FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Mooi om te zien, dit krijg je dus als je Federer niet neemt.
Hopelijk overkomt Del Potro morgen hetzelfde lot. Haase is er ook gewoon toe in staat, uit het niets zo spelen.
Lorenzi mist SP. DIt wordt weer een Klaag Wim week waar je u tegen zegt
Goh Gulbis ook nog, perfecte eerste dag zo.
Pak die set eens Lorenzi.
Sjezus, verliest Mahut nu een set van fucking Lorenzi? Die moet wel even maximaal gebruik maken van exit Isner.
(25-06-2012, 08:08 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mooi om te zien, dit krijg je dus als je Federer niet neemt.
Hopelijk overkomt Del Potro morgen hetzelfde lot. Haase is er ook gewoon toe in staat, uit het niets zo spelen.

Wat krijg je als je Federer niet neemt?
Tuurlijk Lorenzi NID
Gaat Almagro hier nu werkelijk van Rochus verliezen?
(25-06-2012, 08:10 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(25-06-2012, 08:08 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mooi om te zien, dit krijg je dus als je Federer niet neemt.
Hopelijk overkomt Del Potro morgen hetzelfde lot. Haase is er ook gewoon toe in staat, uit het niets zo spelen.

Wat krijg je als je Federer niet neemt?

Mensen die riskante alternatieven nemen en flink bedrogen uitkomen.
(25-06-2012, 08:10 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(25-06-2012, 08:08 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Mooi om te zien, dit krijg je dus als je Federer niet neemt.
Hopelijk overkomt Del Potro morgen hetzelfde lot. Haase is er ook gewoon toe in staat, uit het niets zo spelen.

Wat krijg je als je Federer niet neemt?
Dat vraag ik me voorlopig ook nog even af Wink
(25-06-2012, 08:10 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Gaat Almagro hier nu werkelijk van Rochus verliezen?

Dat is toch niet zo gek?
Geef maar op Mahut, ouwe!
Heb je Mahut niet?!
(25-06-2012, 08:14 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Heb je Mahut niet?!

Nee, ouwe prutser. Kansloos tegen graskoning Falla! En voor 45 punten kon ik wel andere gasten vinden. Becker, Zemlja, alle qualies etc.
(25-06-2012, 08:16 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(25-06-2012, 08:14 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Heb je Mahut niet?!

Nee, ouwe prutser. Kansloos tegen graskoning Falla! En voor 45 punten kon ik wel andere gasten vinden. Becker, Zemlja, alle qualies etc.

Verdasco, Muller...

Ik vind het echt een misser in een groot team als het jouwe. Met Federer en Nadal kun je er nog over twijfelen.

Maar dan moet ie dit iig wel even winnen natuurlijk. Allez!
Jammer dat Isner eruit ligt. Voor de rest heb ik een goede eerste dag, maar dit verknalt het toch wel een klein beetje hoor
(25-06-2012, 08:21 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(25-06-2012, 08:16 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(25-06-2012, 08:14 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Heb je Mahut niet?!

Nee, ouwe prutser. Kansloos tegen graskoning Falla! En voor 45 punten kon ik wel andere gasten vinden. Becker, Zemlja, alle qualies etc.

Verdasco, Muller...

Ik vind het echt een misser in een groot team als het jouwe. Met Federer en Nadal kun je er nog over twijfelen.

Maar dan moet ie dit iig wel even winnen natuurlijk. Allez!

Verdasco voor 180 is toch prima? Wel weer typisch dat je Muller noemt, de enige speler uit m'n team die eruit is vandaag. Van de 12 die in actie zijn gekomen!

Kom eens op Bolelli!
Ik vind Muller een slechte keuze, ook al had ie gewonnen. Doet het er niet toe hoeveel er door zijn.
Verdasco vind ik nog slechter, die kan er nu zo uit tegen Zemlja, maar heel goed tegen Malisse.
En nog waarschijnlijker is dat hij die 2 potten wint...
Dat vind jij, ik niet. Duidelijke underdog tegen Malisse imo.
Het is vooral weer typisch dat je Muller juist nu een slechte keuze noemt. En Verdasco...tsja dan kan iedereen er zo uit tegen elke willekeurige speler, dat zie je ook wel aan Isner en Berdych. Ik heb Nando voor 180 opgeschreven, mocht ie evt van Malisse verliezen dan kan ik daar trouwens prima mee leven. Ook een troef. En Zemlja helemaal trouwens, kan me dus niet veel gebeuren in dat gedeelte. Alleen Simon mag 't daar niet opharken.

Break die ouwe eens Lorenzi!

Tot hoelaat spelen ze door?
Tja, ik heb nu pas een beetje tijd om naar de teams te kijken. Als er iemand altijd vooraf alles beredeneert, ben ik het volgens mij. Dus waar dat 'weer typisch' op slaat...
En voor de rest vind ik dat je geen slechte keuzes hebt gemaakt, bijna allemaal gasten die ik ook had gehad zonder Federer. Dus daarom pak ik deze twee eruit.

Ik vind het een erg verrassend en imo slechte keuze. Hij kan niet zoveel op gras en van heel veel verliezen.
En dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Als ie 45 of 90 punten haalt, is het een erg slechte keuze, ook al heb je de tegenstander.
Dan had je dat geld veel beter elders kunnen investeren.
(25-06-2012, 08:38 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Tja, ik heb nu pas een beetje tijd om naar de teams te kijken. Als er iemand altijd vooraf alles beredeneert, ben ik het volgens mij. Dus waar dat 'weer typisch' op slaat...
En voor de rest vind ik dat je geen slechte keuzes hebt gemaakt, bijna allemaal gasten die ik ook had gehad zonder Federer. Dus daarom pak ik deze twee eruit.

Ik vind het een erg verrassend en imo slechte keuze. Hij kan niet zoveel op gras en van heel veel verliezen.
En dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Als ie 45 of 90 punten haalt, is het een erg slechte keuze, ook al heb je de tegenstander.
Dan had je dat geld veel beter elders kunnen investeren.

Maar dan is bijv. een Zemlja toch een hele goed keuze geweest als ie 180 punten haalt(ipv Verdasco)? In dat geval halen ze samen 225 punten, dan heb ik liever dat Zemlja de 180 punten ophaalt dan Verdasco. Zemlja immers niet gekozen verder.
Dat klopt, Zemlja is dan een topkeus (al vind ik het op voorhand al een goede keus).
Maar in dit geval, gezien de grascapaciteiten en vorm van Verdasco, had ik die 1800 euro elders in geïnvesteerd (bijv Mahut, Paire, Dimitrov, etc.).
Dan had Zemlja nog steeds 180 punten kunnen halen (of Malisse die daar de favoriet voor is), maar ligt je max een stuk hoger.

Kom op Mahut, deze set moet je pakken!
Lekkkker Lorenzi!!
Godverdetyfus man, wat een aanfluiting. Eerst Murray verslaan, en nu dit?!
Klasse Lorenzi, easy.
Nu afmaken in 4!
Mooi Lorenzi, NID.
(25-06-2012, 09:01 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Godverdetyfus man, wat een aanfluiting. Eerst Murray verslaan, en nu dit?!

heerlijk dit. Ad is nog niemand kwijt, heeft even tegenslag en dan gaat ie weer helemaal los
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49