FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
(30-06-2012, 09:16 PM)Stille Wrote: [ -> ]Zoiets zal niet meer gebeuren

Maandag traditioneel weer een topdag op Wimbledon met alle 4e ronde partijen bij dames en heren. Mooie vrije dag voor genomen
Dan moeten ze vandaag wel klaar zijn.
Ze spelen op Wimbledon toch nooit 2 partijen op 1 dag?
Wat een gevecht!! 15-15 in de 5e set :-)
Nu eens kijken of Cilic het zelf gaat halen. Net zoals alle servicegames deze set, behalve die ene op 6-5.

Sjezus, 2 fantastische punten van Querrey op 15-0 en 30-15.

Ongelooflijk, wat een punt!

Wow! Wat een overwinning zeg, dat kan wel eens career-breaking voor hem zijn.

Een na langste partij ooit op Wimbledon.
Jaaaaaaa Hakkuh
WTF, hoor net dat ze om twaalf uur moeten stoppen vanwege de overlast voor de buurt. Dat gaan ze dus niet redden.
Wat een aanfluiting....
Heeft ook met openbaar vervoer te maken. Wat een kul! Laat dan extra metro's van Southfield naar Earls Court rijden

Zo haggie komt ook effe gloryhunten Idontgetit
Tja, ik was in New York pas om 2 uur klaar, gingen nog genoeg metro's.
Typisch van Wimbledon en die conservatieve Engelsen.
Lekker dan, staat het 2-2 in sets straks, moeten ze twee dagen later verder spelen.
(30-06-2012, 10:16 PM)Stille Wrote: [ -> ]Heeft ook met openbaar vervoer te maken. Wat een kul! Laat dan extra metro's van Southfield naar Earls Court rijden

Zo haggie komt ook effe gloryhunten Idontgetit

jij zou ook niet terugkomen op het forum, totdat Nadal verloor.
Twaalf uur, dat duurt toch nog meer dan 2,5 uur?
Nee hoor dat was donderdag en toen was ik er niet. Na het goede nieuws van vrijdagmorgen ben ik weer vd partj

(30-06-2012, 10:20 PM)andre Wrote: [ -> ]Twaalf uur, dat duurt toch nog meer dan 2,5 uur?

00.00 CET

(30-06-2012, 10:20 PM)buurs Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 10:16 PM)Stille Wrote: [ -> ]Heeft ook met openbaar vervoer te maken. Wat een kul! Laat dan extra metro's van Southfield naar Earls Court rijden

Zo haggie komt ook effe gloryhunten Idontgetit

jij zou ook niet terugkomen op het forum, totdat Nadal verloor.

en omdat jij me op whattsapp smeekte dat ik terug moest komen
(30-06-2012, 10:21 PM)Stille Wrote: [ -> ]Nee hoor dat was donderdag en toen was ik er niet. Na het goede nieuws van vrijdagmorgen ben ik weer vd partj

(30-06-2012, 10:20 PM)andre Wrote: [ -> ]Twaalf uur, dat duurt toch nog meer dan 2,5 uur?

00.00 CET
CET, dat hebben ze daar. Wij hebben EET (of CEST).

Volgens worldtimeserver.com:
UTC/GMT = 20:28
CET = UTC+1
Als je dit weet, dan begin je toch gewoon een uur eerder per dag? Al is het maar een half uur.
Ik ben het niet aan het volgen, maar tot hoe laat spelen ze nu door?
Tot 12 uur local time of tot 11 uur?
Wat ik dus niet snap is dat het dak niet dicht ging na afloop van Ferrer-Roddick

Tot 11 uur local time en 12 uur onze tijd (cet = central european time)
Ze spelen door tot 11 PM local time.
Ok, maar onze tijd is niet central european time.
Wij hebben EET (east european time) = CEST (central european summer time)

Het zit Murray ook niet mee. Net in het jaar dat hij met de uitschakeling van Nadal kans heeft op de finale, treft hij het bepaald niet met de loting. Er zit geen één koekenbakker bij, of je zou Davydenko daar inmiddels bij moeten schalen.
Is dit serieus? Eerste ronde walk-over, Karlovic en Baghdatis zijn ver over hun top en presteren de laatste tijd niks meer, Cilic is nu moe en dan niet-grasspelers Ferrer of Potro. Lijkt me vrij eenvoudig voor een GS.
The Netherlands

wwp.greenwichmeantime.com/.../the-netherlands/ - Vertaal deze pagina

The Netherlands is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hours ahead of Greenwich Mean Time ...

What time zone is CET: Central European Time in
CET: Central European Time is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hours ahead of Greenwich Mean Time (GMT+1).

Confused

Lekker Marcos!
(30-06-2012, 10:57 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Is dit serieus? Eerste ronde walk-over, Karlovic en Baghdatis zijn ver over hun top en presteren de laatste tijd niks meer, Cilic is nu moe en dan niet-grasspelers Ferrer of Potro. Lijkt me vrij eenvoudig voor een GS.
Natuurlijk is dit serieus.
Goed, Davydenko is een makkie. Karlovic op gras kan verrassen, Baghdatis kan erg pieken en dan heel goed spelen, Cilic heeft zijn vorm helemaal terug is een prima grasspeler en is maandag weer uitgerust (in ieder geval niet minder dan evt. Murray zelf), Potro/Ferrer zijn allrounders.
Of vind je het rijtje Ramos-Fognini-Benneteau-Malisse-Istomin/Youzhny
of Ferrero-Harrison-Stepanek-Troicki-Gasquet lastiger?

(30-06-2012, 10:57 PM)Stille Wrote: [ -> ]The Netherlands

wwp.greenwichmeantime.com/.../the-netherlands/ - Vertaal deze pagina

The Netherlands is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hours ahead of Greenwich Mean Time ...

What time zone is CET: Central European Time in
CET: Central European Time is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hours ahead of Greenwich Mean Time (GMT+1).

Confused
Precies Stille. Op dezelfde website zie dat de GMT momenteel 21:11 is, CET=GMT+1 dus is nu 22:11. En dat is niet de tijd die wij nu hebben, dus hebben we geen CET.
Het probleem is dus dat Nederland in de Central European Time Zone is, maar de Central European Time Zone momenteel niet de Central European Time gebruikt ("After the Summer months the time in The Netherlands is shifted back by 1 hour to Central European Time (CET)")
Die Murray, wat een antiheld is het toch ook. Daar kun je toch niet voor juichen als Brit?
(30-06-2012, 11:08 PM)andre Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 10:57 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Is dit serieus? Eerste ronde walk-over, Karlovic en Baghdatis zijn ver over hun top en presteren de laatste tijd niks meer, Cilic is nu moe en dan niet-grasspelers Ferrer of Potro. Lijkt me vrij eenvoudig voor een GS.
Natuurlijk is dit serieus.
Goed, Davydenko is een makkie. Karlovic op gras kan verrassen, Baghdatis kan erg pieken en dan heel goed spelen, Cilic heeft zijn vorm helemaal terug is een prima grasspeler en is maandag weer uitgerust (in ieder geval niet minder dan evt. Murray zelf), Potro/Ferrer zijn allrounders.
Of vind je het rijtje Ramos-Fognini-Benneteau-Malisse-Istomin/Youzhny
of Ferrero-Harrison-Stepanek-Troicki-Gasquet lastiger?

De rest heeft het ook makkelijk, maar daar hebben we het nu niet over. Bovendien is Murray al flink een klasse minder dan de andere toppers, dan heb je al snel een moeilijkere loting.

Karlovic kan niet meer verrassen op gras, Baghdatis verliest van Darcis en Rosol en Potro/Ferrer zijn al mindere spelers en al helemaal op deze ondergrond. Dan heb ik liever die twee dan Tsonga of Berdych. Cilic is een gevaarlijke klant, maar ook daar vind ik Murray nog 70-30 favoriet tegen.

Dit is nou eenmaal het voordeel van een high seed. De paar dark horses die hier waren in de eerste rondes (Haas, Malisse, Roddick, etc.), en die evt voor een upset zouden kunnen zorgen op voorhand, vermijdt ie.

Sjezus, wat verkloot Baghdatis het hier voor zichzelf zeg. Wat een kansen. Als je weer eens een mooie overwinning wilt behalen, Marcos...
(30-06-2012, 11:08 PM)andre Wrote: [ -> ]
(30-06-2012, 10:57 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Is dit serieus? Eerste ronde walk-over, Karlovic en Baghdatis zijn ver over hun top en presteren de laatste tijd niks meer, Cilic is nu moe en dan niet-grasspelers Ferrer of Potro. Lijkt me vrij eenvoudig voor een GS.
Natuurlijk is dit serieus.
Goed, Davydenko is een makkie. Karlovic op gras kan verrassen, Baghdatis kan erg pieken en dan heel goed spelen, Cilic heeft zijn vorm helemaal terug is een prima grasspeler en is maandag weer uitgerust (in ieder geval niet minder dan evt. Murray zelf), Potro/Ferrer zijn allrounders.
Of vind je het rijtje Ramos-Fognini-Benneteau-Malisse-Istomin/Youzhny
of Ferrero-Harrison-Stepanek-Troicki-Gasquet lastiger?

(30-06-2012, 10:57 PM)Stille Wrote: [ -> ]The Netherlands

wwp.greenwichmeantime.com/.../the-netherlands/ - Vertaal deze pagina

The Netherlands is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hours ahead of Greenwich Mean Time ...

What time zone is CET: Central European Time in
CET: Central European Time is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hours ahead of Greenwich Mean Time (GMT+1).

Confused
Precies Stille. Op dezelfde website zie dat de GMT momenteel 21:11 is, CET=GMT+1 dus is nu 22:11. En dat is niet de tijd die wij nu hebben, dus hebben we geen CET.
Het probleem is dus dat Nederland in de Central European Time Zone is, maar de Central European Time Zone momenteel niet de Central European Time gebruikt ("After the Summer months the time in The Netherlands is shifted back by 1 hour to Central European Time (CET)")

Dan maakt iedereen de fout. Ik zie overal op websites altijd CET staan. Maakt verder ook niet zoveel uit. Het is gewoon kut dat ze straks stoppen
O mijn god, wat heb ik toch een hekel aan die gast. Echt, met afstand de grootste van alle spelers.
Zo Ad staat nu 2e in de stand. BUURSJAAR !!!!!!! En die Buurs maar het hele jaar klagen dat alles tegen zit cry

Smile
Met Del Potro heeft hij ook nog een mooi ijzer in de strijd. Die kan nog wel eens heel ver gaan raken
Nog vijf minuten, dat redden ze niet.
Of maken ze een uitzondering omdat het Murray is?
Wel dus, maar inderdaad een schande, het had zondermeer invloed op de partij.
Als Murray nu gewoon de hele wedstrijd zo speelt, was dit probleem er niet geweest.
Hij speelde een soort alles of niets-spelletje om snel klaar te zijn, dat houd je geen hele partij vol.
Maar gelijk had hij, want het was anders mentaal wel heel zwaar geworden.
Ja, gelukkig wordt ie niet de dupe van die achterlijke regels. Dat zou wat zijn, dat hun eigen conservatisme hun publieksfavoriet de nek omdraait.
Ben benieuwd wat Cilic tegen hem kan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49