FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
jammer federer maakt drie op rij en pakt de game ipv nog een breek
Federer pakt toch nog zijn game. Jammer dat Haas die vierde set niet meteen veilig stelt.
Kan Haas zijn niveau nog anderhalve set vasthouden? Ik kan het niet geloven, voor Roger weer erg zuur als dat gaat gebeuren. Hij wil zo graag een Grand Slam halen, en dan zou de streep alweer zo vroeg door de rekening gaan.
phew hij pakt de game... ik begrijp dat er de laatste 2 sets weinig kansen zijn voor Rogi op de service van haas?
ja nu weer 40-0
_Tampie Wrote:Kan Haas zijn niveau nog anderhalve set vasthouden? Ik kan het niet geloven, voor Roger weer erg zuur als dat gaat gebeuren. Hij wil zo graag een Grand Slam halen, en dan zou de streep alweer zo vroeg door de rekening gaan.
Ik zie liever elke GS iemand anders winnen, dat houdt het toch leuker. En dan bekijk ik het nu niet alleen vanuit managersperspectief, maar gewoon uit tennisliefhebbersperspectief.
pakt hem op 15
Nee, totaal geen kans. 3-2 nu.

15-0
30-0
40-0
40-15
game.. eitje!
centre court Wrote:phew hij pakt de game... ik begrijp dat er de laatste 2 sets weinig kansen zijn voor Rogi op de service van haas?
Sinds die twee bp's in de derde set heeft Roger geen bp meer gehad. En dat zegt wel genoeg.
En weer een smash het net in van Roger. Ongelofelijk.
Weer een smash mis. 0-15
Er is voor de Federer fans natuurlijk altijd nog de wetenschap dat Tommy dan wel fantastisch kan tennissen, maar als hij bijna bij de eindstreep is een rubberen arm krijgt en kan choken als geen ander. Dus als hij in de vijfde set op 5-4 voor de westrijd serveert is de kansen verhouding nog altijd 60%-40% in het voordeel van Roger.
Ik hoop op nog 1,5uur tennisplezier. 10-8 voor Haas in de 5set lijkt me goed!
30-30, weer kansen voor Tommy
30-40 federer weer een misser
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kan Haas zijn niveau nog anderhalve set vasthouden? Ik kan het niet geloven, voor Roger weer erg zuur als dat gaat gebeuren. Hij wil zo graag een Grand Slam halen, en dan zou de streep alweer zo vroeg door de rekening gaan.
Ik zie liever elke GS iemand anders winnen, dat houdt het toch leuker. En dan bekijk ik het nu niet alleen vanuit managersperspectief, maar gewoon uit tennisliefhebbersperspectief.

Op zich zie ik ook liever 4 verschillende winnaars, maar uit managersperspectief wil ik dat dan wel even van tevoren aangekondigd zien, dan kan ik in beide helften van het speelschema investeren. Nu was de verhouding met ongeveer 2600 euro in de bovenste helft behoorlijk scheef getrokken. Onderin wel alvast zeker van een finalist, maar ik heb er liever 2.
Hoe het ook zij, ik verwacht nog steeds dat Roger hem wint. Ondanks het feit dat Haas nu zo goed aan het spelen is, kan ik me niet voorstellen dat Roger zo matig blijft spelen.
BP! Kom op, pakken nu!!! op naar 5-2...
Netbandje, ai.
4-3! 2x eigen service houden en er is niets aan de hand!
_Tampie Wrote:Op zich zie ik ook liever 4 verschillende winnaars, maar uit managersperspectief wil ik dat dan wel even van tevoren aangekondigd zien, dan kan ik in beide helften van het speelschema investeren. Nu was de verhouding met ongeveer 2600 euro in de bovenste helft behoorlijk scheef getrokken. Onderin wel alvast zeker van een finalist, maar ik heb er liever 2.
Heb jij ze nog alle vier onderin? Respect!
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Op zich zie ik ook liever 4 verschillende winnaars, maar uit managersperspectief wil ik dat dan wel even van tevoren aangekondigd zien, dan kan ik in beide helften van het speelschema investeren. Nu was de verhouding met ongeveer 2600 euro in de bovenste helft behoorlijk scheef getrokken. Onderin wel alvast zeker van een finalist, maar ik heb er liever 2.
Heb jij ze nog alle vier onderin? Respect!

Zeker respect. Grote klasse!
40-15 haas dendert door
BP gemist. Laat dit dan nu een ommekeer zijn. Zet haasje iig weer een keer onder druk.
5-3.. hij gaat lekker, hij gaat goed, zoals die Duitser wezen moet!!
je loopt achter centre court
Gewoon 5-3 nu, geen vuiltje aan de lucht.
Federer stapelt nog steeds fout op fout.

Ik heb Haas zelden zo gedreven, geconcentreerd en geduldig gezien.
Ok! dit gaat dus 5-4 worden worden..

Volgende game moet het gebeuren!!!!
federer pakt eigen game makkelijk..nou haas laat maar zien!!!
Santoro en Baghdatis is nogal mazzel vind ik. Nalbandian en Ginepri gelukkig verkozen boven Roddick, al baalde ik daar aanvankelijk nog van (na de nederlaag van Ginepri). Ljubicic was natuurlijk een zekerheidje.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44