FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
centre court Wrote:come on murray, hrbaty, massu en verdasco!

al boeien de 1e 2 niet zoveel, hun opponenten zijn vaker gekozen dus mogen ze winnen. nando en massu zijn wel zeer belangrijk!

Tja, ook al wint Verdasco. In de 2e ronde tegen Ballerina is ie toch kansloos.
Scholten! Wrote:Ad dat is zeker je enigste college in de week :razz:

door mijn lichte vorm van dyslexie is mijn nederlands niet altijd geweldig, maar dit kan echt niet. :Big Grin
Massu 4-1 :Big Grin
Massu is nu lekker bezig, Verdasco legt het af tegen Grosjean in de 1e set. Maarja dat had ik natuurlijk allang voorspeld :wink:
massu!! never loses without a fight! Icon_twisted

nando :roll:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ad dat is zeker je enigste college in de week :razz:

door mijn lichte vorm van dyslexie is mijn nederlands niet altijd geweldig, maar dit kan echt niet. :Big Grin

Wij in de Achterhoek weten wat ie daarmee bedoeld, toch? Dat is echt typisch iets wat ik ook altijd zeg.
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ad dat is zeker je enigste college in de week :razz:

door mijn lichte vorm van dyslexie is mijn nederlands niet altijd geweldig, maar dit kan echt niet. :Big Grin

Wij in de Achterhoek weten wat ie daarmee bedoeld, toch? Dat is echt typisch iets wat ik ook altijd zeg.

Vind je het gek dat je af en toe een foutje maakt als je opgroeit in Baak Sad , gelukkig praat ik nog niet zo als de meesten hier doen
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ad dat is zeker je enigste college in de week :razz:

door mijn lichte vorm van dyslexie is mijn nederlands niet altijd geweldig, maar dit kan echt niet. :Big Grin

Wij in de Achterhoek weten wat ie daarmee bedoeld, toch? Dat is echt typisch iets wat ik ook altijd zeg.

ik weet altijd wat scholten bedoeld. wij hebben aan 1 woord genoeg. :8: omdat scholten! een beetje stottert duurt dat ene woord vaak langer dan dat haggie 3 zinnen zegt. :razz:
´hier´ bedoel ik Baak mee he Icon_twisted
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:maar waar heb je 't dan wel voorspeld?

Ik hoef het toch nergens voorspelt te hebben, dat het ergens staat. Ik maak mijn TMteam en daarbij voorspel/verwacht ik dat Safin verliest en neem ik hem niet. Voor het geval hij wel wint, heb ik hem bij TP genomen.

ok. maar voorspellen en verwachten vind ik wel iets anders. ik kan anders ook wel zeggen dat ik heb voorspeld dat davy ging verliezen van soderling omdat ik 'm niet in mijn team heb. verwachtingen mag iedereen hebben, voorspellingen moet je openlijk uitspreken. :8:

ad is er ook een koning in, hij weet in de loop van de week ook altijd precies wie 't goed gaan doen. :Big Grin
Ik sta volledig achter Haggie in deze. Als je Safin buiten je team laat, voorspel je in ieder geval dat hij niet ver gaat komen, anders had je hem wel genomen.

Notworthy

hier gaat 't nou net om, safin nemen omdat je denkt dat hij niet ver komt vind ik heel nobel en daar zal ik ook niemand op afrekenen. hem niet nemen omdat je (na de wedstrijd) voorspeld dat hij gaat verliezen van PHM is flauw. :8:

Laatste reactie van mij hierop:
TennisManager 2006 Topic, pagina 52, vanochtend 9.30uur!

Haggie Wrote:Ongelooflijk wat een vertrouwen in Safin. Valt vorige week geblesseerd uit en treft: PHM, Coria,(Kiefer) en Nadal. Hopelijk struikelt hij bij de eerste hindernis al.

Dit was een reactie op het feit dat Tampie zich afvroeg waarom Ferrero zo vaak gekozen was. Hier reageer ik er al op, dat ik niet snap waarom iedereen Safin koos. :wink:
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ad dat is zeker je enigste college in de week :razz:

door mijn lichte vorm van dyslexie is mijn nederlands niet altijd geweldig, maar dit kan echt niet. :Big Grin

Wij in de Achterhoek weten wat ie daarmee bedoeld, toch? Dat is echt typisch iets wat ik ook altijd zeg.

ik weet altijd wat scholten bedoeld. wij hebben aan 1 woord genoeg. :8: omdat scholten! een beetje stottert duurt dat ene woord vaak langer dan dat haggie 3 zinnen zegt. :razz:

Vandaar dat Haggie ook populairder is bij de vrouwen
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ad dat is zeker je enigste college in de week :razz:

door mijn lichte vorm van dyslexie is mijn nederlands niet altijd geweldig, maar dit kan echt niet. :Big Grin

Wij in de Achterhoek weten wat ie daarmee bedoeld, toch? Dat is echt typisch iets wat ik ook altijd zeg.

ik weet altijd wat scholten bedoeld. wij hebben aan 1 woord genoeg. :8: omdat scholten! een beetje stottert duurt dat ene woord vaak langer dan dat haggie 3 zinnen zegt. :razz:

:8:
Maar je gaat er vanuit dat hij achtereenvolgends PHM, Coria en Nadal treft en daarmee laat je blijken dat je verwacht dat ie dus van PHM en Coria wint!!
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Ad dat is zeker je enigste college in de week :razz:

door mijn lichte vorm van dyslexie is mijn nederlands niet altijd geweldig, maar dit kan echt niet. :Big Grin

Wij in de Achterhoek weten wat ie daarmee bedoeld, toch? Dat is echt typisch iets wat ik ook altijd zeg.

ik weet altijd wat scholten bedoeld. wij hebben aan 1 woord genoeg. :8: omdat scholten! een beetje stottert duurt dat ene woord vaak langer dan dat haggie 3 zinnen zegt. :razz:

Vandaar dat Haggie ook populairder is bij de vrouwen

laten we 't een beetje on-topic houden achterhoekers. laatste wat ik hierop wil zeggen is dat de populariteit van haggie bij de vrouwen idd komt door z'n vlotte babbel. ze vinden jou daarentegen knapper scholten! :Big Grin

on topic! fight nando! keep it up massu!
Genomico Wrote:Maar je gaat er vanuit dat hij achtereenvolgends PHM, Coria en Nadal treft en daarmee laat je blijken dat je verwacht dat ie dus van PHM en Coria wint!!

Nee! Dat zijn de mogelijkheden die hij zou kunnen treffen. Ik verwachte dat hij al van PHM zou verliezen en anders wel van Coria.
Maarja.. slecht onderwerp.. :wink:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Maar je gaat er vanuit dat hij achtereenvolgends PHM, Coria en Nadal treft en daarmee laat je blijken dat je verwacht dat ie dus van PHM en Coria wint!!

Nee! Dat zijn de mogelijkheden die hij zou kunnen treffen. Ik verwachte dat hij al van PHM zou verliezen en anders wel van Coria.
Maarja.. slecht onderwerp.. :wink:

Nee, het onderwerp is niet verkeerd maar de persoonsvorm. Die Baakse jongens toch :wink:
nando breakt terug? :Big Grin

ik kan dat mooie scorebord niet goed krijgen op stage, dus met 't met livescore doen. weet soms niet wie serveert. zeker als er veel breaks zijn.

wil iemand even de tussenstanden hier plaatsten, en belangrijker, het sterretje zetten bij diegene die op dat moment serveert? tnx!
Nando 5*-6
Murray 6-4 6-7 4*-2
Massu 0-6 *4-2, 40-40
Hrbaty 6-4 1*-3
Maar natuurlijk:

Verdasco - Grosjean *5-6
Lisnard - Murray 4-6 7-6 *3-4
Massu - Ferrer 0-6 *4-2 en breakpunt
Hrbaty - Bracciali 6-4 2-3*
Lisnard breakt terug! Maar dat maakt niet zoveel uit!
Massu 0-6 *4-2 40-A

Verdasco *5-6 30-30
Massu weer het breakpunt af. Deuce nu...

Edit: En weer een breakkans...
Pffff komop Massu
Damn, 4-3. Hup Nicolas!!
Breakie voor Ferrer Hakkuh
Kutzooi, nu is het gebeurd denk ik.
wat een faler die murray. die gaat 't nadal echt niet lastig maken. nando moet de TB winnen als ie er komt en massu moet ff heel snel dat bp wegserveren, de game, de set en de wedstrijd pakken. Icon_twisted
Tiebreak Verdasco-Grosjean 3-0*
te laat dus. fuck massu. pak 'm in de tb! net als nando!
point-by-point tb verdasco-grosjean please?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44