FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Klasse Chardy, minitroef!
Kijk, die Federer gaan.

Die stille met z'n Troicki. Gewoon weer al zeggen dat ie eruit ligt, ongelooflijk.
En andre maar zeggen dat ie mij irritant vindt.
(25-06-2012, 05:30 PM)centre court Wrote: [ -> ]Stille met Troicki en Isner als troeven. Troicki zal deze wel in 5 winnen en Isner wint natuurlijk de 2e set TB en vervolgens in 4, Stilleweek!

En een uur later wint Troicki met 8-6 in de 5e set en wint Isner met 9-7 in de TB. Obv.
Pff, wat een kans voor Gulbis om de mb te pakken.

(25-06-2012, 10:49 AM)andre Wrote: [ -> ]Ik heb precies het team dat je van mij verwacht.

Dit was weer een van je fameuze grappen, neem ik aan?

Hop, toch de set voor Gulbis.
Leuk dat Gulbis weer eens wat laat zien maar dat wint Berdych gewoon in 4.
Nou, die is ook niet echt in vorm. En Gulbis kan heel af en toe dit niveau een paar sets lang volhouden.
Het is wel rete-irritant dat Stille zich alleen bij klachten laat zien. En hij mazzelt er hier lekker doorheen ja.

Hup Gulbis!
Haha, anders win je even 3x 6-1. Klasse koning!
Steeds vaker een koning tegen de kleintjes en steeds minder vaak een koning in de GS's.
Deze gaan we even bookmarken...
hahahahahahah stille-week !!!!! mensen keken me te straks raar aan in de file (doen ze wel vaker btw) Zat een of andere mongool uit zijn plaat te gaan toen Troicki het MP benutte! Er kwamen aardig wat emoties los zojuist. Eindelijk valt zo'n belangrijke partij eens goed en kwamen de frustraties er positief uit
gaat het dan een keer mee zitten?

Die Gulbis blijft toch een rare knakker zeg. Op grote podia kan ie zo veel meer dan bijv op baan 11 van Indian Wells
Hup X
Wat een redding van Berdych op dat bp tegen.
Hup Bolelli!
(25-06-2012, 06:12 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Pff, wat een kans voor Gulbis om de mb te pakken.

(25-06-2012, 10:49 AM)andre Wrote: [ -> ]Ik heb precies het team dat je van mij verwacht.

Dit was weer een van je fameuze grappen, neem ik aan?

Wat heeft dit met een grap te maken? Van mij mag je ook wel ophouden met elke opmerking van mij in de weegschaal te leggen en gewoon normaal gaan reageren.
Zo moeilijk is het toch niet? Normaliter ben jij juist van de kleine teams en vind je qualis en klein grut maar onzin op een GS. En zie nu...

Prima Bolelli, Malisse en Mahut.
Hop, lekker Gulbis!
Klasse Gulbis.
Klasse Falla
Dat is minder. Hup mentaal beest!
Falla doet het een weekje te laat, maar laat hem het maar afmaken.
Falla en Gulbis kregen beide in dezelfde minuut een bp(gulbis zelfs 2) op 4-3*. Gulbis sloeg een monsterreturn op een 2e service die Berdych met alle moeite terug kreeg, hier schrok Gulbis zo van dat ie zelf de bal in het net sloeg. Isner sloeg op BP tegen uiteraard een ace.
Maar op het 2e BP kreeg Falla een megakans. De hele hoek lag open voor de passing maar sloeg hem in het net. Hoe gaat deze Isner ooit breaken. Soms heeft ie van die dagen dat ie van achteruit wat winners slaat maar wat ie nu laat zien is echt bedroevend. Ik tel in deze set al zeker al 15 UE
En dan beide wel easy naar 5-4. Ze spelen beide wel heerlijk hoor. Laat er iig één breaken voor de wedstrijd nu dan.
Tsonga-Hewitt niet op CC
(25-06-2012, 07:44 PM)Stille Wrote: [ -> ]Maar op het 2e BP kreeg Falla een megakans. De hele hoek lag open voor de passing maar sloeg hem in het net. Hoe gaat deze Isner ooit breaken. Soms heeft ie van die dagen dat ie van achteruit wat winners slaat maar wat ie nu laat zien is echt bedroevend. Ik tel in deze set al zeker al 15 UE

Ik hoopte al dat Stille niet zou komen jammeren. Nu zeg ik 11-9 Isner.
Zie je wel dat Falla iets kan op gras.
CC dag. Kan een 11 uit 12 worden

Falla gaat kloten 0-30
2 mps Gulbis!
(25-06-2012, 07:46 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Zie je wel dat Falla iets kan op gras.

Wie heeft gezegd dat ie dat niet kan? Ik vind Falla namelijk een prima grasspeler. Benieuwd