FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
(26-06-2012, 11:33 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 11:28 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 11:24 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 11:19 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Wordt CC nu al gespaard? Worden maar drie wedstrijden op gespeeld.

dat is altijd al zo, aangezien ze pas om 14 uur beginnen.

Altijd op gisteren en vorig jaar na?

jij snapt er niks van...laat maar

Whahaha wat een triest figuur...Geef gewoon je ongelijk toe ipv zeggen dat ik er niks van snap?
Werden er gisteren vier wedstrijden gespeeld of niet?
Gisteren werden er 3 wedstrijden op CC gespeeld, evenals vorig jaar (m.u.v. dag 2).
(26-06-2012, 11:35 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 11:33 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 11:28 AM)kooltje Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 11:24 AM)buurs Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 11:19 AM)kooltje Wrote: [ -> ]Wordt CC nu al gespaard? Worden maar drie wedstrijden op gespeeld.

dat is altijd al zo, aangezien ze pas om 14 uur beginnen.

Altijd op gisteren en vorig jaar na?

jij snapt er niks van...laat maar

Whahaha wat een triest figuur...Geef gewoon je ongelijk toe ipv zeggen dat ik er niks van snap?
Werden er gisteren vier wedstrijden gespeeld of niet?

er zijn een aantal partijen nog niet ingepland.

op het moment dat het snel gaat op cc, komt daar een extra partij.
als het vandaag snel gaat, zal ivanovic waarschijnlijk als 4e partij worden gepland.

als jij geen kennis van zaken hebt, bemoei jij je er dan eens een keer niet mee.
Bizar dat mensen die hier al jaren komen niet weten dat er op CC en C1 altijd maar 3 partijen ingepland worden. Als er tijd over is wordt er nog een TBA wedstrijd op een van die banen gezet. Maar goed : dat Buurs, Ad en ik nou alles weten Wink
En vooral die laatste reactie van kooltje....

Waar is kooltje trouwens gebleven?

Hij moet zijn ongelijk nog even toegeven...whahahahahah
Ik dacht dat ik soms op m'n werk met kleine blagen te maken had maar het is hier bij vlagen net zo erg.

On topic: Heerlijk zo'n GS, zometeen starten we met 10 mannenpartijen. Tomic o.a. en een aantal qualies die door moeten naar R2.
Ok prima. Als je nou ook nog eens normaal reageert/uitlegt word je bijna volwassen Buurs.

Toen ik er 3 jaar geleden was werden er in mijn beleving toch echt gewoon vier partijen gepland ipv 3 + eventuele toevoeging. Maar zal dan ook niet zo geweest zijn.
(26-06-2012, 12:09 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Ok prima. Als je nou ook nog eens normaal reageert/uitlegt word je bijna volwassen Buurs.

Toen ik er 3 jaar geleden was werden er in mijn beleving toch echt gewoon vier partijen gepland ipv 3 + eventuele toevoeging. Maar zal dan ook niet zo geweest zijn.

Op de bijbanen wel, maar daar beginnen ze eerder.

als je 4 partijen plant vanaf 14 uur, kom je bij 2 uur per partij al op 22 uur uit. Herenpartijen duren vaak langer.
Welcome back Mardy!
Come on Jaziri, Baker en Ebden!
Come on Zopp, Baker, Ebden, Beck en Goffin!
En natuurlijk come on Levine en Goffin!

Hop, Levine al met de break. Helaas Tomic ook, maar die wint dit wel.
Ad gaat deze week zo hard de plank misslaan met zijn team... Tongue
Omdat?

Maar fijn dat je deze uitspraken doet, daar ging je bij RG ook flink op je plaat mee. Dus dat belooft goeds.
Je leest het al regelmatig in de media, maar deze partijen bevestigen het ook wel. Het is echt groen gravel dit jaar.
Je mist een groot aantal must picks die een stuk meer punten halen dan dat een halve finale plaats voor Federer je oplevert. Duurt alleen nog even voor we daar achter gaan komen.

Mijn uitspraken bij RG ging ik niet mee op mijn plaat. Wawrinka was meer dan rendabel en had bijna nog van Tsonga gewonnen, je had daar mazzel dat Goffin 205 punten voor je pakte zodat je me nipt voor bleef.
Hoe hebben ze die banen trager gekregen dan?

Btw top teampje cc!
de ondergrond is harder, zodat het de 2e week ook nog goed bespeelbaar is.
Dus hogere opstuit.
Het schiet dus minder door.

En zwaardere ballen.
(26-06-2012, 01:28 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Je mist een groot aantal must picks die een stuk meer punten halen dan dat een halve finale plaats voor Federer je oplevert. Duurt alleen nog even voor we daar achter gaan komen.

Mijn uitspraken bij RG ging ik niet mee op mijn plaat. Wawrinka was meer dan rendabel en had bijna nog van Tsonga gewonnen, je had daar mazzel dat Goffin 205 punten voor je pakte zodat je me nipt voor bleef.

Je begint steeds meer als buurs te klinken.
We zullen idd zien wat de beste keuze is. Om dat nu al te zeggen lijkt me uiterst voorbarig. Maar dat is ook al een overeenkomst met buurs.

Je zei toen dat ik missers had door Verdasco en Wawrinka niet te nemen. Tja...
Ik denk ook dat je met Federer mis gaat zitten, Ad. Ik snap je argumenten wel om voor Federer te kiezen maar uiteindelijk denk ik dat het een SF showdown tegen Djoko wordt waar hij gewoon 2/1 underdog is. En als hij die toch wint, is hij tegen Nadal nog zwaarder underdog.

Maar goed, het is een keuze die wel ballen toont. Als hij goed uitpakt (Fed def. Nadal) dan zet je een belangrijke stap.
Verdasco had ik zelf niet eens, ik had het alleen over Wawrinka. Die kostte 1505 en haalde 180 punten (en bijna 360 tegen Tsonga). Prima keus dus.

Ik ben wat voorbarig, maar ik vind het mooi dit nu al te zeggen om later mijn gelijk te halen. Jij zegt ook wel eens dat mensen niet de goede mensen in hun team hebben of mustpicks missen, dat laatste doe ik nu over jouw team.
Zul je zien dat Federer een keer niet gaat choken.
(26-06-2012, 01:35 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Ik denk ook dat je met Federer mis gaat zitten, Ad. Ik snap je argumenten wel om voor Federer te kiezen maar uiteindelijk denk ik dat het een SF showdown tegen Djoko wordt waar hij gewoon 2/1 underdog is. En als hij die toch wint, is hij tegen Nadal nog zwaarder underdog.

Maar goed, het is een keuze die wel ballen toont. Als hij goed uitpakt (Fed def. Nadal) dan zet je een belangrijke stap.

Nogmaals, het zou heel goed de verkeerde keuze kunnen zijn.
Maar als ik bij een SF exit een paar honderd punten verlies, vind ik het niet erg, want dat vind ik het waard om het risico op een flinke winst te nemen.
En ik zie het tegen Djokovic dus als 50-50. Hij heeft 1x ooit de finale gehaald op Wimbledon, het is veel minder een grasspeler dan Nadal en Federer.

Bovendien mis ik idd een hoop gasten, maar heb ik ook niet te lijden onder verliezen van Berdych en Isner bijv. Als dat zo doorgaat, verlies ik bij een SF exit van Federer zelfs niet eens van iedereen zonder Federer.
Ik heb Federer ook genomen vanwege de hoge max. Bovendien heeft hij een hoog minumum (720 punten), dat hij bijna zeker haalt. Een finale Federer def. Raonic, en ik sta weer 1e. Wink
(26-06-2012, 01:37 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Verdasco had ik zelf niet eens, ik had het alleen over Wawrinka. Die kostte 1505 en haalde 180 punten (en bijna 360 tegen Tsonga). Prima keus dus.

Ik ben wat voorbarig, maar ik vind het mooi dit nu al te zeggen om later mijn gelijk te halen. Jij zegt ook wel eens dat mensen niet de goede mensen in hun team hebben of mustpicks missen, dat laatste doe ik nu over jouw team.

Dan was het Simon die je een misser van mijn kant vond.

En prima dat je zulke uitspraken doet hoor, graag zelfs, maar ga het dan niet verdraaien als je er later naast zit.
Ik heb Federer niet genomen omdat hij de afgelopen 2 jaar de halve finales beide keren niet eens gehaald heeft. Geeft aan dat hij oud wordt en aan het aftakelen is.
Tomic heeft het erg lastig.

Ben er nog niet gerust op.
(26-06-2012, 01:44 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 01:37 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Verdasco had ik zelf niet eens, ik had het alleen over Wawrinka. Die kostte 1505 en haalde 180 punten (en bijna 360 tegen Tsonga). Prima keus dus.

Ik ben wat voorbarig, maar ik vind het mooi dit nu al te zeggen om later mijn gelijk te halen. Jij zegt ook wel eens dat mensen niet de goede mensen in hun team hebben of mustpicks missen, dat laatste doe ik nu over jouw team.

Dan was het Simon die je een misser van mijn kant vond.

En prima dat je zulke uitspraken doet hoor, graag zelfs, maar ga het dan niet verdraaien als je er later naast zit.

Nu ben jij aan het verdraaien. Ik heb toen gezegd, Simon staat 4-0 voor in de H2H op Tsonga, en daarom dacht ik dat Tsonga niet de kwartfinale zou halen. De winnaar van Simon - Wawrinka een grote kans had om ook van Tsonga te winnen (en dus goedkoop 360 punten te pakken).

Maar goed, succes deze week. We zullen zien hoe het gaat vallen.
ai, daar gaat Tomic al.
Hup Mahut, Baker, Levine en Zopp.

Goffin, werk die veelgekozen Tomic er even uit wil je?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49