FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
30-30! Schitterend uitgespeeld Nalbi

en nu belangrijk punt!!!!
2e service.
MISSER NALBI, SLECHT!!

MP MARCOS
verwarring!!

maar bal uit.. alles of niets bal, marcos. 40-40
oke te laat weer. :8: Laat marcos aub winnen, daarmee ben ik vast nog wel op tijd!
wat een bal zeg.....op zo'n moment...en weer een MP!
2e service.

MP#2..
=D> =D> =D>
Marcos in de finale!
GSM!!!!!! Ace tot besluit!!!
Die ace zat ernaast, maar leuk voor die jongen.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Schitterende emotie.... een huilende marcos op de baan!

Nu naar de aanhang toe!!! :Big Grin
Ad Wim Wrote:Die ace zat ernaast, maar leuk voor die jongen.

drammerd :wink:
Hij heeft een mooie vriendin uitgekozen...Dat lijkt wel een model...Halelujah..
Hoop dat je genoten hebt, CC :wink: ..

Finale AO 2006:

Baghdatis - Kiefer :razz:
2-0 in sets voor, 2-0 voor in de vijfde, 4-2 voor in de vijfde...

En het wordt het ergste scenario, want Roger wint nu zeker de finale.

Ik ben al aan m'n eerste schoen begonnen.
Ballenbak Wrote:Hij heeft een mooie vriendin uitgekozen...Dat lijkt wel een model...Halelujah..

Is die van hem ja? Pfff.. wat een stuk!
Geweldig comeback hoor! Respect. Zou hij in staat zijn Federer te pakken? Het zou wel helemaal in het rijtje passen, Gimelstob, Stepanek, Gremelmayr, Roddick, Ljubicic, Nalbandian, Federer. Geen gestolen toernooioverwinning.
Wat een held. En errug lekker voor de MV. :wink:
haha wat een kerel!!! Hulde! Hij mag van mij best van Fedex winnen. Hij is gewoon een held als je roddick, ljubo en nalbi verslaat. Niet te vergelijken met de spelers die federer versloeg.

Managerperspectief: Fedex winnen en ik doe lekker mee.
Persoonlijkperspectief: Deze man hoort dit GS te winnen.
Morgen 09.30uur Federer-Kiefer...Eurosport en NED2..

Tot dan! Icon_twisted
managerperspectief: grijp hierdoor naast de hoofdprijs in MV! maar heb baghdatis gelukkig wel gekozen
persoonlijk: mooi gedaan.. denk alleen dat federer niet genadig zal zijn in de finale. Gun hem en heel Cyprus en al zijn duizenden neven en nichten de titel wel!
Ik vind het een leuke gast hoor, eindelijk weer eens wat flair in tijden van die flegmatieke Federer.
Maar jullie begrijpen dat als ik hem niet heb én hij verslaat Roddick en Ljubicic, die ik wel heb en nu ook nog eens in de finale staat, dat ik het heel kut vind.
Ik had Roddick, Ljubicic en Nalbandian :roll:
EB? Ben jij dat? :wink:
Hè shit, je hebt me door.
Ad Wim Wrote:Ik vind het een leuke gast hoor, eindelijk weer eens wat flair in tijden van die flegmatieke Federer.
Maar jullie begrijpen dat als ik hem niet heb én hij verslaat Roddick en Ljubicic, die ik wel heb en nu ook nog eens in de finale staat, dat ik het heel kut vind.

vind je federer echt zo flegmatiek? ik mag hem juist wel. hij is gewoon zo bokkegoed dat ie niet vaak onder druk komt, maar hij toont best vaak emotie hoor itt mannen als stepanek en in iets mindere mate davydenko. De koele kikkers dus. Geef mij maar emotie, Safin/Ivanisevic enz.
Maar Federer...goeie kerel. Ik mag m wel.
Ballenbak Wrote:Hij heeft een mooie vriendin uitgekozen...Dat lijkt wel een model...Halelujah..

Klopt. Camille Neviere, 18-jarig Frans modelletje.

[Image: marcosbaghdatiswideweb470x3120.jpg]

Not bad. Not bad at all..
Marcos Baghdatis, Our Man


Camille en Henk
centre court Wrote:vind je federer echt zo flegmatiek? ik mag hem juist wel. hij is gewoon zo bokkegoed dat ie niet vaak onder druk komt, maar hij toont best vaak emotie hoor itt mannen als stepanek en in iets mindere mate davydenko. De koele kikkers dus. Geef mij maar emotie, Safin/Ivanisevic enz.
Maar Federer...goeie kerel. Ik mag m wel.
Ik vind het mooi dat er iemand is die zo ontzettend goed is, maar ik zie dan liever iemand als McEnroe dan iemand als Federer.
Bovendien vind ik Federer een beetje een nerd in zijn doen en laten. Als hij dan juicht, ziet het er zo stom uit. En altijd die tranen na een GS-winst.
En geef mij inderdaad ook maar de opgewonden standjes, als Goran en Safin.
En ze zijn begonnen. Federer en Kiefer bedoel ik dan he
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44