FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Almagro is door, gelukkig.
Vamos Nico!
Davaidenko.Ben toch maar even gaan kijken op NOS livestream.
Even na m'n post komt Davy op 3-1 in de 2e set.Een dik kwartier later wint Fed de set met 6-3.Grrrrrrr.
Mijn troef Raonic is na enkele uren aan zet tegen Harrison. Als hij wint, dan neem ik de eerste plaats weer over. Dus...
Mijn week is goed gekomen. Nog leuker zou zijn de overwinningen van Almagro en Roanic om de voorsprong uit te breiden.
EB Sports Wrote:Mijn week is goed gekomen. Nog leuker zou zijn de overwinningen van Almagro en Roanic om de voorsprong uit te breiden.

Kijk! Nadal fans hebben verstand van tennis en dus ook van dit spelletje! Dat blijkt maar weer Wink Mooie tussenstand na 3 weken. Hou vol Smile
Hmm, dit is vervelend. Dan moet Istomin het maar doortrekken. Als Raonic niet wint, valt het nog mee.
En dan hopen op stuntje van Potro.
Ik heb alleen Federer niet van de finalisten, en sta op een mooie 2e plek deze week in zowel de subleague als geheel ftm achter Vos! Benieuwd of ik een medaille pak na de finales, of dat mensen me voorbij schieten met Fedex.
Klasse Player!
The Player Wrote:Ik heb alleen Federer niet van de finalisten, en sta op een mooie 2e plek deze week in zowel de subleague als geheel ftm achter Vos! Benieuwd of ik een medaille pak na de finales, of dat mensen me voorbij schieten met Fedex.

Check 't topic. Sowieso zilver voor mij. Kan niets anders meer worden.
Haggie Wrote:Medaillestand deze week:
Vos is met vlag en wimpel weekwinnaar geworden!!
The Player met 5 vd 6 finalisten een keurige zilvere medaille!!
Brons wordt Zberg,Genomico of Haggie. (Genomico favoriet)
Genomico heeft de zege van Raonic en Almagro.
Zberg Raonic en Volandri!
Haggie Istomin en Almagro!

Volgens Haggie ben je al verzekerd van zilver.
Ik zag het ook net Hakkuh
Man man die Del Potro op die BP's
Tuurlijk Federer, NID!
Lekker Roger, NID! nu almagro en raonic om t een aardige week te laten zijn.
Lekker Nico! Nu hopen op een stunt van Istomin, dan is het een goede week. Maar iig al flink wat gepakt op Tampie en buurs.
Ad Wim Wrote:Lekker Nico! Nu hopen op een stunt van Istomin, dan is het een goede week. Maar iig al flink wat gepakt op Tampie en buurs.
Ad Wim Wrote:Lekker Nico! Nu hopen op een stunt van Istomin, dan is het een goede week. Maar iig al flink wat gepakt op Tampie en buurs.

Ad, je hoeft echt geen rekening met mij te houden.
Ik bak er niks van... Ik ben gedegradeerd naar een figurant.
buurs Wrote:Ik ben gedegradeerd naar een figurant.

:-({|=
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Lekker Nico! Nu hopen op een stunt van Istomin, dan is het een goede week. Maar iig al flink wat gepakt op Tampie en buurs.

Ad, je hoeft echt geen rekening met mij te houden.
Ik bak er niks van... Ik ben gedegradeerd naar een figurant.

Ad is zelf toch ook een figurant, dus logisch dat hij zich me jou vergelijkt? Maar om Tampie daar meteen na één mindere week ook bij te betrekken...
Overigens voor mij dé wedstrijd van het seizoen dadelijk. Als Raonic wint, hoef ik namelijk de rest van het jaar alleen nog maar Tampie's team te kopiëren :waf:
Hup Milos!
Wat een week ook, dat ineens zo'n Istomin in de finale staat.
Overdune Wrote:Wat een week ook, dat ineens zo'n Istomin in de finale staat.

Met zo'n line-up ook weer niet zo gek.
Milos Hakkuh
Zon gekke week valt ook wel mee. Federer Almagro en Raonic zijn winnaars die je vooraf wel verwacht.
Kan aan mij liggen maar de keuze voor Raonic was eigenlijk onverantwoord met het terugtrekken voor de belangrijkste DC-pot uit zijn leven vanwege een blessure, maar goed.
Ik geef eerlijk toe, ik had dermate weinig research gedaan dat ik dat niet gezien had. Anders had hij idd nooit in mn team gestaan.
Haggie Wrote:Kan aan mij liggen maar de keuze voor Raonic was eigenlijk onverantwoord met het terugtrekken voor de belangrijkste DC-pot uit zijn leven vanwege een blessure, maar goed.
Natuurlijk hag. Cc probeert hier alleen zijn gok te rechtvaardigen. Raonic is een gok die nu leuk uitpakt en op lange termijn verliesgevend is. Net als het niet kiezen van Potro.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19