FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Heb alleen de 2 slotfase gekeken. Nieminen was vandaag op de belangrijke momenten wel slecht zeg, Die TB in de 2e set OMG. Voor FTM kan ik er wel mee leven. Nu Gasquet-Davydenko. Kan een mooie pot worden. Over half uurtje beginnen ook Nalbandian en Volandri aan hun kf
Voor FTM kan het weleens een rare week worden. De teams bovenin het klassement hebben redelijk gelijke scores en staan nu nog bovenin de week, maar ze zouden allemaal uit de top van de weekstand weg kunnen zakken.
Het zou zomaar kunnen dat Servicekanon debuteert met de weekwinst.
Wat een heerlijke partij is Davydenko-Gasquet. Ik zie weer vlagen van de oude Davydenko, mooi om te zien!
Pipo speelt geweldig. Wat een winners met die enkelhandige backhand
Gelukkig, Gasquet en Nalbandian exit.
En het opruimen van het onrendabele grut gaat lekker verder.
Stille Wrote:En laat je held maar in de steek en laat je held maar in de steek

Inderdaad, foei Haggie! Maar wel eens dat hij een flinke schop verdient.

Verdasco (en Nadal en Del Potro en Ferrero en Mathieu) till I die!
Ad Wim Wrote:En het opruimen van het onrendabele grut gaat lekker verder.

Klote van Nalbandian, omdat mijn alternatieve team was met Berdych en RRH i.p.v. Stepanek, Verdasco, Harrison en Nalbandian. Maar goed, daar lig ik dan ook weer niet wakker van (dat is van de cola), want de bovengrens van deze jongens lag natuurlijk wel een stuk hoger. En Harrison en Del Potro gaan er natuurlijk voor zorgen dat het achteraf ook nog eens de juiste keuze was, ook al lijkt dat voorlopig niet zo :razz:
Het niveau van Roddick, schrijnend. Laten we het op een vormcrisis houden en dat hij dit seizoen weer een beetje op niveau komt.
Genomico Wrote:
Stille Wrote:En laat je held maar in de steek en laat je held maar in de steek

Inderdaad, foei Haggie! Maar wel eens dat hij een flinke schop verdient.

Verdasco (en Nadal en Del Potro en Ferrero en Mathieu) till I die!

Kan me niet schelen. Hij heeft het te vaak verbruikt nu. :x
Wat een *&^#%^$%@ nacht zeg! Laatste 6a7 potten allemaal verkeerd.

Laat Potro vanmiddag alles maar rechtbreien dan!
Hup tomas, hup nikolay, hup nicolas, hup thomaz, hup ryan, hup julien!!
Prima dit! Verlies roddick was te verwachten en ik heb Benneteau daar nog. Het wordt helemaal niks meer met Roddick, als ie zelfs al in dit soort toernooitjes niet meer presteert...

Berdych en Almagro vandaag winnen en de week is redelijk. Dan Benneteau voor de bonuspunten en hopen dat Raonic toernooi niet wint. Maar die is eigenlijk ook niet veel in de top gekozen.
Laten we Roddick niet te snel afschrijven, ik verwacht dat hij nog wel gaat presteren dit seizoen, al lijkt het tot nu toe nergens op. De komende toernooien maar eens kijken of hij in de masters nog potten kan breken.
Te snel is het niet bij mij, ik roep dit al meer dan een half jaar. Terug in de top 10 dacht ik sowieso al niet meer, maar als ie dit soort bread & butter toernooien in de QF eruit gaat, met ook nog eens zo'n loting, dan is het echt mis.
Hup Davydenko!
Hup Del Potro!
Hup Raonic!
Hup Benneteau!
Hup Almagro!
En laat die andere 2 (Bellucci en Volandri) er een langdurige 3-setter van maken.
Het gaat redelijk tot nu toe, alleen de nipte winst van Bellucci is een tegenvaller. De winst van Benneteau vind ik wel mooi, hoewel ik hem niet heb.
Hopen dat vandaag alles volgens verwachting gaat, al heb je altijd wel 1 of 2 uitzonderingen.
Mijn god wat een dramaweek is dit aan het worden. Benneteau, Berdych en Almagro gaan een hoop pijn doen. Ik verlies zomaar 4 a 500 punten op een paar andere managers in de top van het AK.
_Tampie Wrote:Mijn god wat een dramaweek is dit aan het worden. Benneteau, Berdych en Almagro gaan een hoop pijn doen. Ik verlies zomaar 4 a 500 punten op een paar andere managers in de top van het AK.
Toen ik bij Ahoy wegging stond Nalbi ruim voor tegen Volandri....Kom je thuis verliest hij gewoon... Undecided
Twee grote concurrenten die een drmatische week hebben, dat geeft mijn matige week een gouden randje.

Twee noviteiten voor tampie deze week: hij is geen pure gloryhunter en hij kan ook een dramatische week hebben.
buurs Wrote:Toen ik bij Ahoy wegging stond Nalbi ruim voor tegen Volandri....Kom je thuis verliest hij gewoon... Undecided

Ruim voor? 1e set was goed. Daarna dik vek verlies in 2e en 3e stond ie ook vrij snel 4-2 achter
hij had iig de 1e set gewonnen...
Zegt nog niks. Sommige spelers moeten wennen aan de speelstijl zijn tegenstanders, of zie ik dat verkeerd?
Potro moest even wennen aan het ondergrondje, maar loopt nu toch ook weer aardig te spelen.
Tegenvallertje dit, maar gelukkig heb ik must-pick Potro iig ook.
Benneteau en Almagro zijn belangrijker.
Lekker hoor Potro! Dit maakt van een gemiddelde week toch weer een bovengemiddeld goede week! :Big Grin

Met dit niveau moet Federer zich serieus zorgen gaan maken!
Dit kan er ook nog wel bij.
Nu moet Harrison het toernooi winnen om de schade mee te laten vallen :-k
VAMOS RAMOS!
Nice Potro! Als hij de finale ook nog wint zou leuk zijn, maar t.o.v. van deze overwinning is dat niet meer dan bijvangst.

Nu Almagro nog eraf, en wellicht ook Benne tegen Istomin en gauw vergeten dit weekje.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19