FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Aardig niveau in Ahoy nu, Jesse is heel goed bezig.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ad, tot hoe lang moest jij die Blake avatar houden voor de weddenschap? Ik zou die 2 kale mannen achter dat kleine gele tafeltje wel weer eens willen zien.
Hoeft al niet meer, ben naarstig op zoek naar een nieuwe.

Als je de copyrights van mijn schilderij van Nadal wil overnemen, dan kan dat natuurlijk geregeld worden. Al zou je die dan met Buurs en EB moeten delen.
Daar zul je eerst een flinke weddenschap van me voor moeten winnen.
roffaboy Wrote:verdasco geblesseerd aan zijn knie ben benieuwd of hij hem uitspeelt

Dat is niet zo mooi, of hij deze nou wint of niet voor het vervolg van het toernooi is het minder. Tenzij Koning Carlos wel raad weet met Almagro, dan mag Fernando er nu per direct de brui aan geven.
Dat mag van mij ook wel.
Stille Wrote:Buurs begint de rol van Ad als treurmuis over te nemen :-({|=

Ga je ad nu ook continue berichten sturen als ik klaag?
Stille Wrote:Dan vraagt ie dus om een message van mij :-)

Wat heb je gezegd?
Fucking hell, Verdasco er ook gewoon af.
Undecided
Prima, iedereen heeft Verdasco en dan wint Almagro helemaal het toernooi.
Lekker belangrijk die nederlaag van Verdasco. Goed voor Almagro of Berlocq. :eten:
Gewoon wachten met reageren totdat het afgelopen is. Stelletje Buursjes met z'n allen :wink: (en dan niet zeuren als hij het weer doet :razz: )
Marti had om 5-2* 0-40 3mps op rij, op zijn 4e of 5e mp gaf Tipex aan dat de wedstrijd afgelopen was. Nu staat 't gewoon weer 5-5. Undecided
Verdasco, ontzettende koning!
Idd, ik lees het hier en neem het voor waar aan, maar weer op service in de derde. Ik neem aan dat Marti een breakje voorsprong had? T is gravel hè?

Wat vinden jullie trouwens van mijn 'nieuwe' avatar, ik heb er toch maar eens werk van gemaakt. Nog even aan Tsonga gedacht maar toch Fed en Djoko de mooiste speler en mijn favoriete speler.
centre court Wrote:Marti had om 5-2* 0-40 3mps op rij, op zijn 4e of 5e mp gaf Tipex aan dat de wedstrijd afgelopen was. Nu staat 't gewoon weer 5-5. Undecided

Undecided dat is wel een mooie, het kan iig geen challenge zijn geweest.
_Tampie Wrote:...

Wat vinden jullie trouwens van mijn 'nieuwe' avatar, ik heb er toch maar eens werk van gemaakt. Nog even aan Tsonga gedacht maar toch Fed en Djoko de mooiste speler en mijn favoriete speler.

Afgekeurd! Maak maar weer een nieuwe.
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:...

Wat vinden jullie trouwens van mijn 'nieuwe' avatar, ik heb er toch maar eens werk van gemaakt. Nog even aan Tsonga gedacht maar toch Fed en Djoko de mooiste speler en mijn favoriete speler.

Afgekeurd! Maak maar weer een nieuwe.

Nee er komt geen Nadal in. Totaal geen fan van, wel respect voor. Maar verder: =;
Verdasco, NID natuurlijk.
Overigens, Huta gaat goed! Is Troicki dan echt zo slecht? Ik zit het te kijken maar volgens mij is Huta gewoon wel atp waardig bezig.
En laten we Anderson niet vergeten, die zet de stoomwals even aan en Ebden gaat er gewillig onder liggen.
Toch *5-6 na een 15-40 op serv van Troicki. Het ligt best wel voor de hand dat Troicki nu gaat breken.
Tandje erbij Ebden.
_Tampie Wrote:Overigens, Huta gaat goed! Is Troicki dan echt zo slecht? Ik zit het te kijken maar volgens mij is Huta gewoon wel atp waardig bezig.
Top 50-waardig zelfs. En Troicki is echt niet slecht. Beste pot die ik tot nu toe gezien heb deze week.
Raonic-Anderson wordt een belangrijke dus. Voor de toernooiwinst zou je bijna zeggen.
Iig voor de finaleplek. Vergeet Roddick en Benneteau niet.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Overigens, Huta gaat goed! Is Troicki dan echt zo slecht? Ik zit het te kijken maar volgens mij is Huta gewoon wel atp waardig bezig.
Top 50-waardig zelfs. En Troicki is echt niet slecht. Beste pot die ik tot nu toe gezien heb deze week.

Ik vind het altijd moeilijk in te schatten. Er zitten zeker wel goede punten bij. Maar toch ook wel vrij veel fouten hoor. Was Troicki tegen de Bakker slechter?
andre Wrote:Raonic-Anderson wordt een belangrijke dus. Voor de toernooiwinst zou je bijna zeggen.

Anderson heeft nog niet gewonnen, maar als Raonic gewoon fit is, is hij voor mij wel 30-70 favoriet, misschien nog wel iets meer. Quote Raonic dus 1,4-1,5 ongeveer, tegen een 2,9-3,2 voor Anderson, als hij in 2 wint.
Roddick mag er af tegen Benne.
In de eerste 6 games was het echt heel hoog niveau met veel lange punten, daarna wel ietsje minder.
Maar nog steeds beter dan het merendeel hier. Niveau ligt bijzonder laag.
Tja, goed opgebouwd punt en dan easy volley in het net. Dat is dan net weer niet top 50 waardig, daar ligt dan echt het verschil. Tweede set dus eenvoudig naar Troicki, ik ga het niet meer meemaken. Morgenavond een top OOP met eerst Federer en dan Davy-Gasquet zoals verwacht en wel de leukste voor erbij, zeker omdat ik Potro, Troicki, Berdych en Seppi al eens heb gezien en eigenlijk weinig spanning verwacht in die potten. Gasquet geloof ik nog nooit live gezien en als Davy een beetje vorm toont zou het nog wel aardig kunnen worden.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19