FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Stille Wrote:Maakt niet uit of niemand hem heeft. Het gaat er nu om wie wel Raonic heeft en dat is oa Bakkenes, Andre, CC (off course), Overdune

Dat ben ik met je eens; maar Gael zelf doet er eigenlijk niet zo toe, het gaat er meer om dat Milos wel speelt waarvan je eigenlijk een afzegging verwacht.
Hopelijk houdt hij het niet te lang vol en kan Anderson er van profiteren, dat zou dan voor mij wel weer aardig kunnen uitpakken. Finaleplaats ligt daarna voor het oprapen, al gun ik die ook wel aan Ginepri!
laten we naar maar hopen dat Ginepri ver komt om de afzegging van monfils te verzachten
Ik weet precies hoe het gaat daar. HF Raonic def Harrison. Dat is ook het meest logische. Wel mooie dag vandaag. In Rotterdam 5 spelers in 4 verschillende partijen en veel actie in Sao Paulo
Ik had al een vervelend voorgevoel bij San Jose. Hakkuh Hakkuh Hakkuh Geen Clownfils genomen! (en ook geen Raonic omdat hij op zondag niet speelde, we zullen zien hoe lang hij het volhoudt)
Hup Harrison, Anderson, Benneteau en Roddick!
Wat is dit ziek zeg. Laat je Raonic en Roddick links liggen omdat ze onzeker zijn, en investeer je daarom in Monfils, heeft uitgerekend die ineens weer ergens last van.
In Sao Paulo ook alle vier de uitslagen vannacht ongunstig, zo slaat het ineens van een goede week om naar een kutweek.
Was geen beste nacht voor je idd oud-buurman...
Mist Wrote:Wat is dit ziek zeg. Laat je Raonic en Roddick links liggen omdat ze onzeker zijn, en investeer je daarom in Monfils, heeft uitgerekend die ineens weer ergens last van.
In Sao Paulo ook alle vier de uitslagen vannacht ongunstig, zo slaat het ineens van een goede week om naar een kutweek.
Drie gokjes genomen door Monflis, Raonic EN Roddick te nemen. Nu zal Raonic de finale wel halen, maar Roddick lijkt me lastiger tegen Benneteau of dadelijk al tegen Istomin of Russel! Als hij al zoveel moeite heeft met Kudla.
En Roddick had er ook al uit kunnen liggen...

daarentegen geven petzschner, Capdeville en JCF cruciale voorsprongen weg
Ja daar had ik een beetje mazzel met Beck en Mayer, en ook met Capdeville pech. Neem dit jaar in ieder geval nooit meer Giraldo of Haase.. Allebei twee maal gekozen en samen maar liefs goed voor 45 punten.
rhubarb Wrote:Was geen beste nacht voor je idd oud-buurman...
Ah, ik had ook al zo'n vermoeden Smile
Monfils heeft zich trouwens ook afgemeld voor Memphis volgende week.
Kohllie toch last van de blessure? van 4-1 naar 4-6. Ach de hele top 20 heeft hem zowat dus het is niet zo heel erg
kom op kohlschreiber nog 1 ronde doorkomen aub
Stille Wrote:Kohllie toch last van de blessure? van 4-1 naar 4-6. Ach de hele top 20 heeft hem zowat dus het is niet zo heel erg

Je moet altijd kijken wie de tegenstander van Kohlie heeft he! Zeg je zelf vanochtend nog! #-o
Ja hoor Seppi gaat hier gewoon 90 punten ophalen, en Berdych vrije doortocht geven. Tuttie met Seppi.... Gaat nog een redelijke kutweek worden zo.
_Tampie Wrote:Ja hoor Seppi gaat hier gewoon 90 punten ophalen, en Berdych vrije doortocht geven. Tuttie met Seppi.... Gaat nog een redelijke kutweek worden zo.

Vergeet Buurs niet.

Geen Monfils en wel Seppi.
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Kohllie toch last van de blessure? van 4-1 naar 4-6. Ach de hele top 20 heeft hem zowat dus het is niet zo heel erg

Je moet altijd kijken wie de tegenstander van Kohlie heeft he! Zeg je zelf vanochtend nog! #-o

Is een heel ander verhaal man
Stille Wrote:
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Kohllie toch last van de blessure? van 4-1 naar 4-6. Ach de hele top 20 heeft hem zowat dus het is niet zo heel erg

Je moet altijd kijken wie de tegenstander van Kohlie heeft he! Zeg je zelf vanochtend nog! #-o

Is een heel ander verhaal man

Waarom? Monfils die weg valt (en iedereen die hem heeft) en vrije doortocht geeft een Raonic.
In San Jose kan er heel veel schade ontstaan maar in Rotterdam niet. Wie heeft Seppi dan? Buurs maar dat is een figurant en neem ik niet serieus :eten: Tutti ken ik niet maar zal denk ik wel wegzakken. Berdych veegt het zooitje in Rotterdam wel op
Del Potro veegt Berdych op! Federer def. Del P, Raonic def. Roddick en Almagro def. Nalbi
seppi Hakkuh
Opvallend bericht

Canada’s Milos Raonic says that a misread MRI on his injured left knee forced him to pull out of his Davis Cup match against France’s Jo-Wilfried Tsonga on Sunday and that if it had been read correctly he would have played.

Frank Dancevic subbed in for Canada’s top player and lost to Tsonga to clinch the tie 3-1 for France.

"It was bad luck last week," Raonic told TENNIS.com in San Jose. “After we lost to doubles I went to have an echography [in Vancouver] and I was told I had four millimeter tear in the tendon and it was month long recovery. I was told that if I played on Sunday it could completely snap and I’d be out for eight to 12 months. So it was a no- brainer not to play. So I spoke to my doctor in Spain and I came here because I knew the services were really good at the Stanford Medical Clinic. I did an MRI and I was told it was just misplaced fluid instead of a tear and it was just showing tendonitis and I could play through, it won’t get any worse. It was little a disheartening because I was in the dark and I wish I could have played. If I knew I wasn’t taking a risk, I would have played Tsonga. I was sore, but I knew if I could take a pain killer, I could probably have played through the pain."

Raonic is defending title in San Jose this week and beat Tobias Kamke 6-2, 7-6 (7) in his opening match.
Gewoon een smoes.
Die wint nu wel het toernooi in San Jose. Maar dat is niet eens een ramp, hij is toch niet zo heel veel gekozen. Ik maak me meer zorgen over Berdych en Almagro, waar ik me voor het AK veel lelijker in de vingers heb gesneden als ze hun potentieel waarmaken.

edit; met Raonic bedoelde ik in de top niet veel gekozen.
Ongelofelijk zeg...Roddick ging door zijn enkel en overleefd zelfs een 0-40 bij 5-5 in de 2e set Undecided

Leading 5-4 in the second set, the World No. 17 rolled his ankle and returned with it heavily strapped, only to face three break points in the 11th game of the set. However, the former Grand Slam winner (US Open 2003) recovered to win the next five points and eventually took the second set in the tie-break.
Baghdatis kan de week nog een beetje glans geven!
buurs Wrote:Baghdatis kan de week nog een beetje glans geven!

als hij eruit vliegt bedoel je
buurs Wrote:Baghdatis kan de week nog een beetje glans geven!

Wat een kutweek idd.
Gelukkig zet je er een smiley achter.

De laatste 1,5 alleen maar tegenslagen met ftm...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19