FTM Forum

Full Version: Rotterdam / San Jose / Sao Paolo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
nou liever niet maar ik gun het de bakker wel. laat het maar een mooie pot worden
Denk echt dat De Bakker een goede kans heeft. 60-40 voor Troicki.
Stille Wrote:Ik ga op zoek naar een bevestiging van mensen aldaar

De afspraken die je vandaag hebt, heb je dus in Ahoy? Dan zul je er morgen ook zijn neem ik aan. Gezellig voor de andere boys!
Ad Wim Wrote:Denk echt dat De Bakker een goede kans heeft. 60-40 voor Troicki.

90-10 Troicki. Ik zag gisteren pas dat De Bakker zelfs nog een set van Paukku heeft verloren in die laatste(5e) DC pot zondag. Hoe slecht is dat. Vrijdag was ie ook al dramatisch.
Ah wacht, jij hebt Troicki, dat zal het verklaren.
Opeens ook even vergeten dat Troicki een set van Ryderstedt verloor en van Kukushkin op de AO.
Ad Wim Wrote:Ah wacht, jij hebt Troicki, dat zal het verklaren.
Opeens ook even vergeten dat Troicki een set van Ryderstedt verloor en van Kukushkin op de AO.

Tsja jij hebt geen Troicki en ziet wss daarom wel kansen voor Thiemo. Ook nergens op gebaseerd.
Stille Wrote:Youzhny is ziek en speelt waarschijnlijk niet... dan zou vanavond schoorel tegen kunitsyn spelen

Dat zou dan weer wel goed nieuws zijn!
70-30 lijkt me redelijk.

@Ad: Kuku won daarna ook van Monfils.
Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.
buurs Wrote:70-30 lijkt me redelijk.

@Ad: Kuku won daarna ook van Monfils.
Die geblesseerd was.
Lekker RRH, troef!
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-1 6-1, ik ben benieuwd.

Nee hoor.
90% betekent, van de 10 partijen wint Troicki er 9.
Uitslag maakt niet uit.
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.

Pas je 't nou nog even aan op het moment dat Thiemo breakt in de openingsgame? cry
Tja, zo kun je het ook interpreteren. Je kunt er ook een score aan hangen.
Ik interpreteerde CC's uitspraak als die uitslag.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.

Pas je 't nou nog even aan op het moment dat Thiemo breakt in de openingsgame? cry
Nee.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Jij haalt toch graag de bookies erbij? Daar was het zeker geen 90-10. Ik heb Thiemo voor 2.90 staan.
Maar 90-10 is ongeveer 6-2 6-2, toch? Ik ben benieuwd.

Pas je 't nou nog even aan op het moment dat Thiemo breakt in de openingsgame? cry
Nee.

Buurs quote jou bericht ook en daarin noem je 6-1 6-1.
Ik heb het wel aangepast ja, maar niet nav de score.
Ok.
Klasse McHado, hup Kohli.
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je het ook interpreteren. Je kunt er ook een score aan hangen.
Ik interpreteerde CC's uitspraak als die uitslag.

Je wedt wie er wint.

Voor setstanden heb je heel andere quotes.
Als ik dan toch een ondergrond lelijk moet vinden dan toch zeker dit wel. Ontzettend traag tempo, lange risicoloze rally's, matige spelers. Alle partijen tot nu toe vond ik lelijk(om op tv te zien).
centre court Wrote:
Stille Wrote:Ik ga op zoek naar een bevestiging van mensen aldaar

De afspraken die je vandaag hebt, heb je dus in Ahoy? Dan zul je er morgen ook zijn neem ik aan. Gezellig voor de andere boys!

Nee ik zit gewoon op kantoor nu maar ik ken natuurlijk wel wat mensen van RTV Rijnmond. Net antwoord gehad dat ie idd ziekjes is en waarschijnlijk gewoon gaat spelen
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, zo kun je het ook interpreteren. Je kunt er ook een score aan hangen.
Ik interpreteerde CC's uitspraak als die uitslag.

Je wedt wie er wint.

Voor setstanden heb je heel andere quotes.
Het een is natuurlijk gerelateerd aan het ander.
Niet gaan kloten nu, dikke lul!
MacHado is los! Hup Kohllie en en hup Thiemo
Bolletje bij Tipex staat verkeerd. RRH serveert op 0-3.
RRH gaat wel heel slecht. Maar als Thiemo en Kohl winnen, prima.
RRH gaat wel heel slecht met de eerste set op zak vind ik een beetje overdreven, hij pakt de derde nog wel!
Hopen dat die ouwe RRH nu gesloopt is maar hij kan er ook zo maar weer staan in de 3e.
Overigens wel leuk als je digitale tv hebt en RTV Rijnmond kan ontvangen. Elke dag is er om 1725 een programma van 25 minuten over het toernooi met allerlei interviews, wedstrijdbeelden, achtergrondinfo. De uitzending wordt elke uur herhaald
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19