FTM Forum

Full Version: Vakanties 2010
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Bocaloca Wrote:Zo weer terug van een reisje naar Maleisie

In 1 smiley: Notworthy

Briljant hotel waar de aapjes werkelijk langs het zwembad lopen en slingeren. En ook op het balkon dikwijls een makaki aangetroffen Smile

Verder gewoon een schitterend land, maar wel ontzettend warm ( naja vochtig warm, met 75 a 80 luchtvochtigheid)

waar was dat hotel? in de taman nagara? nog op perhentian geweest?

ik ga lekker naar toscane morgen. ik weet dat jullie me zullen missen, maar ik ga echt. :nanana:
fijne vakantie Waf... Ik ga je missen, log af en toe nog eens in... :razz:
Leuk man, op een historische Nederlandse dag in het buitenland zijn...
Ad Wim Wrote:Leuk man, op een historische Nederlandse dag in het buitenland zijn...

Of in het vliegtuig zitten :angry:
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:Leuk man, op een historische Nederlandse dag in het buitenland zijn...

Of in het vliegtuig zitten :angry:

:eeeek:
Ad Wim Wrote:Leuk man, op een historische Nederlandse dag in het buitenland zijn...

wat moet ik dan in nederland doen? in italie heb je ook tv hoor.

en in 1988 was het ook leuk in benidorm. ik denk dat ik het in nederland niet leuker had kunnen hebben. Hakkuh

gelukkig was ik bij de finale van krajicek op wimbledon wel in nederland. [gay]
Had ik al verteld hoe geweldig de champagnefeesten van vorige week waren? Volgend jaar weer :razz:
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Leuk man, op een historische Nederlandse dag in het buitenland zijn...

wat moet ik dan in nederland doen? in italie heb je ook tv hoor.

en in 1988 was het ook leuk in benidorm. ik denk dat ik het in nederland niet leuker had kunnen hebben. Hakkuh

gelukkig was ik bij de finale van krajicek op wimbledon wel in nederland. [gay]

Tijdens de wedstrijd Ned-Rus van 2 jaar geleden zat ik in de arena in Verona. Dat is toch minder leuk via SMS hoor :dodgy:
Marshall Wrote:Tijdens de wedstrijd Ned-Rus van 2 jaar geleden zat ik in de arena in Verona. Dat is toch minder leuk via SMS hoor :dodgy:

Zat je achter het gordijn dan?
Gerben Zonderland Wrote:
Scholten! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Scholten! Wrote:Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?

Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara

Neen, allemaal nog niet. Wel in Iseo (en Tavernola) trouwens. Aardig boottochtje naar het eiland.

Is het grootste 'binneneiland' van Europa, kijk er op uit vanaf mijn camping, mooi aanzicht.

Haha, die discotheek klinkt ook goed Ad, ga maar eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn om in Bologna te komen. En Parma ligt volgens mij ook aardig op de route.

Parma lijkt mij, vooral vanwege het eten en de productie daarvan, een aanrader. Verder is het volgens mij ook nog wel een aardige stad om te bekijken.

Het werden Parma en Cremona, achteraf matige keuzes. Parma hele mooie kerk, maar verder weinig bezienswaardigheden. Uiteraard wel naar het voetbalstadion geweest. Vroeg netjes aan een seizoenkaartverkoper of ik wat foto's mocht maken in het stadion. Uiteraard was het stadion 'chiuso' en mocht ik niet naar binnen. Ik loop daarna richting de lange zijde van het stadion en net als 2jr geleden in Verona kon ik zo het stadion inlopen en het veld op. In Cremona (serie C) keken ze nogal verbaasd toen ik zei dat ik het stadion wilde bekijken. Heb daar wel een rondleiding gehad :wink:
Goed om te horen... Over een maandje reizen wij van Verona via de kust (Grossetto) naar Rome dus wilde eventueel nog nachtje in Parma stopppen maar dan rijden we gewoon door Wink
Wij doen in oktober 2,5 week Portugal, voor de verandering. Vliegen op Porto, daar een paar dagen rondkijken, dan een dag of wat Lissabon en als laatste een 1,5 week bijkomen en hopelijk nog wat bijkleuren in de Algarve. Terugvliegen vanaf Faro, dat scheelt 500km+ terugrijden naar Porto. :cheers: :eten:
Ik moet voor mijn werk misschien een paar dagen naar Liverpool. Weet iemand een goedkoop hotel/herbergje in Liverpool? En welke vliegmaatschappij is de meest voordelige?
Woon je in Baak bij Bronckhorst? Dan zou je vanaf Weeze kunnen vliegen met Ryanair naar Leeds of Birmingham en dan het laatste stukje met trein of auto. Anders wordt het, denk ik, Easyjet vanaf Schiphol.
Weeze is dichtbij voor mij ja. Retourtje Birmingham is 100 euro zie ik. Plus de treinkosten van Birmingham naar Liverpool, geen idee hoeveel dat is. Toch wel een aardige optie.
iemand een tip voor een strand accommodatie in Toscane, zijde Grosseto?
Marshall Wrote:iemand een tip voor een strand accommodatie in Toscane, zijde Grosseto?

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.casa-in-italia.com/info/Castiglione_della_Pescaia_nl.html">http://www.casa-in-italia.com/info/Cast ... ia_nl.html</a><!-- m -->

ik ben er zelf nog niet geweest, maar dit schijnt prima te zijn. voor de rest heb je ook nog san vicenzo, dat is iets noordelijker.
Top! Thanks! Castiglione della pescaia wilden we ook heen. Schijnt beste strand omgeving te zijn en zit de beste kitesurfschool. Dus we vermaken ons er allebei wel 4 daagjes! Flower
Ik ga niet zoals eerder gemeld naar toscana, maar met een campertje naar Frankrijk. Vertrek za voor 3 weken, totaal niets gepland, maar we rijden iig meteen richting Chaumont (zo n 100 km boven Dijon) om bij vrienden langs te gaan. Idee is om vervolgens op het gemakje naar de zuidkust te rijden. iemand nog leuke tips op weg naar deze zuidkust en waar is het leuk aan de zuidkust? Ben zelf meer bekend met de westkust namelijk. Tips voor leuke camper plekken zijn ook welkom!
Ekslem Wrote:Ik ga niet zoals eerder gemeld naar toscana, maar met een campertje naar Frankrijk. Vertrek za voor 3 weken, totaal niets gepland, maar we rijden iig meteen richting Chaumont (zo n 100 km boven Dijon) om bij vrienden langs te gaan. Idee is om vervolgens op het gemakje naar de zuidkust te rijden. iemand nog leuke tips op weg naar deze zuidkust en waar is het leuk aan de zuidkust? Ben zelf meer bekend met de westkust namelijk. Tips voor leuke camper plekken zijn ook welkom!

Ik ben in zuid-frankrijk enkel in Biscarosse geweest, aan het meer. Ideaal: meer voor windsurfen en de zee om de hoek voor boarden. Mooie omgeving ook en zal nu zo langzamerhand wel rustig zijn. En Le Dune du Pyla is een bezoekje waard
Ekslem Wrote:Ik ga niet zoals eerder gemeld naar toscana, maar met een campertje naar Frankrijk. Vertrek za voor 3 weken, totaal niets gepland, maar we rijden iig meteen richting Chaumont (zo n 100 km boven Dijon) om bij vrienden langs te gaan. Idee is om vervolgens op het gemakje naar de zuidkust te rijden. iemand nog leuke tips op weg naar deze zuidkust en waar is het leuk aan de zuidkust? Ben zelf meer bekend met de westkust namelijk. Tips voor leuke camper plekken zijn ook welkom!

mijn boot ligt in st tropez. je camper mag wel een dagje op het achterdek staan?
Marshall Wrote:
Ekslem Wrote:Ik ga niet zoals eerder gemeld naar toscana, maar met een campertje naar Frankrijk. Vertrek za voor 3 weken, totaal niets gepland, maar we rijden iig meteen richting Chaumont (zo n 100 km boven Dijon) om bij vrienden langs te gaan. Idee is om vervolgens op het gemakje naar de zuidkust te rijden. iemand nog leuke tips op weg naar deze zuidkust en waar is het leuk aan de zuidkust? Ben zelf meer bekend met de westkust namelijk. Tips voor leuke camper plekken zijn ook welkom!

Ik ben in zuid-frankrijk enkel in Biscarosse geweest, aan het meer. Ideaal: meer voor windsurfen en de zee om de hoek voor boarden. Mooie omgeving ook en zal nu zo langzamerhand wel rustig zijn. En Le Dune du Pyla is een bezoekje waard

Daar ben ik ook beide geweest. Dat is de west kust Wink
Mijn vakantie is geboekt.
Over 10 dagen gaan we 3 weken weg, Costa Rica, Nicaragua en terug vliegen we over New York, dus nog ff een stopover daar.
Ben dara 1 x eerder geweest en vond dat wel geweldig.
Vet veel zin in! Tips zijn van harte welkom
gittermaster Wrote:Mijn vakantie is geboekt.
Over 10 dagen gaan we 3 weken weg, Costa Rica, Nicaragua en terug vliegen we over New York, dus nog ff een stopover daar.
Ben dara 1 x eerder geweest en vond dat wel geweldig.
Vet veel zin in! Tips zijn van harte welkom

Mail me maar... heb nog wel eea op 'papier' staan over NY.
Ook wat adressen van goede en ook van 'bijzondere' restaurants.

Zelf net terug van 3 weken rondtrekken (campertje) in Frankrijk. Prima vermaakt Smile
thx Eks, maar New York is nou net het enige gedeelte van mijn vakantie waar ik zelf voldoende over weet Smile
schijnen wat watervallen ergens te zijn.....
Ekslem Wrote:Zelf net terug van 3 weken rondtrekken. Prima vermaakt.

[gay]
gasten, ik spreek jullie allen over een week of 3 weer, ik zal jullie echt onwijs missen...
nog een website voor jullie voo de periode dat ik er niet ben..
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.paraplu.nl">www.paraplu.nl</a><!-- w -->

laters
Fijne vakantie......of zie ik je vanavond nog?
goeie vakantie gitter. ik hoop dat je een beetje opknapt. :razz:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14