FTM Forum

Full Version: (OT) Weekend
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Zo nog een half uurtje 'klokstaren' en ik heb weer weekend 8-[
HT-Moker Wrote:Zo nog een half uurtje 'klokstaren' en ik heb weer weekend 8-[

Precies hetzelfde hier!! Echt totaal geen zin meer, al vanaf 2 uur! Bijna weekend... bijna zuipen... bijnaaaa

Vanavond zuipen, morgen André 1 jaar later!
Het mooiste van alles is dat ik de komende 5 maanden elke week op donderdag om 17.00 weekend heb \Big Grin/
hm ik heb idd ook alweer weekend.. heerlijk dat dat bijna geen verschil maakt met doordeweeks behalve dat er wat minder wordt gebierd :8:
harry_bierdop Wrote:
HT-Moker Wrote:Zo nog een half uurtje 'klokstaren' en ik heb weer weekend 8-[

Precies hetzelfde hier!! Echt totaal geen zin meer, al vanaf 2 uur! Bijna weekend... bijna zuipen... bijnaaaa

Vanavond zuipen, morgen André 1 jaar later!

Ik had in jou echt geen Strauss-fan verwacht... :razz:
HT-Moker Wrote:Het mooiste van alles is dat ik de komende 5 maanden elke week op donderdag om 17.00 weekend heb \Big Grin/

Als je maar niet net als al je vriendjes gaat lopen vervelen op koopavond in de Spuistraat... :razz:
[Image: eusa_whistle.gif]
EJR Wrote:
HT-Moker Wrote:Het mooiste van alles is dat ik de komende 5 maanden elke week op donderdag om 17.00 weekend heb \Big Grin/

Als je maar niet net als al je vriendjes gaat lopen vervelen op koopavond in de Spuistraat... :razz:

Bij jullie ook al :wink:
harry_bierdop Wrote:
EJR Wrote:
HT-Moker Wrote:Het mooiste van alles is dat ik de komende 5 maanden elke week op donderdag om 17.00 weekend heb \Big Grin/

Als je maar niet net als al je vriendjes gaat lopen vervelen op koopavond in de Spuistraat... :razz:

Bij jullie ook al :wink:

Idd en als je dan met je vriendin langloopt op koopavond, je door 40 van die glazige oogjes wordt aangestaard Icon_evil
Bocaloca Wrote:Idd en als je dan met je vriendin langloopt op koopavond, je door 40 van die glazige oogjes wordt aangestaard Icon_evil

Als ik op skis door den Haag zou gaan sjezen, zou 'k niets anders verwachten
Ik ben altijd degene die 'HOER' schreeuwt...Tongue
Mn vriendin zegt dan altijd: Ze roepen je Wink
Zeggen ze het dan zo vaak tegen je vriendin?
Moker iedere donderdag avond Smile
Zaterdagavond naar Bacardi Batbeats in 013, schijnt wel een gaaf feesie te zijn :razz: Ik heb er iig zin an!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.batbeats.nl">http://www.batbeats.nl</a><!-- m -->
Nog vijf uurtjes hier voor het weekend aanbreekt... vanaf 20.00 uur heb ik eigenlijk pas echt vrij, aangezien ik dan pas thuis ben. Nu eigenlijk college, maar eentje skippen kan geen kwaad. Toch Wink ?
Nog 5 uur en 15 minuten hier.
Vanavond weinig plannen, misschien nog een laatste BBQ in de tuin met een lekker glas rose.
Morgen voetballen en kijken of we de eerste punten van het seizoen kunnen binnenhalen. Daarna naar de Meervaart voor de voorstelling van Ruben en Nathan.
Ajax - Roda JC laat ik dus maar zitten dit jaar, als het op zondag was geweest was ik wel gegaan maar ga nu liever naar theater. Daar is op dit moment ook meer plezier te beleven.
Ajax zie ik dinsdag wel weer.............
uurtje of 4...zometeen op naar school. Nog even wat aan project doen en dan opm half 4 uitslag van eerste deel project en daarna officieel weekend!
Overigens mag ik er morgen wel gewoon om 04.45 uit om te werken...
Heb al 3 weken lang weekend :wink:
Moet zelfs gedurende het weekend het meeste doen...
Nog 3,5 uur :razz: :razz: :razz:
Niet normaal hoeveel ik het weekend waardeer sinds ik werk!
Ik heb weekend wanneer ik wil, lekker zeg Smile
Dat is te zien aan je aantal berichten
IK HEB GEEN ZIN MEER :letitallout:
Yes, vervroegd weekend Smile. Was om 11.00 al klaar met school, nu languit met de voeten onder eh.. het computermeubel. Morgen weliswaar weer vroeg eruit (04.45), maar da's dan pas. Iedereen alvast een goed weekend Smile !
Ekslem Wrote:IK HEB GEEN ZIN MEER :letitallout:

Dito... ik ga maar es naar m'n hoekcafé voor de welverdiende vrijdagmiddagpint
Bakke Wrote:Yes, vervroegd weekend Smile. Was om 11.00 al klaar met school, nu languit met de voeten onder eh.. het computermeubel. Morgen weliswaar weer vroeg eruit (04.45), maar da's dan pas. Iedereen alvast een goed weekend Smile !

Ik had woensdagmiddag om 13uur al weekend :wink:
Voor mij is het altijd weekend
Nee Bor, voor jou is het nooit weekend :razz:
goa Wrote:Nee Bor, voor jou is het nooit weekend :razz:

OK, als jij het zegt
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26