FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ferrer was in 1e set heel zwak maar speelt nu stukken beter
(30-06-2012, 05:40 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Is Roddick goed? Gaat wel erg makkelijk...

Hij verraste Ferrer door agressief spel. Erg dwingend.
Nu gaat Ferrer tegengas geven. Kan leuk potje worden. BBC zendt m uit nu!
Ik heb ff een vraag. Heeft iemand van de week Fish-Ward gezien? Mijn oud-collega (de referee/linesman) ging hard op zijn snufferd nadat hij was geraakt door een van richting veranderde bal Idontgetit
Roddick wint de rally's op power! Dat is lang geleden! Go Andy!

Wat een genieten! Roddick Eusa_clapEusa_clap

En de rebreak! Pfff wat een super niveau! Of niet dan Stille?
Zeker weten. Die bal op adv ferrer en en op deuce waren magistraal. Dit is idd genieten! Go Andy !

Dit gaat trouwens een heerlijke avond worden. Hierna nog Murray-Baghdatis. Wordt heel laat
(30-06-2012, 05:20 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 05:18 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 05:14 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Meer dan Del Potro iig.

delpo heeft toch een veel betere service.

Tja. Je snapt nog weinig van grastennis.

Met continu dit soort uitspraken creeer je ook een situatie waarin mensen zich tegen je af gaan zetten. Dan moet je ook niet huilen dat iedereen zo tegen je is en je 't eigenlijk allemaal niet meer zo leuk vindt. Doet me sterk denken aan de reacties van Ajax-spelers etc na de wedstrijd in Nijmegen tegen NEC toen Twente kampioen werd in Breda. Toen zong de Goffert(overigens de andere 8 stadions die middag ook): Helemaal niets in Amsterdam!
Als je altijd een grote mond hebt(wij zijn de beste en meer van dat soort onnozele teksten) dan moet je ook stil zitten als je geschoren wordt.
Roddick weer vol met humor! Big Grin
Klasse Andy!

Toch ook knap van die Fish hoor. Loting van niets natuurlijk maar hij wint ze wel. Dit was eigenlijk de plek voor Tomic natuurlijk.
Cilic Hakkuh
(30-06-2012, 06:04 PM)centre court Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 05:20 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 05:18 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 05:14 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Meer dan Del Potro iig.

delpo heeft toch een veel betere service.

Tja. Je snapt nog weinig van grastennis.

Met continu dit soort uitspraken creeer je ook een situatie waarin mensen zich tegen je af gaan zetten. Dan moet je ook niet huilen dat iedereen zo tegen je is en je 't eigenlijk allemaal niet meer zo leuk vindt. Doet me sterk denken aan de reacties van Ajax-spelers etc na de wedstrijd in Nijmegen tegen NEC toen Twente kampioen werd in Breda. Toen zong de Goffert(overigens de andere 8 stadions die middag ook): Helemaal niets in Amsterdam!
Als je altijd een grote mond hebt(wij zijn de beste en meer van dat soort onnozele teksten) dan moet je ook stil zitten als je geschoren wordt.

Waarom je zo'n uitspraak erbij haalt om dit punt te maken, is me een compleet raadsel. Ik heb al heel Wimbledon een discussie met Buurs over de graskwaliteiten van Del Potro, en hij blijft maar die service erbij halen. Terwijl dit toernooi al meermaals is gebleken dat dat helemaal niet zo essentieel is.

Pot verwijt de ketel trouwens, moet je eens wat uitspraken van jezelf teruglezen. Daar druipt de arrogantie vanaf, en kom je dus ook zelden op terug. Dat je mij dan dit voor de voeten gooit, is op z'n minst opmerkelijk.

En ik creëer blijkbaar ook door goed te managen een situatie waardoor mensen zich tegen me af gaan zetten.
Volgens mij wordt er door anderen 10x zo veel gehuild, om jouw terminologie maar te gebruiken, over dat ik geluk heb, dan dat ik zeg dat ik die reacties triest vind.
Maar dat houd ik maar op slechte verliezers, frustraties en nijd. Het zijn ook altijd dezelfden, dus typisch.

En waarom je Ajax erbij haalt, is me nog een groter raadsel. Die vergelijking gaat totaal mank.
Blijkbaar zit het erg diep.
Do it Andy !
(30-06-2012, 05:57 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Roddick wint de rally's op power! Dat is lang geleden! Go Andy!

Wat een genieten! Roddick Eusa_clapEusa_clap

En de rebreak! Pfff wat een super niveau! Of niet dan Stille?

Ik kijk nu een paar games en vind het maar weer matig.
Blijkbaar is z'n niveau flink gezakt.
Kut!!
En verliest de set met weer een dramabal. Klote.
(30-06-2012, 06:35 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 05:57 PM)Haggie Wrote: [ -> ]Roddick wint de rally's op power! Dat is lang geleden! Go Andy!

Wat een genieten! Roddick Eusa_clapEusa_clap

En de rebreak! Pfff wat een super niveau! Of niet dan Stille?

Ik kijk nu een paar games en vind het maar weer matig.
Blijkbaar is z'n niveau flink gezakt.

Ja idd, de winners zijn verdwenen!
Sjonge jonge zeg, wat zonde! Dit had toch echt 2-0 in sets kunnen zijn. Kut TB's al het hele toernooi grrr
(30-06-2012, 06:38 PM)Stille Wrote: [ -> ]Sjonge jonge zeg, wat zonde! Dit had toch echt 2-0 in sets kunnen zijn. Kut TB's al het hele toernooi grrr

2sp's gehad. Wel op serve Ferrer. Niet echt mogelijkheid.
Dit gaat niet goed. Roddicks niveau is ook nog steeds niet best.
Cruciale momenten nu bij Cilic en Andy! Come on guys!
(30-06-2012, 03:19 PM)andre Wrote: [ -> ]
(29-06-2012, 10:43 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik zie dit nu pas en dit had ik idd niet achter jou gezocht.
Ik had gedacht dat jij een goede verliezer was, itt een hoop anderen hier.

Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk. Sinds ik bovenaan sta, heb ik ongeveer alles wel naar m'n hoofd gekregen. Ik sta er alleen maar door mazzel, klaag alleen maar, speel laf, etc. etc.

Ik heb een geweldige tennisavond/-dag gehad, maar beleef er totaal geen lol aan zo, als ik me constant moet verdedigen of de hele tijd van die treurige frustratie- en nijdposts voor m'n kiezen krijg (en dan heb ik het uiteraard niet alleen over jou).
Inderdaad, trek het je niet teveel aan. Je staat gewoon terecht bovenaan, omdat je de beste keuzes gemaakt hebt. Misschien dat het iets meer mee gezeten heeft dan tegen, maar dat is ook onderdeel van het spel. En misschien valt een straks weer een pot verkeerd, dat zal ook nog wel een keer gebeuren.
Ik was gewoon benieuwd of mijn gevoel over dit toernooi klopte, het was niet bedoeld als nijdpost.
Ik heb nog een paar posten verder gelezen, maar eigenlijk heb ik al weer spijt van deze post.
Je beschuldigt anderen dat ze een slecht verliezer zijn, maar je kunt het net zo makkelijk omdraaien. Je gaat toch niet zeggen dat iemand anders er niets van snapt?
En je denkt dat anderen zich tegen je afzetten omdat je bovenaan staat, maar volgens mij komt dat vooral door jouw reacties. Toen Tampie, Atlanta of wie dan ook bovenaan stond waren er toch ook niet dat soort reacties?
(30-06-2012, 07:44 PM)andre Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 03:19 PM)andre Wrote: [ -> ]
(29-06-2012, 10:43 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik zie dit nu pas en dit had ik idd niet achter jou gezocht.
Ik had gedacht dat jij een goede verliezer was, itt een hoop anderen hier.

Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk. Sinds ik bovenaan sta, heb ik ongeveer alles wel naar m'n hoofd gekregen. Ik sta er alleen maar door mazzel, klaag alleen maar, speel laf, etc. etc.

Ik heb een geweldige tennisavond/-dag gehad, maar beleef er totaal geen lol aan zo, als ik me constant moet verdedigen of de hele tijd van die treurige frustratie- en nijdposts voor m'n kiezen krijg (en dan heb ik het uiteraard niet alleen over jou).
Inderdaad, trek het je niet teveel aan. Je staat gewoon terecht bovenaan, omdat je de beste keuzes gemaakt hebt. Misschien dat het iets meer mee gezeten heeft dan tegen, maar dat is ook onderdeel van het spel. En misschien valt een straks weer een pot verkeerd, dat zal ook nog wel een keer gebeuren.
Ik was gewoon benieuwd of mijn gevoel over dit toernooi klopte, het was niet bedoeld als nijdpost.
Ik heb nog een paar posten verder gelezen, maar eigenlijk heb ik al weer spijt van deze post.
Je beschuldigt anderen dat ze een slecht verliezer zijn, maar je kunt het net zo makkelijk omdraaien. Je gaat toch niet zeggen dat iemand anders er niets van snapt?
En je denkt dat anderen zich tegen je afzetten omdat je bovenaan staat, maar volgens mij komt dat vooral door jouw reacties. Toen Tampie, Atlanta of wie dan ook bovenaan stond waren er toch ook niet dat soort reacties?

Haha, wat een onzin is dit. Dus nu sta ik opeens niet meer terecht bovenaan?

Ik kan er ook weinig wijs uit worden. Als ik zeg dat iemand niet veel van grastennis snapt, gezien allerlei aparte uitspraken gedurende een discussie, staat dat gelijk aan dat anderen slechte verliezers zijn? Dat staat compleet los van elkaar imo.

En wederom lees je selectief. "Je snapt er weinig van" is bijzonder mild vergeleken met een hoop andere posts. Je richt je op uitspraken van mij en weerlegt, wederom, een hoop soortgelijke dingen.

De koploper krijgt traditioneel veel over zich heen, maar het is nu wel erg extreem. Ik kan me voorstellen dat ik af en toe wat ergernis oproep, maar dat maakt de slechte verliezers nog niet minder slechte verliezers.
4e set niet veel gemist zo te zien. Wel net nog even de TB bij Big Sam gekeken. En nu door die 5e set. Een overwinning hier levert meer punten op dan de 750 afgetrokken Nalbi punten

En voor zo : hup Marcos!
(30-06-2012, 07:52 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 07:44 PM)andre Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 03:19 PM)andre Wrote: [ -> ]
(29-06-2012, 10:43 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Ik zie dit nu pas en dit had ik idd niet achter jou gezocht.
Ik had gedacht dat jij een goede verliezer was, itt een hoop anderen hier.

Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk. Sinds ik bovenaan sta, heb ik ongeveer alles wel naar m'n hoofd gekregen. Ik sta er alleen maar door mazzel, klaag alleen maar, speel laf, etc. etc.

Ik heb een geweldige tennisavond/-dag gehad, maar beleef er totaal geen lol aan zo, als ik me constant moet verdedigen of de hele tijd van die treurige frustratie- en nijdposts voor m'n kiezen krijg (en dan heb ik het uiteraard niet alleen over jou).
Inderdaad, trek het je niet teveel aan. Je staat gewoon terecht bovenaan, omdat je de beste keuzes gemaakt hebt. Misschien dat het iets meer mee gezeten heeft dan tegen, maar dat is ook onderdeel van het spel. En misschien valt een straks weer een pot verkeerd, dat zal ook nog wel een keer gebeuren.
Ik was gewoon benieuwd of mijn gevoel over dit toernooi klopte, het was niet bedoeld als nijdpost.
Ik heb nog een paar posten verder gelezen, maar eigenlijk heb ik al weer spijt van deze post.
Je beschuldigt anderen dat ze een slecht verliezer zijn, maar je kunt het net zo makkelijk omdraaien. Je gaat toch niet zeggen dat iemand anders er niets van snapt?
En je denkt dat anderen zich tegen je afzetten omdat je bovenaan staat, maar volgens mij komt dat vooral door jouw reacties. Toen Tampie, Atlanta of wie dan ook bovenaan stond waren er toch ook niet dat soort reacties?

Haha, wat een onzin is dit. Dus nu sta ik opeens niet meer terecht bovenaan?

Ik kan er ook weinig wijs uit worden. Als ik zeg dat iemand niet veel van grastennis snapt, gezien allerlei aparte uitspraken gedurende een discussie, staat dat gelijk aan dat anderen slechte verliezers zijn? Dat staat compleet los van elkaar imo.

En wederom lees je selectief. "Je snapt er weinig van" is bijzonder mild vergeleken met een hoop andere posts. Je richt je op uitspraken van mij en weerlegt, wederom, een hoop soortgelijke dingen.

De koploper krijgt traditioneel veel over zich heen, maar het is nu wel erg extreem. Ik kan me voorstellen dat ik af en toe wat ergernis oproep, maar dat maakt de slechte verliezers nog niet minder slechte verliezers.
Volgens mij moet jij eens leren lezen.
Ik heb niet gezegd dat jij niet terecht bovenaan staat en ik ben daarin ook niet van mening veranderd.
Met de zin dat je het slecht verliezer zijn net zo goed kunt omdraaien, bedoelde ik dat je ook kunt zeggen dat jij een slecht winnaar bent. En dan is zo'n post dat jij zegt dat een ander er niets van snapt een voorbeeld.
En ik lees inderdaad selectief, maar als anderen niet-milde dingen zeggen, dan wil dat niet zeggen dat iets wat milder is normaal is?
En ik ben het er niet mee eens dat de koploper traditioneel veel over zich heen krijgt. Zoals ik zei gebeurde dat bij andere personen niet of nauwelijks. Alleen bij Buurs en bij jou gebeurt dat veel.
Naar mijn idee ben ik ook geen slecht verliezer. Ik heb nu één keer een post gemaakt met partijen waarin het tegen heeft gezeten, maar dat is al minder dan jij die al verschillende keren geroepen heeft dat Haas makkelijk 720 punten had kunnen halen.
Netbal nr 124 voor cilic pfff
Cilic serveert voor de wedstrijd en Sam breakt terug. Sam moet gewoon rustig blijven in de rally. Cilic slaat zoveel UE

Zelf niet forceren Sam
Klassieke choke van Cilic. Geen een 1e service en fouten door een dikke arm.
Cilic is wel degene die aanvalt, Querrey verdedigt voornamelijk.
Wordt dit de nieuwe Isner-Mahut?
Zoiets zal niet meer gebeuren

Maandag traditioneel weer een topdag op Wimbledon met alle 4e ronde partijen bij dames en heren. Mooie vrije dag voor genomen

15-30 gaat het nu gebeuren?

nee hoor weer 2 mishits van cilic
Cilic 26 return points tegenover 16 van Sam.
Cilic uberhaupt in elke stat beter.
nee hoor niet in het aantal teruggebrachte services Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49