FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
_Tampie Wrote:Koning Almagro kent weinig problemen. Hopelijk is Verdasco deze week in goede doen, hij is degene die het meeste kans heeft om Almagro te pakken imo.

Koning Carlos is ook wakker. Hakkuh
Haase gedraagt zich weer als een klein kind op twitter
Dan vraagt ie dus om een message van mij :-)
Kut Berlocq
Koning Berlocq!! Hakkuh
Darcis-Stepanek 76 [-o<
Almagro prima!
Wat heeft die potro nou weer. Medical voor hem voor bloedneus
Haha lol.
Hup Marti!!!!
Misschien een open deur intrappen, maar wat is Stepanek slecht. Dat gelepel met zijn slagen ziet er toch niet uit?!
Steppie out.... #-o
_Tampie Wrote:Steppie out.... #-o

Van wat ik heb gezien heeft hij werkelijk niets, maar dan ook niets goeds gedaan. Dat hij überhaupt 2x de tiebreak haalde was al een wonder.
Genomico Wrote:Misschien een open deur intrappen, maar wat is Stepanek slecht. Dat gelepel met zijn slagen ziet er toch niet uit?!

Steppie gaat de kant van Ljubo op, oude opoe's,
Een slecht begin van de dag, begint er nu toch steeds leuker uit te zien. Zou Verdasco er ook nog uit kunnen? [-o<
Buursje gaat deze week weer flink op achterstand gezet worden, er van uitgaande dat Potro Rotterdam niet wint.
Wat een gelatenheid bij Del Potro zeg. Normaal siert dat iemand, maar er mag wel wat pit in! Hup!
centre court Wrote:Buursje gaat deze week weer flink op achterstand gezet worden, er van uitgaande dat Potro Rotterdam niet wint.

idd, alles wat fout kan vallen, gaat weer fout...
3 spelers die opgeven en de rest geeft ruime voorsprongen weg...
Go Marti!
Del Potro speelt erg matig.
Weinig emotie.
Die gaat nooit van Berdych winnen.
Genomico Wrote:Wat een gelatenheid bij Del Potro zeg. Normaal siert dat iemand, maar er mag wel wat pit in! Hup!

Wat speelt hij toch matig zeg. Hier had Llodra gewoon van moeten winnen. Wellicht Troicki op een goede dag.
Genomico Wrote:Wat een gelatenheid bij Del Potro zeg. Normaal siert dat iemand, maar er mag wel wat pit in! Hup!

Hij heeft het gehoord. Harde forehands, vuistje erbij en op naar breakpoint!
Edward van Cuilenborg met de stomste opmerking die hij maar kon maken (maar dat zijn we van hem gewend, want daar komt nooit iets zinnigs uit): "You seem very focussed". Als Del Potro iets niet was, was het wel gefocussed (op de eerste en laatste 2 games na).
buurs Wrote:
centre court Wrote:Buursje gaat deze week weer flink op achterstand gezet worden, er van uitgaande dat Potro Rotterdam niet wint.

idd, alles wat fout kan vallen, gaat weer fout...
3 spelers die opgeven en de rest geeft ruime voorsprongen weg...

Ja als je 4-1 eerste set al onder ruime voorsprongen schaart, dan blijven we aan de gang. Baghdatis was dik underdog, je mag hopen op een stuntje maar een opgave is geen reden om een kutweek aan op te hangen. Steppie is ook een drol, ik kies hem zelf ook maar is natuurlijk dramatisch. En onderin Rotterdam Troicki, Potro, Kohl, Seppi, Bagh, De Voest, Beck, Petzschner nemen terwijl Berdych daar de finale gaat halen. Dan mag je niet klagen maar dan loopt je echt te kutten.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Buursje gaat deze week weer flink op achterstand gezet worden, er van uitgaande dat Potro Rotterdam niet wint.

idd, alles wat fout kan vallen, gaat weer fout...
3 spelers die opgeven en de rest geeft ruime voorsprongen weg...

Ja als je 4-1 eerste set al onder ruime voorsprongen schaart, dan blijven we aan de gang. Baghdatis was dik underdog, je mag hopen op een stuntje maar een opgave is geen reden om een kutweek aan op te hangen. Steppie is ook een drol, ik kies hem zelf ook maar is natuurlijk dramatisch. En onderin Rotterdam Troicki, Potro, Kohl, Seppi, Bagh, De Voest, Beck, Petzschner nemen terwijl Berdych daar de finale gaat halen. Dan mag je niet klagen maar dan loopt je echt te kutten.
+1.
Niet verrassend, maar Stepanek eraf is wel erg fijn.
Nu moet Benneteau wel profiteren daar.

De dag begon slecht, maar is inmiddels iets beter geworden gelukkig.
Ad, tot hoe lang moest jij die Blake avatar houden voor de weddenschap? Ik zou die 2 kale mannen achter dat kleine gele tafeltje wel weer eens willen zien.
Buurs begint de rol van Ad als treurmuis over te nemen :-({|=
_Tampie Wrote:Ad, tot hoe lang moest jij die Blake avatar houden voor de weddenschap? Ik zou die 2 kale mannen achter dat kleine gele tafeltje wel weer eens willen zien.
Hoeft al niet meer, ben naarstig op zoek naar een nieuwe.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ad, tot hoe lang moest jij die Blake avatar houden voor de weddenschap? Ik zou die 2 kale mannen achter dat kleine gele tafeltje wel weer eens willen zien.
Hoeft al niet meer, ben naarstig op zoek naar een nieuwe.

Ja ik ook. :wink:
verdasco geblesseerd aan zijn knie ben benieuwd of hij hem uitspeelt
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ad, tot hoe lang moest jij die Blake avatar houden voor de weddenschap? Ik zou die 2 kale mannen achter dat kleine gele tafeltje wel weer eens willen zien.
Hoeft al niet meer, ben naarstig op zoek naar een nieuwe.

Als je de copyrights van mijn schilderij van Nadal wil overnemen, dan kan dat natuurlijk geregeld worden. Al zou je die dan met Buurs en EB moeten delen.
buurs Wrote:Ongelofelijk zeg...Roddick ging door zijn enkel en overleefd zelfs een 0-40 bij 5-5 in de 2e set Undecided

Leading 5-4 in the second set, the World No. 17 rolled his ankle and returned with it heavily strapped, only to face three break points in the 11th game of the set. However, the former Grand Slam winner (US Open 2003) recovered to win the next five points and eventually took the second set in the tie-break.

Ik heb dit live zitten volgen en hij heeft er maar één tegen gehad.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19