FTM Forum

Full Version: Australian Open 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Hmm vrij verrassend allemaal!

Hewit 5e set wint ie wel!
Clement is klote Icon_evil
Kom op Paradorn!!!!!
Gonzo wint nog wel denk ik..
srichaphan alweer op 0-2 :S
yesss livescore.com doet ie nie maar livce scores van de site van de AO doen het wel!

Via het IBM geeft ie foutmelding maar als je dan via de HTML versie gaat lukt het wel...ik moet alleen op referesh drukken alsk de nieuwe standen wil weten =D> =D>

Zal jullie nie meer lastig vallen :wink:

Kiefer alweer een break voor :roll:
kiefer op een dubbele break naar 3-0 #-o
Ad Wim Wrote:Ik denk dat veel mensen nog een te hoge dunk hebben van Monfils. Die kan wel eens erg tegen gaan vallen.
Waarom staat Hewitt al zolang op 2-1? en breakpoint?

Blessure vik?

Edit...tis gewoon zo'n lage game :eeeek:
Haha, Kiefer krijgt een strafpunt omdat ie z'n lul laat zien aan een lijnrechter.
Hij pakt toch de game en staat 5-0 voor.
Ad Wim Wrote:Haha, Kiefer krijgt een strafpunt omdat ie z'n lul laat zien aan een lijnrechter.

:eeeek: :eeeek: :eeeek:

Das nog eens iets anders als de box op de knieen!
Klote, Seppi wordt weer gebroken. Breakt ie 'm terug, verliest meteen weer zijn service. 5-3 achter nu. Icon_evil FORZA!

Sluiter wel 4-2 voor in de derde.
Seppi had ik ook echt niet verwacht.
Hmmm, Hewitt sleept hem eruit maar het is maar nipt zeg.
De jongelingen Murray, Monfils en Seppi weten het niet waar te maken tegen niet al te moeilijke tegenstanders. Vreemd...
Sluiter break voor in de vierde. Mooi! Toch 2 uit 2 Nederlanders door dan vandaag.
Gonzo lijkt er ook af te gaan!
Sluiter is klaar, nu Andreev de volgende ronde, dat wordt andere koek.
Dat zou fantastisch zijn!

SLuiter wint inmiddels, klasse jongen. Elke winstpartij is meegenomen. Andreev zal echter wel lastig worden.
Gonzo breakt wel weer terug.

Die Thai had trouwens rond half 8 een MP tegen kiefer, zag ik toevallig op tv, kom ik op t werk heeft ie nog verloren. Vaag!
Hewitt nog Mps tegen gehad? wat is t toch een vechter he.
Bogolomov geeft het een beetje weg. Stond 2-0 voor met een kans op een dubbele break. Is dat trouwens niet dat irritante kloteventje waar Verkerk een keer in de US Open tegen moest, toen dat mannetje moest opgeven?
Ad Wim Wrote:Haha, Kiefer krijgt een strafpunt omdat ie z'n lul laat zien aan een lijnrechter.
Hij pakt toch de game en staat 5-0 voor.
:eeeek: :eeeek: :eeeek: echt?
Ad Wim Wrote:Is dat trouwens niet dat irritante kloteventje waar Verkerk een keer in de US Open tegen moest, toen dat mannetje moest opgeven?
Yep
Hij zal vast niet t hele zaakje laten zien als je 4-0 voorstaat in de 5e zet nadat je mp tegen had in de 3e set. zou een rare actie zijn.
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, Kiefer krijgt een strafpunt omdat ie z'n lul laat zien aan een lijnrechter.
Hij pakt toch de game en staat 5-0 voor.
:eeeek: :eeeek: :eeeek: echt?
Nou ja, hij kreeg een strafpunt en toen kwam de discussie. De scheids kreeg van de lijnrechter te horen dat hij een obsceen gebaar naar haar maakte. Toen kwam helemaal de hoofdscheidsrechter erbij en kwam er een lang onderonsje. En Kiefer maar roepen dat ie alleen maar zijn broek goed deed. Je zag een paar keer een herhaling, maar het was niet echt duidelijk te zien, want je zag het van achteren. Maar de commentator zei dat we dit moment nog vaak terug zouden zien.
centre court Wrote:Hij zal vast niet t hele zaakje laten zien als je 4-0 voorstaat in de 5e zet nadat je mp tegen had in de 3e set. zou een rare actie zijn.
Het was ook stom, want hij verloor daarna zomaar 2 games. Maar hij had haar al een tijdje tegen en hij was uberhaupt vreselijk getergd en gefrustreerd. Hij is ook een vechter trouwens.
Die Haas is trouwens wel echt goed bezig, misschien zelfs wel op de weg terug. Hij stond toch ooit 2e? Het zat er op zich in dat ie Gasquet zou verslaan, maar het blijft sterk, zeker in straight. Het is jammer voor hem dat ie al vrij snel tegen Roger moet, maar anders had ie misschien echt ver kunnen komen deze twee weken. Maar misschien zorgt ie nu wel voor dé stunt...
Hij verloor een klein setje tussendoor maar voor de rest heel sterk gespeeld idd!!

4R voor zijn prijs is redelijk toch denk ik..
Shit, Gonzalez wint de vierde. Die moet echt even verliezen.

Hingis lekker bezig trouwens, 3-0 voor tegen Zvonareva.

6-1 4-1! En Zvonareva stond toch nog in de finale van Auckland...
Moeten Scud en grosjean nog de baan op :eeeek: !?!?
centre court Wrote:Hewitt nog Mps tegen gehad? wat is t toch een vechter he.
Geen mp's tegen, maar VIk heeft het wel echt weggegeven; een break voor in de vierde, 3-1 voor in de tiebreak. En het zag er weer echt niet uit bij Lleyton. Alleen mar ballen terug brengen en als hij dan een keer aanviel, ging het helemaal mis.
MP Bogolomov!

Edit: Hij wint! Mooi! Toch een grote klap voor een van mijn grootste concurrenten in mijn subleague. Nu Grosjean er nog uit en het gaat prima.
Ad Wim Wrote:MP Bogolomov!

en winnnen
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44