FTM Forum

Full Version: FTM teams 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
waar is haas?
vis vangen
Haas is een prutser.
centre court Wrote:Haas is een prutser.

goede reden :8:
L. Hewitt Wimbledon 10 in 1040
T. Berdych Wimbledon 10 in 1910
A. Roddick Wimbledon 10 in 4310
F. Gonzalez Wimbledon 10 in 3165
J. Ferrero Wimbledon 10 in 894
T. Haas Wimbledon 10 in 1405
R. Schuettler Wimbledon 10 out 1645
R. Federer Wimbledon 10 in 10620

Dus idd Murray zo snel mogelijk pleite.
Haas Roddick en Blake eruit aub
Hup Karol Beck! :8:
A. Roddick Wimbledon 10 in 4310
A. Murray Wimbledon 10 in 9230
N. Mahut Wimbledon 10 in 500
R. Federer Wimbledon 10 in 10620


Het is dus toch Mahut geworden. Totaal 5 man maar met deze constructie, vind ik toch wel weinig. Kraai en ik hetzelfde team, op naar duaal goud!
Roddick laat zich de laatste jaren vaak verrassen op wimbledon en een 1e ronde tegen Chardy lijkt me niet fijn...

Maar hij is natuurlijk favoriet voor de halve finale.
Navarro maar 2x gekozen en hij staat op ROOD. Heb ik toch wat gemist?
Das lekker dan, nrs 1/2/3/4/5/7 en 9 van de gekozen spelers in mijn team. Uit moeten zsm Roddick, Blake, Canas, Dancevic, Llodra en Becker
centre court Wrote:Federer+Murray+opvulling dus. Wilde wel voor Fed, Mur en Rod gaan maar dan moest ik gasten als Hewitt laten vallen. Roddick dus maar weg gelaten. Hopelijk heeft ie nog iets last van z'n blessure. :wink:
Ik had dus ook heel even deze overweging, maar toen ging ik de alternatieven beter bekijken en iedereen had wel iets onzekers. Iemand als Blake heeft wel een prima loting, maar doet het op Wimbledon nooit goed. Hewitt zie ik niet winnen van Potro, etc.

Maar ik had wel graag jongens als Dancevic, Levine en Mahut willen hebben, dus die mogen er zsm uit...
buurs Wrote:Roddick laat zich de laatste jaren vaak verrassen op wimbledon en een 1e ronde tegen Chardy lijkt me niet fijn...

Maar hij is natuurlijk favoriet voor de halve finale.
Ik maak me niet echt zorgen om Chardy, maar je hebt gelijk dat hij de laatste jaren aan het kloten is op Wimbledon. Maar dit jaar is ie zo onwijs in vorm, dat ik hem inderdaad als de duidelijk favoriet zie voor de SF en hij ook echt een goede kans heeft tegen een evt. Murray.
buurs Wrote:waar is haas?
Haas deed het wel vaker goed in Halle en dan niet goed op Wimbledon, het zijn toch andere omstandigheden. Ik denk R3 exit tegen Cilic.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Roddick laat zich de laatste jaren vaak verrassen op wimbledon en een 1e ronde tegen Chardy lijkt me niet fijn...

Maar hij is natuurlijk favoriet voor de halve finale.
Ik maak me niet echt zorgen om Chardy, maar je hebt gelijk dat hij de laatste jaren aan het kloten is op Wimbledon. Maar dit jaar is ie zo onwijs in vorm, dat ik hem inderdaad als de duidelijk favoriet zie voor de SF en hij ook echt een goede kans heeft tegen een evt. Murray.

Ik kon nergens vinden dat hij alweer getraind heeft.

Terwijl er wel stond dat hij hoopte op tijd fit zou zijn...

Hij is dus kwetsbaar.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Roddick laat zich de laatste jaren vaak verrassen op wimbledon en een 1e ronde tegen Chardy lijkt me niet fijn...

Maar hij is natuurlijk favoriet voor de halve finale.
Ik maak me niet echt zorgen om Chardy, maar je hebt gelijk dat hij de laatste jaren aan het kloten is op Wimbledon. Maar dit jaar is ie zo onwijs in vorm, dat ik hem inderdaad als de duidelijk favoriet zie voor de SF en hij ook echt een goede kans heeft tegen een evt. Murray.

Ik kon nergens vinden dat hij alweer getraind heeft.

Terwijl er wel stond dat hij hoopte op tijd fit zou zijn...

Hij is dus kwetsbaar.
Dan heb je niet goed gezocht, hij heeft vanaf woensdag alweer getraind...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:waar is haas?
Haas deed het wel vaker goed in Halle en dan niet goed op Wimbledon, het zijn toch andere omstandigheden. Ik denk R3 exit tegen Cilic.

Haas is in topvorm en zijn service is stukken beter geworden.

Met Haas is van alles mogelijk.

Van 2e ronde exit tot halve finale....
Ad Wim Wrote:A. Roddick Wimbledon 10 in 4310
A. Murray Wimbledon 10 in 9230
N. Mahut Wimbledon 10 in 500
R. Federer Wimbledon 10 in 10620


Het is dus toch Mahut geworden. Totaal 5 man maar met deze constructie, vind ik toch wel weinig. Kraai en ik hetzelfde team, op naar duaal goud!

Dit had mijn team ook geworden als ik niet had moeten gokken.
Dus Ad, als alles normaal verloopt op Wimbledon ga jij zeker weer voor de medailles.

Maar ik hoop het niet. Federer en Murray verrassend vroeg exit. \Big Grin/ \Big Grin/
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Roddick laat zich de laatste jaren vaak verrassen op wimbledon en een 1e ronde tegen Chardy lijkt me niet fijn...

Maar hij is natuurlijk favoriet voor de halve finale.
Ik maak me niet echt zorgen om Chardy, maar je hebt gelijk dat hij de laatste jaren aan het kloten is op Wimbledon. Maar dit jaar is ie zo onwijs in vorm, dat ik hem inderdaad als de duidelijk favoriet zie voor de SF en hij ook echt een goede kans heeft tegen een evt. Murray.

Ik kon nergens vinden dat hij alweer getraind heeft.

Terwijl er wel stond dat hij hoopte op tijd fit zou zijn...

Hij is dus kwetsbaar.
Dan heb je niet goed gezocht, hij heeft vanaf woensdag alweer getraind...

dan heb ik helaas iets gemist.... :|
Hij is in topvorm ja, maar had eigenlijk van Kohl moeten verliezen in Halle en van Mayer kunnen verliezen op RG. Zo zeker vind ik het allemaal niet en hij doet het dus niet echt goed op Wimbledon. En hij heeft ongeveer de moeilijkste loting van al die alternatieven. Had ik liever wat gespaard en Blake genomen...
Kuiper is mentaal geknakt en neemt geen Federer.... :8: :eeeek:
Roddick leek mij ook een te groot risico, maar aan de andere kant was zijn opgave wel uit voorzorg. En inderdaad is hij de favoriet in dat kwart, maar Del Potro zou daar ook wel kunnen overleven. Benieuwd wat die op gras gaat laten zien, nu hij is doorgegroeid en een van de grote mannen is. Hij heeft een big serve, hij heeft de volley.
Ad Wim Wrote:Hij is in topvorm ja, maar had eigenlijk van Kohl moeten verliezen in Halle en van Mayer kunnen verliezen op RG. Zo zeker vind ik het allemaal niet en hij doet het dus niet echt goed op Wimbledon. En hij heeft ongeveer de moeilijkste loting van al die alternatieven. Had ik liever wat gespaard en Blake genomen...

Seppi vind ik te gevaarlijk in zo'n 1e ronde
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:A. Roddick Wimbledon 10 in 4310
A. Murray Wimbledon 10 in 9230
N. Mahut Wimbledon 10 in 500
R. Federer Wimbledon 10 in 10620


Het is dus toch Mahut geworden. Totaal 5 man maar met deze constructie, vind ik toch wel weinig. Kraai en ik hetzelfde team, op naar duaal goud!

Dit had mijn team ook geworden als ik niet had moeten gokken.
Dus Ad, als alles normaal verloopt op Wimbledon ga jij zeker weer voor de medailles.

Maar ik hoop het niet. Federer en Murray verrassend vroeg exit. \Big Grin/ \Big Grin/
Ik vermoedde al dat mensen zouden zeggen dat dit een zeker/safe team is, maar daar ben ik het toch niet mee eens. Ik vind het juist een behoorlijk risicovol team, aangezien er bergen alternatieven waren en heel veel gasten die de eerste rondjes door konden/zouden komen. En Murray en Roddick hebben ook niet de makkelijkste loting in de 1e ronde(s).
Een van de drie falen en ik heb een vervelende Wimbledon, zeker als het Roddick wordt...
_Tampie Wrote:Roddick leek mij ook een te groot risico, maar aan de andere kant was zijn opgave wel uit voorzorg. En inderdaad is hij de favoriet in dat kwart, maar Del Potro zou daar ook wel kunnen overleven. Benieuwd wat die op gras gaat laten zien, nu hij is doorgegroeid en een van de grote mannen is. Hij heeft een big serve, hij heeft de volley.

hij heeft de volley :lol:

heb jij hem nog nooit aan het net gezien....
hij moet lekker van achteruit gaan beuken.
Nou Buurs, jouw Murray & Beck versus mijn Roddick, Youzhny, Lapentti, Blake, Canas en Mannarino. Succes!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Roddick laat zich de laatste jaren vaak verrassen op wimbledon en een 1e ronde tegen Chardy lijkt me niet fijn...

Maar hij is natuurlijk favoriet voor de halve finale.
Ik maak me niet echt zorgen om Chardy, maar je hebt gelijk dat hij de laatste jaren aan het kloten is op Wimbledon. Maar dit jaar is ie zo onwijs in vorm, dat ik hem inderdaad als de duidelijk favoriet zie voor de SF en hij ook echt een goede kans heeft tegen een evt. Murray.

Ik kon nergens vinden dat hij alweer getraind heeft.

Terwijl er wel stond dat hij hoopte op tijd fit zou zijn...

Hij is dus kwetsbaar.
Dan heb je niet goed gezocht, hij heeft vanaf woensdag alweer getraind...

dan heb ik helaas iets gemist.... :|
Sterker nog, hij trainde dinsdag al:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.facebook.com/album.php?aid=85647&id=15690358731&ref=mf">http://www.facebook.com/album.php?aid=8 ... 731&ref=mf</a><!-- m -->

En maandag was al bekend dat hij groen licht kreeg om Wimbledon gewoon te spelen.
Uiteraard, zoals ik al eerder postte, Roddick, never in doubt. Die moet je gewoon hebben deze Wimbledon
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Roddick leek mij ook een te groot risico, maar aan de andere kant was zijn opgave wel uit voorzorg. En inderdaad is hij de favoriet in dat kwart, maar Del Potro zou daar ook wel kunnen overleven. Benieuwd wat die op gras gaat laten zien, nu hij is doorgegroeid en een van de grote mannen is. Hij heeft een big serve, hij heeft de volley.

hij heeft de volley :lol:

heb jij hem nog nooit aan het net gezien....
hij moet lekker van achteruit gaan beuken.
Hij heeft een hele goede volley tegenwoordig, hij moet alleen geen serve-volley gaan spelen. En hij kon vorig jaar al iets op gras, dus ik verwacht nu alleen nog maar meer, nu ie in alles beter is geworden. Hij si op gravel al nauwelijks te breaken, laat staan op gras...
buurs Wrote:Hup Karol Beck! :8:
Hoezo hij in godsnaam? Waarom niet Mannarino bijv?