FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Mooi! Aardige som geld verdiend vandaag Smile

Alleen Gaudio heeft verloren Sad
Stosur-Bammer de nachtpartij... daar vallen je toch ook de schoenen van uit...
Elikian Wrote:Stosur-Bammer de nachtpartij... daar vallen je toch ook de schoenen van uit...

Bij Eurosport???? Geen Micha dus??
Misa moet om 02.30 en de nachtpartij, doen ze zelfs in Australië 's nachts, Harry :wink:

@Harry: ze lopen daar een uurtje of 12 voor.
10 uurtjes maar hoor :8:
mannen weet iemand wat de precieze programmering is van eurosport vannacht? ik hoop stiekem eerst op coria-grosjean en daarna mischa-manwijf of andreev-hrbaty
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0.shtml#">http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0.shtml#</a><!-- m -->

Kijk hier maar. Het staat er nu nog niet op, komt later.

Keuze is tussen de partij van Hingis en die van Coria/Grosjean. Aangezien die prutsers van Eurosport liever vrouwtjes laten zien, ben ik er bang voor... :|
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eurosport.com/tennis/">http://www.eurosport.com/tennis/</a><!-- m -->
Coming Up (All times C.E.T)

01:00 Benesova I. - Hingis M.
01:00 Grosjean S. - Coria G.
01:00 Arvidsson S. - Myskina A.
03:00 Schnyder P. - Nakamura A.
02:30 Hrbaty D. - Andreev I.
02:30 Krajicek M. - Mauresmo A.
04:30 Kiefer N. - Ferrero J.
Haggie Wrote:Keuze is tussen de partij van Hingis en die van Coria/Grosjean. Aangezien die prutsers van Eurosport liever vrouwtjes laten zien, ben ik er bang voor... :|
'
Ik vind dat dit toernooi enorm meevallen. Ik zie veel meer mannentennis dan vrouwentennis. Misschien komt dat ook omdat ik vooral de nachtpartijen zie en die zijn toch vaak mannelijk.
Eurosport begint met Hingis... :letitallout:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0.shtml#">http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0.shtml#</a><!-- m -->
"even op night klikken"
pfffffffff
Begonnen ze maar met Hingis, want dan kunnen we daarna Krajicek kijken, maar nu moeten we wellicht de wedstrijd van Grosjean - Coria afwachten. Hopen dat Grosjean die dan maar even snel in 3 wint en dat Hingis er ook even een 3-settertje van maakt, dan kunnen we na deze wedstrijd mooi Michaela kijken!!
Mischa is al tijdje bezig. 5-2 achter. kan nog goed komen 2e set.
En ze geeft op na de 1e set. beetje teleurstellend. zal wel niet helemaal fit zijn geweest.
En "opnieuw" weet hrbaty in 5sets door te komen. Andreev Andreev Andreev.. :|

Verder wel door:
Haas =D>
Mathieu =D>
Kiefer =D> 6-3 6-2 2-3 op dit moment tegen Ferrero..
Toch wel jammer dat het zo vreselijk heet is. Sommige spelers laten daardoor niet hun beste tennis zien. Vliegen bijvoorbeeld, maar ook Krajicek.
En ook wel opmerkelijk dat Hrbaty zijn derde vijfsetter op rij speelt en wint. Hij wordt de Iron Man genoemd, maar hij moet er toch last van hebben.
Ad Wim Wrote:Toch wel jammer dat het zo vreselijk heet is. Sommige spelers laten daardoor niet hun beste tennis zien. Vliegen bijvoorbeeld, maar ook Krajicek.

ze is gewoon mentaal nog een beetje zwak en met alle respect maar mauresmo is wel van een ander caliber dan tegen wie ze de afgelopen 2 weken een balletje heeft mogen slaan komt vanzelf wel
Wat is die Baghdatis goed aan het spelen zeg. Leuke binnenkomer na een avondje stappen, hij wint de 1e set met 6-4. Enige game dat Roddick slecht serveert breakt ie ook gelijk. Verwacht dat Roddick nog wel gaat winnen in de rest vd partij. Hij heeft meer kansen op de service van baghdatis dan andersom. Maar het begin is er...come on Marcos! Icon_twisted
Ik heb speciaal de wekker gezet voor vooral Nalbandian. :roll:
Tegenvaller dat Roddick achter staat, maar Baghdatis speelt echt goed.
Met mijn favoriet gaat het gelukkig iets beter: 6-3 en 3-0 voor :wink:
David Nalbandian lijkt trouwens echt in topvorm te komen.
Heeft al 12 BP gehad tegenover 0 voor Tommy. :eeeek:
Aantal gewonnen punten: 56 tegenover 31!!! :eeeek:
Nu dubbele break in de 2e (5-0!!).

VAMOS :Big Grin
Ik erger me dood.
Roddick is te dom om te tennissen.
Hoe hij soms een rally wil spelen tegen Baghdatis....ongelovelijk Icon_evil
Roddick eruit!!!!!!!!!!!!!!
Niet te geloven :letitallout: :letitallout: :letitallout:
kut t*f*s ******zooi!
Yess! marcos for president! dit verandert alles bij al m'n spellen!! met mv en tm allebei roddick niet genomen en het is goed geweest! 30 punten voor een paar duizend euri... is fedex toch meer rendabel met 200 voor 7000! :8:
Gegokt en verloren Sad
Roddick verliest van een armzalige cyprioot. Al moet ik zeggen dat hij wel super speelde. Roddick had in de rally totaal geen grip.

Jammer dat hierdoor mijn MVgame totaal naar de klote gaat :x
Als Baghdatis ljubicic in de volgende ronde ook pakt, verdient hij dit hele jaar een plaats in mijn team :!: .
Haggie Wrote:Roddick verliest van een armzalige cyprioot. Al moet ik zeggen dat hij wel super speelde. Roddick had in de rally totaal geen grip.

Jammer dat hierdoor mijn MVgame totaal naar de klote gaat :x
Als Baghdatis ljubicic in de volgende ronde ook pakt, verdient hij dit hele jaar een plaats in mijn team :!: .

Dan laat hem maar weg, want Ivan is toch zeker een maatje te groot voor de man uit Cyprus.
En Ivan weet ook dat voor hem de weg naar de finale open ligt.

:razz: :razz:
Als Baghdatis Roddick kan verslaan, zou ik niet weten waarom hij niet kan winnen van Ljubicic. Baghdatis is in topvorm en met zijn 50mans "fanatieke"publiek achter zich, wordt hij alleen maar beter..
Ik sta er niet versteld van, als hij zou winnen van Ljubicic.
Wat een kutzooooooi! Mijn MV is helemaal naar de klote. TM is gewoon kut, maar doen ze gelukkig niet aan budget.

Een speler als Baghdatis kan maar een keer in een toernooi zo goed spelen en Ljubicic wint echt dik van Tojo. Ivan zal dus wel winnen.

En als Baghdatis Roddick kan verslaan, waarom Haas Federer dan niet?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44