FTM Forum

Full Version: Vakanties 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Ad Wim Wrote:In mijn hele leven is mijn handbagage nog nooit gecontroleerd en ik vlieg toch wel zeker wel 6x per jaar, en de laatste jaren voornamelijk alleen maar met handbagage.

Het is nog maar woensdagmiddag, dus ik houd me in..... :8:
Hou jij je maar lekker in.
Ad Wim Wrote:Hou jij je maar lekker in.

Ik ga zo wel ff de bout hachelen, mag dat?
Ad Wim Wrote:In mijn hele leven is mijn handbagage nog nooit gecontroleerd en ik vlieg toch wel zeker wel 6x per jaar, en de laatste jaren voornamelijk alleen maar met handbagage.

echt waar, je hele leven al? sjonge jonge, wat ben je toch ook een ongelooflijk gaaf en interessant sujet.

vertel er anders wat minder over?
Haha, dwazen. Ga lekker je vrouw of kind(eren) hiermee lastig vallen, maar die zijn het waarschijnlijk al jaren zat gezien jullie aanwezig en gedrag hier.
Undecided Undecided Undecided En dan dachten ze da ik een afwijking had Undecided Undecided Undecided
Ad Wim Wrote:Haha, dwazen. Ga lekker je vrouw of kind(eren) hiermee lastig vallen, maar die zijn het waarschijnlijk al jaren zat gezien jullie aanwezig en gedrag hier.

ach, kom op vertel?!

waar vlieg je overal naartoe? en waarom? en waarom alleen met handbagage? wat doe je daar dan in?

is dat echt allemaal omdat je op televisie bent geweest en omdat je de hoofdstad van montenegro niet kende?
Koffers meenemen wordt steeds duurder Zonderland, vandaar dat mensen zoveel mogelijk mee naar boven nemen in hun handbagage.

Bij Ryanair en Easyjet betaal je 20-30 extra bij een retourtje voor een koffer, plus het extra in en uitchecken van die koffer.

By Ryanair moet je zelfs 10,- betalen voor eht betalen met creditcard, let wel, de enige manier om te betalen in Nederland is met een creditcard ](*,)
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, dwazen. Ga lekker je vrouw of kind(eren) hiermee lastig vallen, maar die zijn het waarschijnlijk al jaren zat gezien jullie aanwezig en gedrag hier.

ach, kom op vertel?!

waar vlieg je overal naartoe? en waarom? en waarom alleen met handbagage? wat doe je daar dan in?

is dat echt allemaal omdat je op televisie bent geweest en omdat je de hoofdstad van montenegro niet kende?
Ik heb echt medelijden met die Ono. Roept ie op school ook al dat het een complot tegen hem is als ie strafwerk moet maken of zijn mini-marsje uit zijn boordtrommeltje is verdwenen?

En dan nog verbaasd zijn als hij zegt dat Suarez altijd valt, hoezo oogkleppen?! Undecided
de forumnarcist Wrote:Ik heb echt medelijden met die Ono. Roept ie op school ook al dat het een complot tegen hem is als ie strafwerk moet maken of zijn mini-marsje uit zijn boordtrommeltje is verdwenen?

En dan nog verbaasd zijn als hij zegt dat Suarez altijd valt, hoezo oogkleppen?! Undecided

ah, wel leuk dat je lekker gaat jij-bakken en dan ook nog probeert mijn kind(eren) er bij te betrekken. of bedoelde je die niet met ono? wie is ono, ad willem? hoe dan ook, als je dat nodig hebt is dat uiteraard een teken van ultieme zwakte.

maar goed, een boordtrommeltje, zit dat in je handbagage? naast je flesjes eigendunk zeker?

overigens kun je zelfs met oogkleppen zien dat sneuarez altijd valt, dus wat dat ermee te maken heeft is me een raadsel.

nou, schiet op knul, straks mis je je vliegtuig nog. Undecided
Haha, komt ie weer met z'n jij-bak. Ga daar nog maar eens de definitie van doorlezen. En ook grappig dat jij het persoonlijke ziet als teken van zwakte, wat doe je zelf dan in vrijwel elke post op dit forum? Jij bent een teken van zwakte, ontzettende pot verwijt de ketel dat je d'r bent.

En nu heb ik wel weer genoeg aandacht aan je besteed. Ga nog maar even het hele internet afstruinen op zoek naar hoe de hele wereld probeert Ajax te bevoordelen en kampioen te maken. Schenk er meer aandacht aan dan het aanmoedigen van je eigen club, maak er je levenswerk van. O wacht, dat doe je al cry
de forumnarcist Wrote:Haha, komt ie weer met z'n jij-bak. Ga daar nog maar eens de definitie van doorlezen. En ook grappig dat jij het persoonlijke ziet als teken van zwakte, wat doe je zelf dan in vrijwel elke post op dit forum? Jij bent een teken van zwakte, ontzettende pot verwijt de ketel dat je d'r bent.

en weer een jij-bak.

ik heb het over mijn kinderen erbij halen, blinde. tegen mij mag je alles zeggen, vooral jij, want je het zijn niet meer dan pogingen iemand dood te gooien met een spons.

kun je nog even vertellen hoe goed je jezelf vindt? voor het geval iemand het vergeet?
Maar jullie gaan wel samen op vakantie?
ik zie een nieuw tv programma voor me..
CT big brother.
10 willekeurige forummers in een huis met camera's. Dat wordt een kaskraker...
gittermaster Wrote:ik zie een nieuw tv programma voor me..
CT big brother.
10 willekeurige forummers in een huis met camera's. Dat wordt een kaskraker...

Pokertafel in de huiskamer, kouwe pils in de koelkast, broodje bakpau in de magnetron en gaan met die banaan :8:
Waar kan ik me inschrijven?? Smile
Mag ik bij Wafje op de kamer? Lekker keuvelen over de vakanties met Ad Wim :-({|=

In ieder geval niet bij een PSVer, of ie nou wel of geen Fons heet dat maakt me niet uit.
Ekslem Wrote:
gittermaster Wrote:ik zie een nieuw tv programma voor me..
CT big brother.
10 willekeurige forummers in een huis met camera's. Dat wordt een kaskraker...

Pokertafel in de huiskamer, kouwe pils in de koelkast, broodje bakpau in de magnetron en gaan met die banaan :8:

Als je maar geen Bounty's in het vet gooit, want da hoort nie!

Enne, ik heb dan een verjaardag, trouwerij of begrafenis, weet ik nu al. Maar ik ben nog steeds geïnteresseerd in een forum-bijeenkomst. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het Vondelpark weer open is.... :cheers:
potje ballen daar is natuurlijk altijd leuk....
Potje ballen?

Potje drinken ja, potje bier, meerdere potjes.

Misschien zondag 2 mei aanstaande? Het schijnt dan nogal gezellig te worden in our nations capital.... :eten:
Sorry jongens, wilde alleen ff weten of ik mijn laptop in de koffer moest doen of dat ik hem ook als handbagage mee kon nemen zonder extra te hoeven betalen. Het was niet mijn bedoeling de zoveelste forum-rel te ontketenen :waf:
Ad Wim Wrote:Haha, dwazen. Ga lekker je vrouw of kind(eren) hiermee lastig vallen, maar die zijn het waarschijnlijk al jaren zat gezien jullie aanwezig en gedrag hier.

Aantal posts:
Ad Wim 40683
buurs 20952
centre court 16339
Haggie 14937
mindlight 14936
Treesong 13611
kooltje 12157
Mukkus 11797
Ekslem 11064
gittermaster 10754
Bocaloca 9992
Peter 9052
Mac 8214
waf 7882

:-"
Ad: "Maar dat zijn alleen reacties als "hup Rafa" en "BP fedex" dus dat telt niet"

:waf:
Op dit forum iemand nog last gehad van de lamlegging van het vluchtruim rond Nederland?
Ik heb ernstig zitten duimen, en hoop maar dat die vulkaan geen rare fratsen meer uit gaat halen.
Volgende week zaterdag ga ik vanaf Schiphol, via Zürich naar Firenze. Als ik er eenmaal ben maakt het me niet uit :waf:
Vlieg zaterdag 1 mei ook vanaf Schiphol, dus duimen inderdaad.

Ze geven aan dat er nu nog veel geannuleerd wordt, maar nadat de wind draait morgennacht alles opgelost moet zijn........ [-o<
GRRRR...zaterdag vertrekken we, en precies op de dagen dat wij in Firenze zijn wordt er regen verwacht :angry:
Maandag vertrek ik en precies de week dat ik in Zuid-Limburg zit is er 40-60% KANS op neerslag.

Je hebt bij de bankgiroloterij ook altijd 40-60% KANS op een prijs, die win ik nooit, dus laten we maar hopen dat ook deze 40-60% KANS aan mn dikke neus voorbij gaat.
:wink: * doet een regendansje *

:razz:
Dugarry Wrote:Maandag vertrek ik en precies de week dat ik in Zuid-Limburg zit is er 40-60% KANS op neerslag.

Je hebt bij de bankgiroloterij ook altijd 40-60% KANS op een prijs, die win ik nooit, dus laten we maar hopen dat ook deze 40-60% KANS aan mn dikke neus voorbij gaat.

losers krijgen loserweer he, zo gaat dat.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14