FTM Forum

Full Version: FTM teams 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nja, ik wil gewoon geen precedent scheppen, en zo belangrijk is het hopelijk niet. En er is inderdaad iets mis gegaan, waarbij ik zelf (gelukkig) niet achter de pc zat... Maar Lu lijkt mij een fantastische troef deze week, dus die gaan we retefanatiek aanmoedigen Wink
Ad...Hoevaak heb ik nou al gezegd dat we hiervoor regels moeten opstellen?
Ja, en hoe vaak heb ik nu al gereageerd dat dat wat mij betreft nergens voor nodig is?
Ad Wim Wrote:het idee is natuurlijk hetzelfde, er is blijkbaar iets miis gegaan, eigen fout of niet, en ik vind dat we daar coulant in kunnen zijn als het incidenteel voor komt.

Ik geloof ML voor de volle 100%, maar toch kunnen we het beter niet doen.

Dit levert alleen maar problemen op in de toekomst.

Het verschil is zeer gering bij hem en heeft zijn budget volledig gebruikt.
Hoelaat geeft hij aan dat je team voor het laatst is opgeslagen? klopt dat?
mindlight Wrote:Ja, en hoe vaak heb ik nu al gereageerd dat dat wat mij betreft nergens voor nodig is?
Net zoveel...
Waar is de goede oude tijd dat we onze teams naar Eli mailden :8:
kooltje Wrote:Hoelaat geeft hij aan dat je team voor het laatst is opgeslagen? klopt dat?

Dat is een goeie zeg! De laatste update van je team was op: 17-08-2009 09:57:41
Toen zat ik niet eens achter de pc :lol:
we hebben dit spel toch juist opgericht om verstoken te blijven van sd-praktijken?
we kennen elkaar onderhand aardig, vertrouwen elkaar hopelijk en als het dan zo gaat, zie ik niet in waarom het niet kan. als iemand zo wil winnen,. moet ie lekker z'n gang gaan. en wt voor voordeel heeft ml er nu in godsnaam aan?

en als je dan 'hard' wil zijn, vind ik ook dat je consequent moet zijn bij arco...
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Hoelaat geeft hij aan dat je team voor het laatst is opgeslagen? klopt dat?

Dat is een goeie zeg! De laatste update van je team was op: 17-08-2009 09:57:41
Toen zat ik niet eens achter de pc :lol:
dat is we'll heel apart, ik heb iig een alibi...
Neuj, zeker bij Arco niet, die het 1 minuut na de deadline aangeeft, en het gewoon evident is dat er iets mis is gegaan (zeker aangezien ik zijn team heb).

In mijn geval snap ik je wel Ad, maar ik ga met Buurs en Kooltje mee, dat iedereen dit natuurlijk kan gaan roepen in de toekomst als we het nu aanpassen. Kortom, we laten het rusten, en Blake mag voor het eerst in zijn leven gaan verliezen van Davy, dan is het helemaal prima.
en waarom hoor ik hier meermaals dat murray het geen twee weken achter elkaar kan? mensen zo snel alweer iw en miami vergeten?
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:vamos rafa!

klein gokje, maar geloof er we'll in met deze loting. alternatief was djoko en nog wat kleintjes, team van buurs eigenlijk, maar dat durfde ik toch niet meer aan.

nadeel is nu we'll dat ik een paar zekere jongens mis als hernych en guccione, maar dat moet dan maar.

lastminute twijfel was trouwens hewitt of guccione/hernych. ik vertrouw op lleyton deze week, doet het hier vaak goed.

Ik dacht ook dat je hetzelfde team zou hebben als ik.

guccione lijkt me toch wel een must-pick.
dat is ook zo, maar ik moest keuzes maken. en aangezien ik het zie zitten in hewitt deze week, moesten qualis het veld ruimen. en ik zag in guccione degene met de minste kans op de volgende ronde.

denk dat herncyh en guccione samen 105 punten halen. en ik denk hewitt 90, maar hewitt heeft natuurlijk een veel grotere max dus dat 'gokje' maar genomen.
Begrijp nog steeds niet dat die deadline op 10 uur ligt.
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Wel eensgezindheid voor de forumdag van zaterdag.

Ad, Scholten, Haggie en ik allemaal voor Nadal.
als ie er dan nog inzit ben ik al blij, en hebben we een extra activiteit: op groot scherm nadal-djoko kijken :o
Tripplexxx Wrote:Begrijp nog steeds niet dat die deadline op 10 uur ligt.

Toch opvallend dat dit de eerste kritische noot over die deadline is na ruim 2 weken...
mindlight Wrote:
Tripplexxx Wrote:Begrijp nog steeds niet dat die deadline op 10 uur ligt.

Toch opvallend dat dit de eerste kritische noot over die deadline is na ruim 2 weken...

Snap wel waarom hiervoor gekozen is, maar blijf het onzin vinden. Vandaag prima dag om lekker te puzzelen.
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Wel eensgezindheid voor de forumdag van zaterdag.

Ad, Scholten, Haggie en ik allemaal voor Nadal.
als ie er dan nog inzit ben ik al blij, en hebben we een extra activiteit: op groot scherm nadal-djoko kijken :o

dat zou echt geweldig zijn :razz:

die partij zou dan om 1 uur 's nachts beginnen en dan hebben we allemaal al flink wat bier op.

en ik ben dan de enige met Djoko :lol:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:vamos rafa!

klein gokje, maar geloof er we'll in met deze loting. alternatief was djoko en nog wat kleintjes, team van buurs eigenlijk, maar dat durfde ik toch niet meer aan.

nadeel is nu we'll dat ik een paar zekere jongens mis als hernych en guccione, maar dat moet dan maar.

lastminute twijfel was trouwens hewitt of guccione/hernych. ik vertrouw op lleyton deze week, doet het hier vaak goed.

Ik dacht ook dat je hetzelfde team zou hebben als ik.

guccione lijkt me toch wel een must-pick.
dat is ook zo, maar ik moest keuzes maken. en aangezien ik het zie zitten in hewitt deze week, moesten qualis het veld ruimen. en ik zag in guccione degene met de minste kans op de volgende ronde.

denk dat herncyh en guccione samen 105 punten halen. en ik denk hewitt 90, maar hewitt heeft natuurlijk een veel grotere max dus dat 'gokje' maar genomen.

ik denk dat die rare guccione wel een kansje heeft tegen kohl.

en hewitt wint natuurlijk niet zomaar van soderling.
Tripplexxx Wrote:
mindlight Wrote:
Tripplexxx Wrote:Begrijp nog steeds niet dat die deadline op 10 uur ligt.

Toch opvallend dat dit de eerste kritische noot over die deadline is na ruim 2 weken...

Snap wel waarom hiervoor gekozen is, maar blijf het onzin vinden. Vandaag prima dag om lekker te puzzelen.
Eens,
Maar wil niet zeuren dus pas me aan.
Enige waarom het is, dat sommige niet kunnen reageren op afzeggingen. Is dit echter om 9:30 zijn deze mensen log de l u l.
Eens, en een tijdstip waar iedereen 100% tevreden mee is bestaat niet, dit is voorlopig het beste compromis denk ik.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Wel eensgezindheid voor de forumdag van zaterdag.

Ad, Scholten, Haggie en ik allemaal voor Nadal.
als ie er dan nog inzit ben ik al blij, en hebben we een extra activiteit: op groot scherm nadal-djoko kijken :o

dat zou echt geweldig zijn :razz:

die partij zou dan om 1 uur 's nachts beginnen en dan hebben we allemaal al flink wat bier op.

en ik ben dan de enige met Djoko :lol:

Dat zou zeker geweldig zijn ja, maar zou mij ook voor een duivels dilemma stellen. Of Nadal ( Puke ) aanmoedigen, of de speler aanmoedigen die een troef van Buurs is. Lastige materie
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Wel eensgezindheid voor de forumdag van zaterdag.

Ad, Scholten, Haggie en ik allemaal voor Nadal.
als ie er dan nog inzit ben ik al blij, en hebben we een extra activiteit: op groot scherm nadal-djoko kijken :o

dat zou echt geweldig zijn :razz:

die partij zou dan om 1 uur 's nachts beginnen en dan hebben we allemaal al flink wat bier op.

en ik ben dan de enige met Djoko :lol:

Dat zou zeker geweldig zijn ja, maar zou mij ook voor een duivels dilemma stellen. Of Nadal ( Puke ) aanmoedigen, of de speler aanmoedigen die een troef van Buurs is. Lastige materie

Wat dacht je van mijn situatie? :8:
Ik ga dan voor beide juichen :Big Grin
mindlight Wrote:Eens, en een tijdstip waar iedereen 100% tevreden mee is bestaat niet, dit is voorlopig het beste compromis denk ik.

Een compromis is er niet in deze. Maar ik ben geen actieve deelnemer, dus moet eigenlijk gewoon m´n mond houden. Had me eerder in de discussie gemengd en m´n licht erover laten schijnen, vandaar mijn opmerking.

En ik had wel zin om team te maken deze week, maar wist niet dat die deadline al geweest was. :wink:
Ahh vandaar Wink
Nee ik ben al bezig met een opzetje met deadlines voor volgend jaar, zodat we dat voorafgaand aan het seizoen kunnen afstemmen, waarbij Kooltjes eerdere sheet een prima uitgangspunt is.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
kuiper Wrote:Ik ga na de deceptie van RG weer eens voor Nadal...........

Wel eensgezindheid voor de forumdag van zaterdag.

Ad, Scholten, Haggie en ik allemaal voor Nadal.
als ie er dan nog inzit ben ik al blij, en hebben we een extra activiteit: op groot scherm nadal-djoko kijken :o

dat zou echt geweldig zijn :razz:

die partij zou dan om 1 uur 's nachts beginnen en dan hebben we allemaal al flink wat bier op.

en ik ben dan de enige met Djoko :lol:

Dat zou zeker geweldig zijn ja, maar zou mij ook voor een duivels dilemma stellen. Of Nadal ( Puke ) aanmoedigen, of de speler aanmoedigen die een troef van Buurs is. Lastige materie

Ik heb dat deze week helemaal. :oops:
Ik ben normaal gesproken niet voor Nadal en Davydenko en al helemaal niet voor HAAAAAS.
Heb ik ze alledrie in mijn team. :oops: :oops:
Haas gaf vorige week nog heb he... :roll:
dat was alleen maar een blaar dus lijkt me niet zo'n probleem. isner lijkt me echter een groter probleem...
Ik kan me niet voorstellen dat Isner nog een week goed gaat spelen.

Hopen dat Robredo wint van Chardy en Isner/Haas.