FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Ad Wim Wrote:In de eerste 6 games was het echt heel hoog niveau met veel lange punten, daarna wel ietsje minder.
Maar nog steeds beter dan het merendeel hier. Niveau ligt bijzonder laag.

In ieder geval hebben we de line-up van San Jose niet Smile
Anderson wel heel dik, dat geeft hoop.
Maar goed, wil je mooi tennis hebben, moet je wat aan de ondergrond doen. De bal stuitert haast niet op, waardoor lange rallies (op backhandjes slice na) niet veel voorkomen.
Hup Mayer!
Het is juist vertraagd waardoor er veel meer rally's zijn dan voorheen. Maar het is nu af en toe net gravel.
Ik voorspel (eindelijk) een goede week voor mij (pas 19% uitgeschakeld)
Geen vuiltje aan de lucht voor Chardy tot 6-4 5-5, nu ineens 6-4 5-7 1-3*. :-k
Nalbandian =D> Met deze vorm de favoriet in de onderste helft om de finale te halen.
Laat nu de echte verassingen in Sao Paulo maar komen. Fijn kijken daar vanaf nu.

Ginepri laat t liggen helaas, miste 2bp/mp op 65, en pakte geen punt meer in de beslissende tb. Grrrr
En dan weer een vervelend einde van de dag. Laat de meeval maar eens komen deze week.
Wordt een middelmatig weekje maar kan ik goed mee leven.
In Rotterdam moet Berdych minstens de finale halen en het zou mooi zijn als Potro de halve haalt
In San Jose zou het wel lekker zijn als Benneteau de finale zou halen
In Sao Paulo moet Nalbi het toernooi winnen om Ad een tik te geven en moeten Berlocq en Ramos vandaag opzouten
Ik ben het met je eens muv Nalbi. Maar daar ben ik nu wel bang voor.
In Rotterdam moet Potro nog minimaal 1 potje pakken en mag Berdych het toernooi NIET winnen, de rest is prima!
In San Jose is het bagger, maar met Roddick in de finale zal ik niet zeuren.

Wil ik deze week echt verschil maken moeten de underdogs het in Sao Paulo laten zien.
Berlocq def Almagro 30-70 (gebasseerd op de vorm van Berlocq)
Ramos def Verdasco 35-65 (gebasseerd op de vorm van beide)
Mayer def Bellucci 30-70 (standaard, wellicht nog meer in het voordeel van Bellucci omdat het in Brazilie is)
Nalbi def Volandri 90-10
Ik vrees dat Roddick eraf gaat tegen Istomin, maar dat zou weer gunstig zijn voor Benneteau.

Ik geef Berlocq minder kans, maar Mayer en zeker Ramos meer.
Ad Wim Wrote:Ik vrees dat Roddick eraf gaat tegen Istomin, maar dat zou weer gunstig zijn voor Benneteau.

Benneteau moet eerst nog langs Darcis on fire, kun je niet langsop kijken.
Bij Roddick houd ik het maar op 'warmdraaien' het vorige potje. Als hij verliest van Istomin kan hij beter gaan rentenieren.
Hij is toch door z'n enkel gegaan? En Darcis is zeker in vorm, maar Benneteau ook en die heeft meer kwaliteit.
Ad Wim Wrote:Hij is toch door z'n enkel gegaan? En Darcis is zeker in vorm, maar Benneteau ook en die heeft meer kwaliteit.

Oh, dat heb ik even niet mee gekregen. Hmm.
Lol @ Haggies actieve spelers in Sao Paolo =D>
Haggie Wrote:Laat nu de echte verassingen in Sao Paulo maar komen. Fijn kijken daar vanaf nu.

Ginepri laat t liggen helaas, miste 2bp/mp op 65, en pakte geen punt meer in de beslissende tb. Grrrr

Ik mis alleen Nalbi daar, kan wel eens een duren worden. #-o
Nalbi en Gasquet kunnen wat mij betreft er vandaag uit.
Mayer, Istomin en Darcis pakken mooi puntjes mee, super troeven! Slechts 11, 11 en 16 keer gekozen!
EB Sports Wrote:Nalbi en Gasquet kunnen wat mij betreft er vandaag uit.

Datzelfde heb ik met Berdych,Federer,Troicki, Raonic en Benneteau.
Ik zie Kuiper en CC zonder Potro. Sowieso een must-win nu vandaag!
Sijsling en Schoorel zullen wel geen aanmoedigingen hebben gehad. :8:
Stepanek staat nog op 20 punten terwijl het er 0 moeten zijn
Stille Wrote:Stepanek staat nog op 20 punten terwijl het er 0 moeten zijn
Klopt, en Simon staat ook nog op 20 punten terwijl hij er 0 heeft vergaard.
Na de 1e set van Harrison wilde ik nog posten dat je hem alvast kon opschrijven voor de top 10 aan het einde van 2013. Die gast heeft alles in huis. Keiharde forehand, backhand beuk, tactisch goed, stressbestendig (?) en ook aan het net zeer verdienstelijk. Dus die overwinning zat wel goed dacht ik, dus ik kon lekker in slaap vallen. Maar hoe kon hij het daarna dan weer zo lastig hebben? Ik werd wakker bij 1-0 in de tiekbreak om hem weer 6 punten op rij te zien maken. Ik ben benieuwd wat er in het middenstuk gebeurde, want hij was oppermachting in alles wat ik heb gezien.
Hij was abominabel in de laatste twee sets. Het was dat Ginepri ook slecht was en bakken bps miste.
Als Potje zo blijft spelen, zou hij Berdych zomaar kunnen pakken [-o<
Ad Wim Wrote:Hij was abominabel in de laatste twee sets. Het was dat Ginepri ook slecht was en bakken bps miste.
Bakken BP's? In de 2e set benutte Ginepri zijn beide BP's en in de 3e benutte hij geen van zijn twee BP's. Da's dus wel een heel klein bakje.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19