FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
dat kan het voordeel voor Davydenko zijn.

30-30 nu, op service van Fedex
Nu wel mooie rally, met fout van Fedex op besluit!

Breakkans nu.
Davydenko wordt alle kanten opgestuurd, maar Federer maakt wel de fouten. Maar de vraag is hoe lang Davy dit volhoudt.
3-0 in sets overwinning wordt dit. Zoals de commentator al zei;
"Federer speelt zakelijk" en zo gaat hij het afmaken ook.
federer meer slecht dan zakelijk vind ik...elke service beurt levert hij minstens twee punten in.
schitterend davy! kom op nou!!!
yes!!!!!!
Hmm :roll: .. Break voor Davy!

Kom op, Federer... ff winnen!!

(Ik zie ineens ook weer kansen voor Kiefer de volgende ronde :wink: )
klasse jongen 0-30 maar game pakken
Federer loopt echt onwijs te kloten. Jammer dat ie dat niet tegen Haas deed.
goed hoor davy je pakt de tweede set. das al 1 set meer dan alle forummers je hadden toegedicht!
En ja hoor, dubbele break en de set voor Davy, 6-3
dubbele break tegen fedex :eeeek: .. 2e set 6-3 naar Davy
Set naar Davy met dubbele break :eeeek: :eeeek:
4 keer hetzelfde bericht :roll:

Zo slecht heb ik Federer al een tijdje niet meer zien spelen. Slecht serveren en vreselijk veel onnodige fouten. HIj moet heel snel zijn niveau gaan upgraden anders kan hij gaan zitten strakjes....
Davy gaat gewoon rustig verder en Federer blijft matig. Het vervelende van hem is alleen dat je weet dat hij zomaar ineens zijn niveau weer op kan pakken en nooit echt drie sets slecht speelt.
We hebben het trouwens alleen maar over Federer, maar Davydenko staat ook echt goed te spelen. Hoog tempo, weinig fouten, goed serveren.
mooi davy goede versnelling! klopt helemaal ad en hij raakt ook niet in paniek op een puntje tegen
federer komt er weer beter in...hou je service davy!!
Ik had Davy voorspeld als degene die het verst zou wegzakken uit de top 10. Ik begin te denken dat ik hem behoorlijk onderschat heb. Hij heeft ook niet echt sterke wapens en ik heb bij hem altijd het idee dat hij van iedereen kan verliezen op iedere ondergrond.
Ik ga eens even lunchen. Ik neem aan dat Federer gewoon heeft gewonnen in 4 als ik terugkom.
_Tampie Wrote:Ik ga eens even lunchen. Ik neem aan dat Federer gewoon heeft gewonnen in 4 als ik terugkom.

Ik begin steeds meer te denken dat hij er opnieuw door een Rus uitgeslagen wordt.....
ik gelukkig op hem gegokt. had in mijn hoofd dat hij nu van haas zou winnen...alles is zeer degelijk.. redelijk snel, constante service en goede volleys
twee breakpunten!! kom op jongen grijp je kans!
Ik wilde net gaan zeggen dat Federer weer goed begon te spelen, maar nu drie missers in zijn eigen game en een mooie passeerslag, break Davy!
0-30 nu, kom op Davy, maak het af!
schitternd punt federer...slordig davy
Nu laat Davy Federer alle hoeken van de baan zien, maar Davy maakt het niet af!
Wat staat die Davydenko te spelen zeg, 3040
break terug..nu federer maar weer breken
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44