FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Zo erg is het toch allemaal niet. Alleen CC en nog een enkeling met Raonic en/of zonder Monfils, maar CC mist bijv zowel Potro als Berdych.
buurs Wrote:Gelukkig zet je er een smiley achter.

De laatste 1,5 alleen maar tegenslagen met ftm...

Je kunt ook zeggen dat je wel eens betere keuzes hebt gemaakt dan de laatste 1,5jaar.
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Gelukkig zet je er een smiley achter.

De laatste 1,5 alleen maar tegenslagen met ftm...

Je kunt ook zeggen dat je wel eens betere keuzes hebt gemaakt dan de laatste 1,5jaar.

goed punt.
staat erg lang stil...blessure bij baghdatis zeker?
Ad Wim Wrote:Zo erg is het toch allemaal niet. Alleen CC en nog een enkeling met Raonic en/of zonder Monfils, maar CC mist bijv zowel Potro als Berdych.

Als ik na vandaag alle QF's van Sao Paulo heb, klaag ik al niet meer. :wink:
wie kijkt er?

blessure bagh?
Zo over 20minuten mijn supertroef op de baan! :eten:
buurs Wrote:wie kijkt er?

blessure bagh?

geen idee.
baghdatis gebleseerd ? fysio op de baan
ha ha en opgave Undecided

zoveelste tegenvaller #-o
Dat publiek krijgt me vandaag een tegenvallers te verwerken. Eerst al geen Federer-Youzhny en nu maar 3 games Berdych-Baghdatis.
buurs Wrote:ha ha en opgave Undecided

zoveelste tegenvaller #-o

Deze wedstrijd was toch nid voor Berdych. Met Seppi heb je je extra punten al binnen.
Haggie Wrote:
buurs Wrote:ha ha en opgave Undecided

zoveelste tegenvaller #-o

Deze wedstrijd was toch nid voor Berdych. Met Seppi heb je je extra punten al binnen.

nee hoor.
2-2 in hth
Prima dit, was NID. Baghdatis wordt overschat. Berdych easy naar finale.
buurs Wrote:ha ha en opgave Undecided

zoveelste tegenvaller #-o
Tja, gewoon typisch voor een post-DC week, buurs. Moet jij toch weten als ervaren manager.
In Rotterdam 3 opgaves, allemaal gasten die DC gespeeld hebben.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ha ha en opgave Undecided

zoveelste tegenvaller #-o
Tja, gewoon typisch voor een post-DC week, buurs. Moet jij toch weten als ervaren manager.
In Rotterdam 3 opgaves, allemaal gasten die DC gespeeld hebben.

Baghdatis heeft in de DC nou ook weer niet veel energie hoeven leveren.
Berdych heeft toch ook gespeeld...nog veel meer risico.
Klopt, en was ook niet zonder risico. Maar die heeft iig zondag niet gespeeld. En speelde in de buurt.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Zo erg is het toch allemaal niet. Alleen CC en nog een enkeling met Raonic en/of zonder Monfils, maar CC mist bijv zowel Potro als Berdych.

Als ik na vandaag alle QF's van Sao Paulo heb, klaag ik al niet meer. :wink:

Jeetje, ziek goed gepickt zeg Haggie in Sao Paolo!
4 spelers op de baan in Sao Paulo. Alle4 in mijn team.
Hup Spanje!!
Pipo begint voortvarend. Zou wel effe lekker zijn als Igor en Pipo deze ronde ook nog meepikken
Stille Wrote:Pipo begint voortvarend. Zou wel effe lekker zijn als Igor en Pipo deze ronde ook nog meepikken

De 2 grootste kneuzen van de tour kunnen hier toch eigenlijk niet winnen?
Hup RRH en Andreev!
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Pipo begint voortvarend. Zou wel effe lekker zijn als Igor en Pipo deze ronde ook nog meepikken

De 2 grootste kneuzen van de tour kunnen hier toch eigenlijk niet winnen?

Die spelen tegen elkaar, dus 1 moet er wel winnen.... Hoewel, bij Isner-Mahut ging ik me dat op den duur wel afvragen.
In dit geval denk ik toch dat de Italiaanse nietskunner de winst gaat pakken. RRH is toch echt wel nóg slechter.
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Pipo begint voortvarend. Zou wel effe lekker zijn als Igor en Pipo deze ronde ook nog meepikken

De 2 grootste kneuzen van de tour kunnen hier toch eigenlijk niet winnen?

Die spelen tegen elkaar, dus 1 moet er wel winnen.... Hoewel, bij Isner-Mahut ging ik me dat op den duur wel afvragen.
In dit geval denk ik toch dat de Italiaanse nietskunner de winst gaat pakken. RRH is toch echt wel nóg slechter.

Maar die heeft al wat potjes in de benen en lijkt deze week toch wel aardig op dreef. RRH in 3 en Ramos in 2.
hup albert en filippo!
Pipo in 2. Ramos in 3
Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
14m Raemon Sluiter @raemonsluiter
@DennisBuurs Ga eerst maar ff trainen Dennis!
Genomico Wrote:Volgens mij wel een aardig weekje tot nu toe, en met een nederlaag van Berdych voor de finale kan het een topweek worden. Met toernooioverwinningen van Almagro en Raonic en halve finales van Harrison en Benneteau kan ik zomaar mijn favoriet voor de eindzege, Tampie, inhalen.
Het is elke week iemand anders waarmee je vergelijkt he, ontzettende gloryhunter.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19