als Monaco wint vandaag, dan heb ik volgens mij het goud, ook al haalt Djokovic de finale. Dat wordt dus een vrij cruciale pot. Want als dat niet gebeurt, pakken jullie drie het goud en pak ik niet eens een medaille. Maar dan nog wel een prima week natuurlijk.

Monaco def. Gonzo en Nadal W is voor jou het goud idd.

Gonzo - Monaco is een gevalletje 70/30 imo. Laatste pot vandaag, eerst Djoko def. Del Potro, dan Federer def. Zverev en Nadal def. Verdasco.
Ik vind het geen 70/30. Ik heb gisteren Gonzo voor een groot deel zien spelen en het was vrij slecht. En Monaco is aan een supertoernooi bezig. Met de vorm van Gonzo weet je het echt nooit echt, maar ik zie dit eerder als 55-45 voor Gonzo gezien de huidige omstandigheden.
Ad Wim Wrote:Ik vind het geen 70/30. Ik heb gisteren Gonzo voor een groot deel zien spelen en het was vrij slecht. En Monaco is aan een supertoernooi bezig. Met de vorm van Gonzo weet je het echt nooit echt, maar ik zie dit eerder als 55-45 voor Gonzo gezien de huidige omstandigheden.

Dit soort grote wedstrijden zegt de wedstrijd van gisteren me niet zoveel. Maar we zullen zien vanavond, ik denk dat ik hem wel ga kijken op betfair.
Ad Wim Wrote:Ik vind het geen 70/30. Ik heb gisteren Gonzo voor een groot deel zien spelen en het was vrij slecht. En Monaco is aan een supertoernooi bezig. Met de vorm van Gonzo weet je het echt nooit echt, maar ik zie dit eerder als 55-45 voor Gonzo gezien de huidige omstandigheden.

De overwinning op Murray was er eentje van klasse, daar waar hij eigenlijk had moeten verliezen, dit terzijde.
Maar overwinningen op Kiefer en Cilic (anti gravelspelers) is totaal niet bijzonder, zo super is zijn toernooi (nog) niet.

Wanneer hij Gonzalez verslaat, wordt het dit wel.. maar dit gebeurt niet.
Monaco def. Gonzo en Verdasco def. Nadal en Djoko W [-o<
mindlight Wrote:Gonzo def. Monaco en Verdasco def. Nadal en Djoko W [-o<

:-({|=
Kan ik ook mee leven Haggeman =D>
En buurs houd zich weer staande met Zverev. :crazy:
WTF is die Zverev in zo'n sterk veld. :crazy: Ook al een paar keer op z'n duits gezwijnd. ](*,)
wees jij nou maar gewoon blij dat davy er vroeg uitlag, anders had gonzo maar 90 pnt gepakt.
Tja, zo ken ik er nog een paar. #-o
Als ze er niet meer zijn kun je ze ook niet verslaan. Dus dat is geen excuus.
Gonzo niet nemen in deze draw is natuurlijk wel een missertje. En het plekje van Zverev behoort natuurlijk toe aan Ferrer :wink: .... Zverev door een aantal lafaards ( :wink: ) gekozen voor de Q punten en de redelijk makkelijke eerste ronde tegen Berdych (die niets kan op gravel :wink: ), maar doordat Mathieu een goede dag :wink: heeft tegen Ferrer rolt hij zo door naar de QF.
Je begint steeds gefrustreerder te reageren, naarmate je lange serieus meedoet, wat een onzin allemaal :lol:
Ad Wim Wrote:Je begint steeds gefrustreerder te reageren, naarmate je lange serieus meedoet, wat een onzin allemaal :lol:

Moet ik bij iedere opmerking een :wink: plaatsen of kun je die er zelf wel bij verzinnen.

Ik denk dat je Zverev niet gekozen hebt omdat je denkt dat hij de QF gaat halen?

edit: ik heb de post maar even met de nodige :wink: -jes geupgrade.
Bij de belangrijkste opmerking heb je juist niks gezet...
als je gonzo niet hebt, is dat één misser ja
Zegt degene die Nadal en Monaco niet heeft :lol:
Ad Wim Wrote:Bij de belangrijkste opmerking heb je juist niks gezet...

Dat Gonzo niet nemen een misser is? Dat lijkt me duidelijk.
En dat vind ik dus onzin, en dat is het ook gewoon. Ik had van jou wel een wat objectievere kijk verwacht...
Ad Wim Wrote:En dat vind ik dus onzin, en dat is het ook gewoon. Ik had van jou wel een wat objectievere kijk verwacht...

Nee ik meen het echt. In mijn sheetje kwam Gonzalez naar voren als meest rendabele speler naar verwachting.
Misschien omdat ie makkelijke 1e rondes had, maar ik zag toch eht wel een exit tegen Davydenko, gezien de duidelijke H2H en Davydenko die weer terug leek. Ik vond het nogal een opportunistische keuze, zoals ik eerder al aangaf. En dat hij nu waarsch SF haalt, doet daar verder niets aan af.
Maar het is wel zo dat Gonzo iemand is die bij een goede run ver kan komen en van vrijwel iedereen kan winnen. Dus ik vind het een leuke en begrijpelijke keuze, maar hem niet nemen een misser noemen vind ik dus onzin.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:En dat vind ik dus onzin, en dat is het ook gewoon. Ik had van jou wel een wat objectievere kijk verwacht...

Nee ik meen het echt. In mijn sheetje kwam Gonzalez naar voren als meest rendabele speler naar verwachting.

Ja, bij mij ook.
Met Crivoi op een 2e plaats, daarna Ferrer, Bellucci en Youzhny.