FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
THE MAILMAN Wrote:Söderling - Davydenko 6-3, 0-0*

:eeeek: :eeeek:
_Tampie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Söderling - Davydenko 6-3, 0-0*

:eeeek: :eeeek:

Poeh, wel een verrassing, ook omdat Soderling weinig toernooien heeft gespeeld en al helemaal op gravel! Ik gun het die jongen van harte!
Coria lijkt af te stevenen op een makkelijke overwinning. Youzhny is natuurlijk niet al te sterk op gravel. Ben benieuwd wat Coria gaat doen dit toernooi en dit gravelseizoen. Hij heeft dit seizoen nog geen goede resultaten geboekt.
Coria speelde de afgelopen 3 jaar de finale hier, dus hij voelt zich er goed. Als hij zijn vorm weer krijgt, is hij een kanshebber hier, het ligt een beetje aan de vorm van Nadal. Safin zal geen probleem worden als hij weer goed speelt.
Coria en Berdych zijn zo klaar, dan komen met Safin en Starace mijn eerste spelers vandaag de baan op.

Hanescu - Lopez gaat ook zo beginnen, maar die is niet echt belangrijk. Gabashvili - Simon krijgen we na Davydenko, die zich herstelt en de derde set wel zal winnen.
Safin wint dan misschien nog de eerste wedstrijd hier, maar tegen een Coria in deze vorm zie ik hem niet winnen. Youzhny is echt niet de minste hoor.
Davy herstelt zich niet helemaal, Soderling breekt meteen in de derde en leidt nu 2-0.
Coria wint 63 61, dat lijkt me een zekerheidje bij MV voor 1600 euro.
Potito nu de baan op, ik had heel lang beiden maar heb Mahut er maar uit gegooid omdat hij niks gepresteerd heeft op gravel en Starace voor zijn doen best leuk bezig is en duidelijk de betere gravelspeler is.
Davy breit het nu wel weer recht. Misschien is hij wel een serieuse optie voor MV aangezien hij ook gewoon de halve finale kan halen met zijn kwaliteiten.
Davy breakt terug en pakt denk ik wel de wedstrijd. Is eigenlijk ook niet zo interessant want weinig mensen hebben Davydenko.

Starace moet wel winnen, op gravel is hij inderdaad beter dan Mahut
Wat nu als Safin wint van Mathieu? Wie neem je dan bij MV? Safin, Coria, beide?
Ik heb het gewoon niet zo op Coria.. wordt dus Safin. Davydenko heeft wel een gunstige loting, op papier dan! Maarja hij ligt er nu bijna uit dus dat wordt niks :razz:
PHM pakt meteen de break dat is gunstig.

Starace mist zijn eerste bp, dat is jammer maar geeft wel hoop. Ook al slaat Mahut een ace per game.
Starace 3-1 :razz:
PHM 3-0 :razz:
En Soderling wint van Davydenko :eeeek:
Davydenko eruit is wel gunstig, Mathieu voor dat is minder gunstig
PHM mist 3 bp om er 4-0 van te maken, jammer.
Ad Wim Wrote:PHM mist 3 bp om er 4-0 van te maken, jammer.

Wie heeft er nou een avatar van Safin, wie zegt dat Safin één van zijn favoriete tennissers is :razz: AD!!
Dan kan je dit niet maken om te zeggen
Luister, Scholten, ik heb jou ook niet horen klagen over Tursunov Big Grin

Ik reken niet op Safin deze week, vanwege zijn blessure.
Het is nu toch 4-0.

Simon-Gabashvili de baan op, hup Simon!
Hoe zit het eigenlijk met het publiek daar, is dat een beetje Frans-gezind, (persoonlijk kan ik me daar bijzonder weinig bij voorstellen..) of liggen de Monegasken en de Fransen elkaar niet zo?
Ad Wim Wrote:En Soderling wint van Davydenko :eeeek:

Had ik als gokje in mn team genomen.... :o
Jawel, het is vooral gewoon Frans. Het zegt al genoeg dat alle Fransen vandaag op Centre en Court des Princes staan en bijvoorbeeld Davy en Ljubi op Court 2 staan.
Ik weet niet hoe lang Safin het nog gaat volhouden als dit 6-0 wordt. Als Mathieu dit wint, zal iedereen Coria nemen bij MV, dat is wel jammer.

Starace lijkt de eerste set te winnen, dat is goed.
Sjonge, Starace mist 5 setpoints en wordt nu opeens voor het eerst gebroken op zijn eerste bp. Choker Icon_evil
Wel klasse dat Safin nog doorspeelt, ondanks zijn 7-0 achterstand. Misschien heeft hij ook wel geen last van zijn enkel en is Mathieu veel beter.
Pff, Starace!! Safin kansloos Icon_evil Meestal is Mathieu degene die aan het choken is, maar die jongen heeft geleerd van het verleden :wink: Nu is Starace aan de beurt...
Ad Wim Wrote:Wel klasse dat Safin nog doorspeelt, ondanks zijn 7-0 achterstand. Misschien heeft hij ook wel geen last van zijn enkel en is Mathieu veel beter.

Ik hoop dat Marat nu begint te snappen dat de wedstrijd is begonnen en de 2e en 3e set wint.
Starace laat Mahut terugkomen tot 5-5.
Pijnlijk om via de livescores te constateren dat Safin aan het kloten is. Starace 6/5!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44