FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Zit nu paar games van Djokovic te kijken maar ik vind hem behoorlijk slordig. Veel domme fouten. Dat mag ie vrijdag niet doen!

3-4 0-30
Haha, anders verlies je even 5 games in een GS-kwartfinale, dat zie je niet vaak. Zonde voor het toernooi dat Djoko-Federer niet de finale is. Met afstand de beste spelers de laatste rondes. Maar Murray mag nu laten zien dat ie ook een contender is.
Come on Andy!
pfffff, 6-1 6-2 6-2

Wat een show...
Wat een fouten van Djokovic. Die Mayer krijgt zijn zoveelste BP

En weer een ace

Maar toch winst met 9 games tegen. 360 punten erbij! Nu moeten de grote kappen gaan komen. Neem aan dat Djokovic-Federer de 1e HF gaat worden vrijdag
Hup David, hup Philip!
720 punten voor Federer, min of meer het minimum dat ik voor hem had staan. Ik ben ook tevreden met mijn keuze voor hem. Mijn alternatieven hadden weliswaar 45 punten meer gehaald, maar dit is het minimum voor Federer, en het kan nog veel meer worden. Dus ook achteraf een mooi aanvallende keus geweest.
Ook vergeleken met de concurrentie is het een goede keus geweest. Ik pak nu al flink wat punten op Andre en Tennistempel, al wat punten op CC, en verlies minimaal van Kuiper, Atlanta en Mist. Ik verlies nu dus alleen flink op buurs.
Maar kun je nagaan wat er gebeurt als Federer vrijdag en zondag wint...

Wat een wedstrijd wordt dat zeg, een van de belangrijkste van het jaar vermoedelijk. Kan tov het gros van de top 10 om 1280 punten gaan, en zelfs tov Stille en Scholten om het dubbele. Dat maak je in kleine weken nooit meer goed.
Ik zie het eigenlijk, net als voorafgaand aan het toernooi, als 55-45 voor Djokovic, voornamelijk door de H2H van het afgelopen jaar. Gek genoeg hebben ze nog nooit op gras tegen elkaar gespeeld, en aangezien dat Djokovic' minste ondergrond is en Federers beste, kan er best wat moois in het verschiet liggen.
Hopelijk wordt ie als tweede op CC geprogrammeerd, zodat het niet tijdens werktijd is.

Come on Roger!
Je verliest uiteindelijk toch helemaal niet veel op mij bij verlies federer?
270 punten. Relatief niet veel, maar ongeveer net zoveel als ik win op Andre en Tennistempel.
(04-07-2012, 04:21 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]720 punten voor Federer, min of meer het minimum dat ik voor hem had staan. Ik ben ook tevreden met mijn keuze voor hem. Mijn alternatieven hadden weliswaar 45 punten meer gehaald, maar dit is het minimum voor Federer, en het kan nog veel meer worden. Dus ook achteraf een mooi aanvallende keus geweest.
Ook vergeleken met de concurrentie is het een goede keus geweest. Ik pak nu al flink wat punten op Andre en Tennistempel, al wat punten op CC, en verlies minimaal van Kuiper, Atlanta en Mist. Ik verlies nu dus alleen flink op buurs.
Maar kun je nagaan wat er gebeurt als Federer vrijdag en zondag wint...

Wat een wedstrijd wordt dat zeg, een van de belangrijkste van het jaar vermoedelijk. Kan tov het gros van de top 10 om 1280 punten gaan, en zelfs tov Stille en Scholten om het dubbele. Dat maak je in kleine weken nooit meer goed.
Ik zie het eigenlijk, net als voorafgaand aan het toernooi, als 55-45 voor Djokovic, voornamelijk door de H2H van het afgelopen jaar. Gek genoeg hebben ze nog nooit op gras tegen elkaar gespeeld, en aangezien dat Djokovic' minste ondergrond is en Federers beste, kan er best wat moois in het verschiet liggen.
Hopelijk wordt ie als tweede op CC geprogrammeerd, zodat het niet tijdens werktijd is.

Come on Roger!

Gewoon vrij nemen, dan heb je nergens last van Smoking

Als Djo verliest is het een normale week. Wint Djokovic vrij en zon dan neem ik volgens mij de leiding over. Wat een verschil zeg. Ik ben nu Andre en CC voorbij maar bij winst van Federer gaat Kuiper mij weer voorbij.

Kan niet wachten tot vrijdag! Maar ik in een Ad jaar heb ik gewoon een heel slecht voorgevoel
Klasse Beest. Murray speelt zo dom, maar kan blijkbaar niet beter/anders.
Ik zal voor Roger zijn, maar kan de wedstrijd helaas niet volgen vrijdag. Ik gun hem van harte zijn 17e GS en 7e Wimbledon, en ook de kans om opnieuw de nummer 1 te worden, al is het maar voor 2 weken!

Vrijdag richting Fryslan voor een weekend zeilen. Helaas minder goede voorspellingen, maar ach.... Bier

Bij winst van het toernooi is Roger nummer 1 volgens http://live-tennis.eu/ ???

Ik zie al waarom ik fout zat, ik rekende steeds met een SF die Roger te verdedigen had hier, maar dat is een QF.

Roger for Nr. 1 bij toernooiwinst!! Eusa_clapEusa_clapEusa_clap
En hij heeft nog maar één week nodig om het record van totaal aantal weken op nummer één te verbreken, een van de weinige records die ie niet heeft.
Scholten is waarschijnlijk de grootste winnaar deze week.
Goh wat zal er veel met de hand in de broek worden gezeten als Federer het toernooi wint Blush
Ferrer en het uitmaken van een set blijft helaas een drama. Wat een makkelijke fouten hier zeg.
Idd, tweede set op rij. Al speelt Murray nu wel beter. Onbegrijpelijk dat ie niet constant aanvallend speelt.
Maar de game waarin Ferrer het uit moest serveren was het niet de verdienste van Murray. Ferrer slaat 3 relatief eenvoudige ballen achter elkaar fout. Nu in die set blijven!
Grrr, minibreak voor, SP gehad en set naar Murray. Dit is beroerd!
En weer speelt Murray een slechte TB. Dan verdien je het eigenlijk niet. In de helft van de slagen zit gewoon helemaal niks.
Ferrer speelde een slechte tweede helft, dat kan hem duur komen te staan.
Ik zit nu 5 minuten te kijken en het is gevaarlijk om je oordeel daarop te baseren, maar ik vind het een uitstekend niveau.
Wat nu? Loop ik even weg, is de partij niet meer bezig. Regen??
(04-07-2012, 08:03 PM)andre Wrote: [ -> ]Wat nu? Loop ik even weg, is de partij niet meer bezig. Regen??

Jep, maar ze zijn nu weer bezig. By far de mooiste pot tot nu toe op wimbledon!
Murray Hakkuh
(04-07-2012, 11:29 PM)Overdune Wrote: [ -> ]Murray Hakkuh

Finale Djokovic Murray en je doet weer helemaal mee!
Fed-Djoko om twee uur morgen, gevolgd door Murray. Klote.
Geweldige wedstrijd verwacht iedereen vandaag tussen Roger en Djoko. Voor FTM moet Djoko winnen maar het menselijk gevoel gunt Roger toch de zege. Zou toch erg mooi zijn mocht hij Wimbledon "gewoon" weer winnen,zeker in gedachten hebbende dat iedereen van de partij is/was.

Murray lijkt iedereen al in de finale te zien, maar kan hij de druk aan? Slaapt hij nog? Heeft hij het al drie rijen dik in de broek? Zit hij stiekem in een hoekje te huilen?

Dit wordt een mooie dag Smile
De belangrijkste dag ooit voor FTM. Ik heb ook slecht geslapen, al kwam dat meer door de benauwdheid Angry Ben vanmiddag niet op het forum dus lekker rustig voor jullie. Jullie zullen het dus met geklaag van Klaag Wim moeten doen.
Misschien zelfs de belangrijkste dag in jouw leven? Wink

Het ideale scenario voor mij zal zijn, dat Djoko in de finale verliest van Murray/Tsonga.

Ik denk echter dat Djoko/Federer de finale wint.
En ik vind Djoko zwaar favoriet vanmiddag: 70-30

Maar ja, helaas is het een gek toernooi.

Waar Federer er in de 3e ronde al had uit kunnen liggen, kan hij nu zomaar het toernooi winnen.
Het zal me niks verbazen...
(06-07-2012, 10:04 AM)buurs Wrote: [ -> ]Misschien zelfs de belangrijkste dag in jouw leven? Wink

Het ideale scenario voor mij zal zijn, dat Djoko in de finale verliest van Murray/Tsonga.

Ik denk echter dat Djoko/Federer de finale wint.
En ik vind Djoko zwaar favoriet vanmiddag: 70-30

Maar ja, helaas is het een gek toernooi.

Waar Federer er in de 3e ronde al had uit kunnen liggen, kan hij nu zomaar het toernooi winnen.
Het zal me niks verbazen...

Het is natuurlijk nooit verrassend als GOAT een toernooi wint!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49