FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Waarom heb je vaak dit:

Di Jan 17, 2006 00:50 Haas, Tommy - Gasquet, R Haas, T wint 10 1.40 Won 13
Di Jan 17, 2006 00:50 Krajicek, Michaella - Brandi, K Krajicek wint 10 1.20 Won 11

Dus 13 en 11 gewonnen i.p.v. 14 en 12??
dunno ben er ook nog niet achter
Lubicic en Santoro winnen dik, dat is mooi want die heb ik bij allebei. Ancic begint oo leker (5-0) . Baghdatis begint goed, maar StepaNEK Stelt momenteel orde op zaken.

Ik gam aar een s slapne.
Dat was een latertje AD.

Knappe zege van Baghdatis! =D>
de Cyprioot mocht dan ook rekenen op een plek in mijn team. Helaas gold dat ook voor Berdych en Pavel. :wink:
Vannacht Berdych en Ginepri kwijt :letitallout: . Ook nog Burgsmuller, maar dat is minder erg. Nog 10 matadoren in de strijd, waarvan Tursunov en Nalbandian nog moeten / bezig zijn.
Klote van Baghdatis, want die is veel gekozen en heeft nu een makkelijke loting de volgende ronde.

En ik was inderdaad redelijk lam, wat ook wel aan mijn schrijfstijl te zien is. Wel nog een setje Ljubicic gezien, leuk.
Roddick heeft zichzelf wel even in een grotere favorietenrol geslagen vannacht. Mijns inziens is het net zo zeker dat hij de finale haalt als dat Federer het toernooi wint.

Ancic wint ook erg makkelijk van een lastige tegenstander, net als Santoro.
Roddick inderdaad zeer sterk. Tursunov, een veel gekozeln speler, vliegt eruit tegen Robredo. Die krijgt nu blake op zijn pad, lastig voor Blake de constante Spanjaard. Roddick en Ljubicic kunnen zich alvast opmaken voor een kwartfinale tegen elkaar.
Johansson pakt de derde set van Malisse na 5-3 achter gestaan te hebben. Mooi!
Malisse-Johansson inmiddels in de vijfde set. De vierde was helaas drama om naar te kijken. Kijk dan liever naar Nalbi, maar dat zenden ze niet uit. Dat lijkt trouwens naar 1-1 in sets te gaan. Wederom geen makkelijke partij voor David.
Durf niet te voorspellen wie de 2 partijen die nu bezig zijn gaan winnen. Zeer close. Wie lijkt op tv de betere speler?
johansson leek te gaan winnen...nu deuce op 5-3 voor de zeed terwijl hij serveert. Malisse had breekpunt. hebben veel mensen gekozen voor Nalbi?
Zie de stats :wink:
de zweed wint, terecht. 6-3 in de laatste
Slecht nieuws: Roddick blijkt hinder te hebben van een enkelblessure!!! Icon_evil
Ja, ik zag het ook. Maar hij werd eraan behandeld in de eerste set. Daarna won ie gewoon 63 62. Zoveel last zal hij er niet van gehad hebben. EN hij heeft nu gewoon een dag rust en een makkelijke loting.
Maar tegen een Baghdatis of Ljubicic zal hij het dan knap lastig krijgen Icon_evil
Roddick lijkt nergens last van te hebben, zou me overigens wel goed uitkomen.
[-o<
Nalbandian heeft het echt moeilijk met Wawrinka :roll:
Dit biedt niet veel goeds Sad
Nieminen on fire zal inderdaad erg lastig worden.

Maak je geen zorgen om Roddick.
Nalbi overleeft 8 van de 9 breakpunten. Of Wawrinka maakt het niet af, of Nalbi speelt goed op de juiste momenten.
Statistieken van Nalbandian zijn erg slecht, veel ue's en weinig winners. Hij heeft nu wel de (hopelijk beslissende) break in de vierde set te pakken, maar het belooft vooralsnog niet veel goeds voor zijn AO campagne.
Uiteindelijk wint hij toch nog vrij makkelijk. En bi Nalbi weet je het nooit. Het kan zomaar ineens gaan lopen en dan ligt Jarkko er in drie setjes af.
De eerste nacht van de derde ronde wordt een spannende voor mij; in alle 8 de partijen 1 deelnemer (eerstgenoemde):

Santoro-Gaudio
Ancic-Ferrer
Blake-Robredo
Nalbandian-Nieminen
Ljubicic-Lopez
Simon-Johansson
Baghdatis-Gremelmayr
Benneteau-Roddick

Ik denk dat 6 van de 8 toch (licht) favoriet zijn om te winnen, Simon en Benneteau niet. Bovenin heb ik alleen nog Hrbaty....
Buurs ik zie geeen stats hoor?! Davydenko gaat lekker en dat is mooi want die hebben niet veel mensen en ik wel Smile!
Voor de tennismanager bedoel je?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://members.home.nl/elikian/TMStats/">http://members.home.nl/elikian/TMStats/</a><!-- m -->
kooltje Wrote:Buurs ik zie geeen stats hoor?! Davydenko gaat lekker en dat is mooi want die hebben niet veel mensen en ik wel Smile!

Hij 10% gekozen. Daar kun je dus je winst mee halen :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44