FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Nu door RRH.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
Het is elke week iemand anders waarmee je vergelijkt he, ontzettende gloryhunter.



Undecided
Pipo de 1e set. Nu is het jouw beurt RRH.
Andreev en Ramos tot zover prima stats voor een gravel potje.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
Het is elke week iemand anders waarmee je vergelijkt he, ontzettende gloryhunter.

Huh? Ik zeg al vanaf het begin af aan dat ik Tampie, en niemand anders, zie als favoriet.
Klasse RRH. Nu door!
Belangrijke tb bij Andreev-Ramos. Doe 't Ramos!
Wat een lul die Andreev. Voor de set geserveerd, 3-1 voor in de tb...
Ad Wim Wrote:Wat een lul die Andreev. Voor de set geserveerd, 3-1 voor in de tb...

Er is geen break geweest hoor. :roll:
Igor niet eens een breakkans gehad.
Pipo tankt ff een setje. Andreev is een drol maar ja dat wisten we natuurlijk al langer dan vandaag. Toch 32 puntjes, zijn er toch 32 meer dan opper droeftoeter Monfils
Stille Wrote:Pipo tankt ff een setje. Andreev is een drol maar ja dat wisten we natuurlijk al langer dan vandaag. Toch 32 puntjes, zijn er toch 32 meer dan opper droeftoeter Monfils

Die ook nog eens een stukje duurder was als opperdroeftoeter....
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
Het is elke week iemand anders waarmee je vergelijkt he, ontzettende gloryhunter.

Huh? Ik zeg al vanaf het begin af aan dat ik Tampie, en niemand anders, zie als favoriet.
Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Break eens, Andreev!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Dat noem ik dus gloryhunten.
Ad Wim Wrote:Break eens, Andreev!

Net zoals in de 1e set?
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Dat noem ik dus gloryhunten.

Iemand die altijd iets positiefs uit elke situatie probeert te halen is een gloryhunter? Ok ok, dan ben ik met afstand de grootste gloryhunter die er is.
Kut RRH. Totaal niet nodig dit.
boooyaaah filippo!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:... Ik bedoel dat als tampie een goede week heeft, dat je het dan opeens niet meer over hem hebt, maar over het aantal plekken dat je stijgt in het algemeen klassement.

Ik heb er toen ook bij gezegd dat het glas halfvol is :wink:
Dat noem ik dus gloryhunten.

Iemand die altijd iets positiefs uit elke situatie probeert te halen is een gloryhunter? Ok ok, dan ben ik met afstand de grootste gloryhunter die er is.
Nee, dat is een optimist. Maar in dit spel ben je dan al snel een gloryhunter.
RRH en Andreev maken niet echt mijn dag..
Tijd voor een Pipo-choke!
Dubbele fout Pipo op matchpoint :lol:
Pipo mist al 3 mps. Tijd voor de break dacht ik zo!

Ramos, koning!
Klasse pipo! Weer wat punten erbij!
Toch nog 1 winst uit deze 2 partijen. Jammer voor Andreev maar ja 32 punten is ok
Haggie Wrote:Klasse pipo! Weer wat punten erbij!

haha die hag
VAMOS RAMOS! Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Nu meteen door met koning Berlocq.
Forza Starace! Vamos Nico
Koning Carlos moet nog even wakker worden, lijkt het.
Koning Almagro kent weinig problemen. Hopelijk is Verdasco deze week in goede doen, hij is degene die het meeste kans heeft om Almagro te pakken imo.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19