FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Ad Wim en Haggie (en anderen?) bedankt voor het op de hoogte houden tijdens deze clash, ik ga even kijken of ik me vandaag nog nuttig kan maken. Tot wederziens.
Ik heb Nalbandian zien spelen tegen o.a. Nieminen. Geweldig spel en heel veel power. Nalbi-Santoro 7-6 6-2 6-1
_Tampie Wrote:Ad Wim en Haggie (en anderen?) bedankt voor het op de hoogte houden tijdens deze clash, ik ga even kijken of ik me vandaag nog nuttig kan maken. Tot wederziens.

Graag gedaan!
geldt voor mij ook
Ad haggie en kooltje bedankt voor de scores. Vannacht/morgen alleen de 2 KF in de onderste helft?
Ja. Ze bgeinnen met Nalbi-Santoro om 1 uur dus en dan de nachtpartij Ljubicic-Baghdatis.
En waarom hoor ik iedereen over Nalbi in de finale? Zijn we Ljubicic vergeten, samen met Roger de smaakmaker van vorig seizoen?
Ljubicic kan gevaarlijk zijn, maar in mijn ogen is Nalbandian gewoon vele malen sterker op het moment.

Ben hem niet vergeten, maar ik zie hem gewoon niet van David winnen Smile
je WILT niet dat-ie van David wint, omdat-ie in je team zit, das een heel ander verhaal :wink:
Ik zie Ljubicic ook niet van Nalbandian winnen, dat doet Santoro wel :razz:
Overdune Wrote:je WILT niet dat-ie van David wint, omdat-ie in je team zit, das een heel ander verhaal :wink:
Hij zit in mijn team, omdat ik denk dattie van Ljubicic wint ... het verhaal is volstrekt logisch Big Grin
Nalbandian 7-5 6-0 6-0!

Toch netjes, 14 games op rij :8:
Straks Baghdatis. Ik denk dat hij tot een stunt in staat is. Vamos Marcos! :razz:
ja klasse gespeeld van hem. Eerste set wat geluk maar daarna perfect gespeeld. denk dat baghdatis meer kans tegen hem maakt als ivan. Alleen ivan wint weer van marcos.
Mijn steun gaat uit naar Marcos. Zowel hij als David is niet zo heel veel gekozen, en een weinig gekozen finalist + halve finalist geeft me een heerlijk begin van het TM seizoen. Als dan ook nog David Federer kan verslaan in de finale, is het helemaal prachtig. Ik denk dat ik dan rond plaats 10 begin aan het seizoen.
Ik zag vanochtend de eerste set van Nalbandian-Santoro, vanaf 3-3 tot 7-5. Het was nog niet helemaal te zien dat het daarna 6-0 6-0 zou worden, Nalbandian wist zich geen raad met het onvoorspelbare weerwerk van Santoro. Gezien die cijfers heb ik in ieder geval veel vertrouwen in een finaleplaats voor David.
Ik dacht van tevoren dat Fabrice nog een kans had, maar dat zat er al snel niet meer in. Een break voorsprong in de eerste op 4-3 is alles wat hij heeft gehad.
Henin-Davenport bijna klaar. Kom maar met Ivan!

Ik denk nog steeds dat Baghdatis niet tot nog een stunt in staat is, Ivan in 4.
Bijna klaar?

2-2 in de 3e set ... Allez Justine!

edit: en meteen krijgt ze bp tegen Sad
Ik denk Ljubicic in 3, ik hoop Baghdatis in 5 met 15-13 in de vijfde (maakt het voor Nalbi wat makkelijker de volgende ronde).
Elikian Wrote:Bijna klaar?

2-2 in de 3e set ... Allez Justine!

edit: en meteen krijgt ze bp tegen Sad
ALLEZZ! 9 euro verdiend Big Grin
zozo... beste Jackpot. :razz:

come on Ljubo! do it quick.
Zo, je loopt aardig binnen.

Oke, nu dan onze Cypriotische vriend!

Imnos pros tin Eleftherian!
centre court Wrote:zozo... beste Jackpot. :razz:

come on Ljubo! do it quick.
Tja, ik wed voor de lol, niet voor de winst Wink

Gewoon om te weten of ik het goed kan voorspellen Wink

Achteraf denk ik altijd; ik zou gewoon overal een nul achter moeten zetten, maar dan gaat de lol er snel af denk ik Smile
Ik vind die Baghdatis wel sympathiek, maar hij loopt zo gek.

En die Grieken op de tribune moeten ook oprotten.
Elke keer als ik naar Ljubicic kijk, verbaas ik me erover dat hij zo traag hij is maar dat hij wel zo'n goede volley heeft.
Baghdatis breakt en hij verdient de set ook wel. Ivan moet echt beter gaan serveren. Als je van de 46 eerste services geen een ace slaat, dan gaat het niet goed als je Ivan Ljubicic heet.
Inderdaad zijn de fans heel irritant en onsportief. aar hij kan wel tennissen zeg..wat een loopvermogen en vlakke slagen. ivan moet hem kapot spelen en er een vijfsetter uithalen!
Het lijkt er tot nu toe op dat Ljubicic weer zijn mindere dag heeft, die hij de afgelopen jaren altijd op een GS heeft.
Hij speelt erg matig.
Baghdatis eerste set. Dan wordt het in ieder geval een wedstrijd.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44