FTM Forum

Full Version: Wimbledon 2012
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Sjezus, die Berdych werkt ze even weg zeg.
En weg zijn de 2 mp's
(25-06-2012, 07:48 PM)Stille Wrote: [ -> ]
(25-06-2012, 07:46 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Zie je wel dat Falla iets kan op gras.

Wie heeft gezegd dat ie dat niet kan? Ik vind Falla namelijk een prima grasspeler. Benieuwd

CC oa, vorige week.
Wat een kansen voor Isner maar hij maakt ze niet
Wtf...
Mist Gulbis nou 3 Mp?
Er klopt maar weinig van Berdych' voetenwerk.
En de hold voor Falla. Balen zeg
Gulbis slaat op 't 3e MP een bal 3 mm uit. Hawkeye moest er aan te pas komen.
Leve Sport1 trouwens, op zo'n moment. Alleen wel jammer dat het geluid op die baan van Isner het niet doet.
Isner serveert niet zo hard en 15-30
MP Falla! Geen ace dan!
Er is echt iets met John. Serveert echt zacht en MP Falla
Hoppa!
Nou het is dus geen stille-week. Wat een domper. Er was duidelijks iets aan het einde van de wedstrijd
haha Isner wild in het hek. Dat is één. Nu Gulbis nog.
(25-06-2012, 07:54 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Leve Sport1 trouwens, op zo'n moment. Alleen wel jammer dat het geluid op die baan van Isner het niet doet.

Moet je het geluid aan zetten, nergens last van

Zie nu pas dat bijna niemand in de top Isner heeft. Man man man wat een kutzooi!
Blij dat Isner nog even mijn gelijk van vorige week haalt.
Al is Isner op een gras voor dit geld in deze vorm gewoon een slechte keus.
Nu Gulbis nog even voor een prima 1e dag.
(25-06-2012, 11:50 AM)rhubarb Wrote: [ -> ]Achteraf had ik misschien beter Isner kunnen nemen ipv Del Potro, ik gok dit jaar op een stunt van Mahut die lekker in vorm is de laatste tijd. Delpo kan best wel wat op gras, maar is wel onzeker...

Haha isner
Haha geniaal dit van Falla, wat een spanning de laatste games. Mooie opsteker dit.
Sjezus, wat slecht vanaf 30-30. Dan maar weer in de TB.

Kom eens op Bolelli en Mahut!

Wat een slechte TB man tot nu toe, hup!

Dat is beter!
Gulbis moet 't wel de komende paar punten doen. Als ie deze TB verliest is het fysiek en mentaal gedaan met 'm.
Ook dat weet ik niet zo zeker. Hij heeft het toch ook 3 sets volgehouden? En Berdych is ook niet topfit.
5-4** Gulbis! 1 pakken dan! Geen aces please!
Nu dan!
6-4!!!
haha die berdych
Bam! Lekker hoor.
haha die Gulbis won op challengers geen pot meer(ik had 'm wekelijks met CTM) en nu tikt ie Berdych er in 3 af met top spel. Wat een rare kerel, zo veel talent!
Maar 1x in de top in de top 22. Das is dan wel jammer