FTM Forum

Full Version: FTM teams 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nee, suspended voor vandaag. Dus dat wordt hem niet meer.
Zal weer kiezen worden tussen kneuzen die al 20 puntjes hebben of een goede en wat duurdere speler die nog moet spelen.
centre court Wrote:Zal weer kiezen worden tussen kneuzen die al 20 puntjes hebben of een goede en wat duurdere speler die nog moet spelen.

:-k :-k met de nieuwe puntenverdeling moet je winnaars hebben. Maar Djokovic is voor mij wel de grote favoriet in Belgrado, en die is te duur. Dan moet je de finalist hebben, want dat deel is goedkoop. Andreev?

Estoril is zwaar bezet, favorieten Ferrer en Davy, maar beide wel wat duur in relatie tot hun zekerheid van presteren. Monaco en Ferrero betaalbare outsiders en Montanes een wat duurdere.

Munchen is het echte poeptoernooi, weinig echte gravelaars. Geen echte favoriet hier imo. Kiezen dus tussen veel investeren en vrij zeker de winnaar hebben of gokken op de winnaar om geld te besparen met meer kans op de winnaar in Estoril. De weekwinnaar zal toch zeker 4 finalisten moeten scoren denk ik, en 2 winnaars.
En zo denkt iedereen dus, een vrij saaie week in het verschiet denk ik...
Ad Wim Wrote:En zo denkt iedereen dus, een vrij saaie week in het verschiet denk ik...

Ik denk dat er vooral in Munchen verschillen gemaakt kunnen worden, er steekt daar niemand bovenuit. En ik weet zeker dat ik een aantal spelers niet heb die veelgekozen zullen zijn.
Het verschil zal idd in Munchen gemaakt gaan worden, maar ook daar is de range van de mogelijke finalisten ook niet heel groot...
Ad Wim Wrote:Het verschil zal idd in Munchen gemaakt gaan worden, maar ook daar is de range van de mogelijke finalisten ook niet heel groot...

Typisch een weekje voor Monsterachtig.
Ad Wim Wrote:En zo denkt iedereen dus, een vrij saaie week in het verschiet denk ik...
Met het tweede deel ben ik het niet eens, want de keuzes moeten nog wel gemaakt worden. En ik denk niet dat iedereen dezelfde keuzes maakt.
Alleen maar grote jongens hier...
Last minute wissel. :oops:
Altijd lastig die wissels vlak voor de deadline. Hopelijk pakt hij goed uit. [-o<
Who the $%$%& is Amor Fati?
Ik last-minute voor Martin gegaan ipv Granollers.
Amor al gestort?
Vrij standaardteam, alleen Berdych maar dat wist ik wel. En Greul, dat had ik niet gedacht.

Montanes en Ferrero mogen er zsm uit.
is van voetbal of pokerforum....

betalen of direct verwijderen.
Ad Wim Wrote:Vrij standaardteam, alleen Berdych maar dat wist ik wel. En Greul, dat had ik niet gedacht.

Montanes en Ferrero mogen er zsm uit.

jij hebt ferrero opnieuw niet :eeeek: :lol:
We hebben behoorlijk wat verschillen buurs??

Ik neem de gok met onze grote belgische vriend C. Rochus. Wellicht na 2 games eruit ](*,)
Gewoon Davy
En Beck vond ik ook wel een gok. Maar Zverev leeft even boven zijn stand, hoop ik. [-o<
Ik denk dat de finales worden:

almagro - kohlschreiber

montanes - davydenko

djokovic - andreev
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Vrij standaardteam, alleen Berdych maar dat wist ik wel. En Greul, dat had ik niet gedacht.

Montanes en Ferrero mogen er zsm uit.

jij hebt ferrero opnieuw niet :eeeek: :lol:
En jij Crivoi opnieuw niet Undecided
buurs Wrote:Ik denk dat de finales worden:

almagro - kohlschreiber

montanes - davydenko

djokovic - andreev
[-o< 5 stuks
kuiper Wrote:En Beck vond ik ook wel een gok. Maar Zverev leeft even boven zijn stand, hoop ik. [-o<
Vind het ook wel apart dat Zverev zoveel vaker gekozen is dan Beck. Als ik voor een van de twee was gegaan, was ik zeker voor Beck gegaan.
buurs Wrote:Ik denk dat de finales worden:

almagro - kohlschreiber

montanes - davydenko

djokovic - andreev
Goed dat je Ferrero hebt dan :lol:

En Montanes finale Undecided
buurs Wrote:Ik denk dat de finales worden:

almagro - kohlschreiber

montanes - davydenko

djokovic - andreev


ik denk ook Almagro - Kohlschreiber

Maar ik denk ook: Ferrer - Monaco en Djokovic - C. Rochus!!!
kan een interessante week worden.

zverev zie ik toch wel als de favoriet tegen beck.
als je de resultaten op gravel de laatste weken vergelijkt, is zverev constanter...
maar goed, het is in duitsland tussen 2 duitsers en dan gelden er hele andere wetten.
ben benieuwd. ik heb nog even getwijfeld over zverev, maar denk dat berdych deze week wel de kwart gaat halen.

ik begrijp niet waarom bolelli zo weinig is gekozen.
lijkt mij samen met starace, almagro en phm favoriet voor de finaleplek en waarschijnlijk komt de winnaar ook hier weg...
Bolelli wel over nagedacht en ook even in mijn team gehad. Maar ik vond 1436 iets te veel, aangezien hij tegen Starace het heel moeilijk gaat krijgen.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik denk dat de finales worden:

almagro - kohlschreiber

montanes - davydenko

djokovic - andreev
Goed dat je Ferrero hebt dan :lol:

En Montanes finale Undecided

davy is natuurlijk favoriet tegen ferrero, maar davy is nog niet de oude en ferrero doet het sinds kort goed in kleine toernooitjes :wink:

montanes vond ik vorige week tegen starace en de 1e set tegen djoko heel goed spelen.
als hij deze vorm vasthoudt gaat hij heel ver komen.
Ferrer wil natuurlijk volgende week knallen in eigen land en wil echt niet in het weekend hier nog spelen.
Daarom heb ik al zijn tegenstanders gekozen :8:

Hopen dat het goed uitpakt [-o<
Dat laatste is wel leuk bedacht. Ik hoop dat je ongelijk krijgt. Maar als het wel zo is, geef ik je nu alvast een compliment.
Niet gekozen:
Estoril: Gimeno-Traver, Serra (opvallend), Junqueira, Blake en Golubev
München: Schuettler (maar die moet tegen de Bakker)
Belgrado: Tipsarevic, Roitman, Querrey, Daniel en Devilder