FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Ferrer gewoon een klasse beter. Wint volgens mij elke rally langer dan 4 slagen. Potro redt zich alleen nog met z'n service.
Hup Mayer!

Ai, daar had Mayer de genadeklap kunnen geven.
delpo heeft zijn knie overstrekt?
Niet gaan kloten nou, Mayer.
Daar begint het geouwehoer weer met die irritante kut Gasquet!
Hij serveert echt alles op de lijn nu, frustrerend. Mayer wint nog steeds wel rally's.

Maar Gasquet speelt ook wel gewoon goed nu. Mooie pot.

(03-07-2012, 02:27 PM)buurs Wrote: [ -> ]delpo heeft zijn knie overstrekt?

Nee, volgens mij alleen uit voorzorg. Hij gleed een keer uit, maar vroeg niet eens een MTO aan. Alleen een tape eromheen, niks aan de hand verder.
Weer 0-30, kom op Flo!

Sjezus, wat een punten daar. Alleen maar winners.
Gasquet slaat volgens 100% 1e service de laatste games.

En weer een unreturnable op het 2e bp.
Spijtig, kansen zat. Maar het kan natuurlijk nog.

Ferrer mist 2 bps. Echt alleen de 1e service redt Potro momenteel, en daar slaat ie 75% van in, idioot hoog. Ferrer is op elk ander vlak dik de betere.
3e bp wel raak, prima. Eenzijdig potje.
Zie je nog kans voor Delpo om terug te komen?
Wat staat Ferrer geweldig te spelen. Kan een mooie wedstrijd worden tegen Murray morgen!
Net zoals voorafgaand, zou ik niet weten hoe. Veel beter kan hij niet serveren, fucking 75%, en hij is nog steeds kansloos. Ferrer is goed en domineert elke rally waarin Potro geen goede 1e slaat. En zelfs dan verdedigt hij zo goed dat Potro vanzelf een fout maakt.
Enige dat Potro zou kunnen doen, is alles of niets spelen en alles vol aannemen. Maar daar is z'n voetenwerk op gras niet goed genoeg voor. Dat probeert ie af en toe wel, maar dan gaat ie de fout in.
Enige waar ie op kan hopen, is dat Ferrer ineens dramatisch gaat spelen.
53 en 36 winners bij Mayer-Gasquet, zegt genoeg over de kwaliteit. Fantastische graspot.

15-40 voor Flo!

Ah, 1e tegen de netband en twijfelt of ie erover gaat, maar valt verkeerd...

Bam, tweede wel raak. Serveer het uit, gekke vriend!
Prima zaken kan ik u melden! Nu nog ff Tsonga voor LTM en het gaat er zeer goed uitzien. Belangrijk was dat Malisse, Gasquet en Del Potro uit moesten
Zo belangrijk waren Roddick en Jano...
En wat dacht je van Isner
(03-07-2012, 03:11 PM)buurs Wrote: [ -> ]Zo belangrijk waren Roddick en Jano...

Je bent niet blij met verlies Gasquet?

Klasse Flo, wat een pot. Pak nu ook Djoko maar dan.
Liedje net op SkyRadio van de Pointer Sisters (Fire) Ik had de tekst dus direct aangepast naar Mayer en me collega's snapten er natuurlijk geen bal van haha
Klasse David, je laat me nooit in de steek.
Potro dus ook achteraf een slechte keuze, mooi om daarin ook gelijk te te krijgen.

Al de kleine en halve jongens zijn eruit. Nu moet Federer het nog afmaken.
Op een aantal mensen in de top 10 pak ik zelfs al punten als Federer SF haalt, kun je nagaan als ie verder komt. Dus ik ben behoorlijk tevreden over Wimbledon als Federer morgen wint.
Teleurstellend van Gasquet, Del Potro en Baker, zeg. Ik gaf ze toch alledrie wel een kans.
Nou tot zover Wimbledon dan, haha. Na dag 3 zag het er zeer goed uit, maar het eindigt bij 1631 puntjes cry Ben benieuwd hoe ver ik weg ga zakken.
(03-07-2012, 03:44 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Klasse David, je laat me nooit in de steek.
Potro dus ook achteraf een slechte keuze, mooi om daarin ook gelijk te te krijgen.

Al de kleine en halve jongens zijn eruit. Nu moet Federer het nog afmaken.
Op een aantal mensen in de top 10 pak ik zelfs al punten als Federer SF haalt, kun je nagaan als ie verder komt. Dus ik ben behoorlijk tevreden over Wimbledon als Federer morgen wint.

En wat heeft het jou weer meegezeten....
Die Janowicz heeft het knap verziekt. De echt belangrijke wedstrijden vallen goed voor de klagers hier. Het helpt echt!
(26-06-2012, 01:28 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Je mist een groot aantal must picks die een stuk meer punten halen dan dat een halve finale plaats voor Federer je oplevert. Duurt alleen nog even voor we daar achter gaan komen.
Toch mooi dat ik hierin gelijk heb gekregen. Mijn alternatieven voor Ad's Federer (en Haas) hebben 1135 punten behaald.

(03-07-2012, 04:06 PM)centre court Wrote: [ -> ]Die Janowicz heeft het knap verziekt. De echt belangrijke wedstrijden vallen goed voor de klagers hier. Het helpt echt!
Haha, moedig ze nog harder aan Tongue
(03-07-2012, 04:22 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]
(26-06-2012, 01:28 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Je mist een groot aantal must picks die een stuk meer punten halen dan dat een halve finale plaats voor Federer je oplevert. Duurt alleen nog even voor we daar achter gaan komen.
Toch mooi dat ik hierin gelijk heb gekregen. Mijn alternatieven voor Ad's Federer (en Haas) hebben 1135 punten behaald.

Het is maar hoe je het interpreteert.
Youzhny maakt voornamelijk het verschil voor je en die vond ik verre van een must-pick.
Ter vergelijking, op een aantal andere teams zonder Federer win ik dus gewoon met een SF van Federer.

Maar jij hebt (min of meer) de juiste keuzes gemaakt voor een team zonder Federer, chapeau.
Youznhy moet eruit nu, wil ik de gouden plak nog pakken!
(03-07-2012, 03:44 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Al de kleine en halve jongens zijn eruit. Nu moet Federer het nog afmaken.
Mayer en Kohlschreiber zijn toppers?

Ik neem aan dat ze Azarenka-Paszek nu wel op Centre Court spelen?
Yep die gaan zo op CC spelen. Radwanska en Kirilenko gaan zo wer de baan op
Het kan dus wel : een wedstrijd van C1 naar CC plaatsen. Kiri-Radw wordt voortgezet op CC

Morgen
CC 1400 fed-you fer-mur
C1 1400 djo-may tso-kohl
(03-07-2012, 10:42 PM)Stille Wrote: [ -> ]Het kan dus wel : een wedstrijd van C1 naar CC plaatsen. Kiri-Radw wordt voortgezet op CC

Morgen
CC 1400 fed-you fer-mur
C1 1400 djo-may tso-kohl

Tja, deze gaan geen van allen erg spannend worden, zou je op voorhand zeggen. Dan zou ik Ferrer nog het meest in staat achten om te stunten. FTM/technisch zou Youzhny leuk zijn, maar ik hoop eigenlijk gewoon op toernooiwinst van Federer.
Bij winst kan Murray het interessant gaan maken voor mij, hij gaat de finale dan ook wel halen. Djoko is wat mij betreft NID voor de finale.
Ferrer-Murray moet ik nog zien. Het is dat Murray ook in goede vorm is, daarom is hij nog licht favoriet. Djokovic en Federer hebben geluk met hun tegenstanders, want als ze nu Ferrer/Murray/Tsonga zouden tegenkomen, dan zou het nog heel lastig worden. Een finale van een Grand Slam is natuurlijk heel wat anders, die kan alleen door een topper gewonnen worden.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49