FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Snel, knal het slot van de eerste set van Ljubicic er nog even in, niet zo'n stom interview.
Shit, ze gaan naar Tojo. Daar is toch niks meer aan. Doe nou nog even Ljubicic!
Jaaaa, Ivan pakt de eerste set op zin 9e bp.
Ivan wint wel gelukkig..7-5
Fuck man, hoe kan die Simon zo dik van Berdych gewonnen hebben? Hij wordt weggespeeld door Tojo. Hij heeft zelfs nog geen een bp gehad op de service van Johansson en die service toch niet zó goed.
nog 2 games en dan zullen ze ljubi wel gaan uitzenden hoop ik
En prompt drie bp's :Big Grin
Mac Wrote:nog 2 games en dan zullen ze ljubi wel gaan uitzenden hoop ik
Ik vrees Blake.
Wordt die partij helemaal uitgespeeld als het een vijfstter wordt? wat er wel in zit.
Volgens mij wel. Desnoods gaan ze daar tot 2 uur 's nachts door volgens mij.
simon verliest laatste met 6-0...nou kom maar op met ivan!
Ljubicic breakt naar 3-1, mooi!
kooltje Wrote:simon verliest laatste met 6-0...nou kom maar op met ivan!
En weer ben je een tikkie vroeg Big Grin
sorry hij vind ineens nog kracht om drie breekpunten weg te werken =D>
kooltje Wrote:Wordt die partij helemaal uitgespeeld als het een vijfstter wordt? wat er wel in zit.
En het is daar pas 2215 uur. Ik denk overigens niet dat het een vijfsetter wordt. Hoogtens vier. Blake haalt de halve finale.
ze gaan er gewoon uit! niks blake niks ivan
Godver, ze kappen ermee op Eurosport! Wat is dit?!
Gaudio-Santoro :eeeek: nu weer
Ik snap dat echt niet. Laten ze bijna een hele set Santoro-Gaudio zien, terwijl er gewoon live tennis is! En nog een mooie partij ook, niet een of andere dubbelpot.
lieten ze maar eens een dubbelpot zien! leuker dan 90% van de vrouwenpartijen en ik durf ook leuker dan 50% van de mannenpartijen te zeggen
DRA-MA-TISCH
robredo en blake maken er meteen een mooie partij van! nou maar hopen dat robredo wint. balen dat eurosport eruit ligt..moet ik het doen met duits commentaar
Haggie Wrote:Gaudio-Santoro :eeeek: nu weer

Maar wedstrijden van Santoro zijn altijd mooi om te zien. En dan gaan ze beide een show-rally spelen terwijl het setpoint voor Santoro stond (2e set) =D>

Maar goed, neemt niet weg dat het vreemd is dat ze een herhaling laten zien terwijl er live tennis is...
is die partij wel op eurosport dld?!
kooltje Wrote:..moet ik het doen met duits commentaar
Hoe bedoel je?
heb duite sportzender waar ze het wel uitzenden. eerste set voor robredo..6-3
Jezus, dat Blake zoveel moeite om terug te breaken,wordt ie daarna weer gebroken. Drol. Maar hij begint inderdaad wel vaker slecht.
kooltje Wrote:heb duite sportzender waar ze het wel uitzenden. eerste set voor robredo..6-3
Waar woon je dan? Hoe heet die zender? Volgens mij hebben we die hier in Amsterdam niet.
beterz, dat heb ik ook! duitse eurosport, DSF en nog een paar van die flauwekul-zenders, maargoed kan ik tenminste blake kijken :8:
kooltje Wrote:heb duite sportzender waar ze het wel uitzenden. eerste set voor robredo..6-3
En je bent weer te vroeg! Deuce nu op 5-3. Big Grin
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44